Hacking wii memory error

dude22072

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Jun 1, 2010
Messages
131
Trophies
1
Website
dude22072.com
XP
1,744
Country
United States
nothing. im just trying to get to the damn wii menu to play skylanders.
So then navigate to it. I don't understand what your problem is. Maybe give us a little more info so we don't have to help you to help us to help you. This really doesn't need to turn into a game of 20 questions.
navigate to it? im trying to get to the disk channel.
and idk what to say. i used mod-mii to update my Ios'es and cIos'es. then i tried to go to the wii menu and it came up with the error. really nothing else.
 

DeadlyFoez

XFlak Fanboy
Banned
Joined
Apr 12, 2009
Messages
5,920
Trophies
0
Website
DeadlyFoez.zzl.org
XP
2,875
Country
United States
Apparently you dont. Do you think that error message is just a joke or something?
Just try it. It's not like anything is super important. Hell, you can even just move channels to your SD card. Get yourself to having about like 200 blocks of free space and then try again. I've never played that game so IDK if it installs some channels or something, but it is needing the space for some reason or another.
 

giantpune

Well-Known Member
Member
Joined
Apr 10, 2009
Messages
2,860
Trophies
0
XP
213
Country
United States
write a letter to nintendo and let them know you think its stupid that their console came with so little space. no amount of bitching and moaning here will put more space in your wii. but when people complain to nintendo, it is letting them know not to make the same mistake with the next console.
 
  • Like
Reactions: 4 people

dude22072

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Jun 1, 2010
Messages
131
Trophies
1
Website
dude22072.com
XP
1,744
Country
United States
ok. i move alot of shit to an sd card. i got 1451 blocks open now. if it still dosent work...
Hmm... I take it that it must have worked. Over 30 minutes later and you still have not finished your sentence. You must be busy playing your game now.
no my PC bluescreened :(
anyway yeah it worked. but i've never had and problem like this before and once i only had 1 block open.
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    All pope's start as priests many years experience making choir boys sing
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @SylverReZ, the reasons i said that you deleting your pronouns page was sad is bc when i made my account i realized there was more info when you put "en" before the "pronouns" part in the url of the website and that meant i didnt see all the info on your page, and also bc i would have added you to my circle
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Today's a shitty day
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    @Xdqwerty, Didnt know that.
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    I'm not really fond of using Pronouns.page tbf.
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @SylverReZ, Yea you already told me, you didnt feel like updating often your page or smh like that
    +1
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    @K3Nv2, Only good use of a Fire Stick is to pirate movies. I know that the models before HD (I think) is easy to enable dev mode.
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Firestick is just android until they change os
    +2
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @SylverReZ, soooooo I'm slowly returning to Roblox and last night I played the games on that platform with a friend of mine from there who apparently missed me. Is that ok?
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Its ok, I'll allow it
    +2
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Did you gift him roblox buks
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    Although i have 14 robux (somebody gave me)
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Al quit the drug industry and got into robloxbucks
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    Reject modernity, embrace tradition lol.
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Reject tradition embrace modernity
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Fuck Thanksgiving
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @K3Nv2
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Reject modesty, embrace bdsm!
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Batman and Robin fanart
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Bruce banner having a night out, gets angry
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Robin rule 34
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Robin can't speak around catwoman
    Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo: Lol