Gaming Song help Zelda:Spirit Tracks!

ThommyDude

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Feb 2, 2008
Messages
212
Trophies
1
Age
28
XP
1,240
Country
Sweden
thanks so much!!!

sorry i had to lie about the coocies but otherwise no-one would even have looked at this... =3
 

ThommyDude

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Feb 2, 2008
Messages
212
Trophies
1
Age
28
XP
1,240
Country
Sweden
edracon said:
if it's sooo impossible... then why did I get it on the first try.. Oh wait, I'm a musician in real life.

yeah thanks for the help...... i'm gonna steal all the cookies you will ever get in your life!
 

ThommyDude

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Feb 2, 2008
Messages
212
Trophies
1
Age
28
XP
1,240
Country
Sweden
yes it did!
and i am very thankful and if i could i would send you a hundred boxes of cookies!
and i wont erase your note either!
 

rockstar99

Hi
Member
Joined
Dec 3, 2008
Messages
7,372
Trophies
0
Age
27
Location
Toronto
XP
733
Country
Canada
ThommyTheBoy said:
yes it did!
and i am very thankful and if i could i would send you a hundred boxes of cookies!
and i wont erase your note either!
Dont mention it
it was fun doing it again
tongue.gif

also check your mail in the game
 

ThommyDude

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Feb 2, 2008
Messages
212
Trophies
1
Age
28
XP
1,240
Country
Sweden

Samal22

Active Member
Newcomer
Joined
Jun 13, 2008
Messages
31
Trophies
0
XP
54
Country
United States
Guys i was just stuck on this, this is how i did it:

Don't care about rythm or anything, just keep blowing whille dragging the flute from blue to purple as fast as you can lol

The game let me keep going after i did that lmao

(ocean guy)
 

Xoo00o0o0o

Well-Known Member
Member
Joined
Apr 23, 2009
Messages
833
Trophies
1
Age
26
Location
Dallas, TX
XP
1,301
Country
United States
ThommyTheBoy said:
Guess what i need help with now?
come on, Guess!

indeed! its the Fire dudes song!

same thing as before plz!
if its done by rockstar again i really need to find a way to send cookies for him XD

Download links:
http://www.mediafire.com/?hhnuuajvnxa
http://www.mediafire.com/file/hhnuuajvnxa/...zst-cracked.sav

Thanks in advance!


ALSO!!!: please post if your gonna try or not plz, so i know if i can wait for a save with-in a couple of minutes or if i have to wait to tomorrow!


I'll do it.
 

ThommyDude

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Feb 2, 2008
Messages
212
Trophies
1
Age
28
XP
1,240
Country
Sweden
i will try both! but all i wanted was for you to load, play the song, save, and upload!

if you have done more then that i will have to ask of you to do it again!
 

You may also like...

General chit-chat
Help Users
    K3N1 @ K3N1: https://www.techradar.com/news/microns-15tb-microsd-card-costs-more-than-diamond