THIS SUCKS !

Discussion in 'General Off-Topic Chat' started by BoneMonkey, Dec 8, 2007.

  1. BoneMonkey
    OP

    BoneMonkey The cheese stash is a lie.

    Banned
    3,226
    6
    Dec 9, 2006
    United States
    USA
    someone tried to steal my car but didn't cause i got a cut off switch but they did fuck up my lock and now the 150 bucks I'm saving to buy a psp for christmas has to go TO FIX MY CRAPPY CAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    this blows :-(
     
  2. xalphax

    xalphax Internet killed the Ponystar.

    Member
    1,270
    14
    Nov 18, 2006
    Croatia
    here'n'there
    insurance?
     
  3. BoneMonkey
    OP

    BoneMonkey The cheese stash is a lie.

    Banned
    3,226
    6
    Dec 9, 2006
    United States
    USA
    just liability lol .... i know what kinda of ppl broke into my car

    lets just say my rap cd's are missing


    here is a pic of a piece of the lock that i found on the floor fucker chipped my paint too

    [​IMG]
     
  4. TLSpartan

    TLSpartan Kills threads

    Member
    2,053
    0
    Oct 20, 2006
    Can you lock the car still?

    Lets see........

    Fix crap car or PSP?

    Go with the PSP [​IMG]
     
  5. science

    science science rules

    Member
    3,697
    114
    Jun 9, 2006
    Canada
    No PSP or rap cds? I think they actually did you a favor!

    Haha jk, good luck tracking down the culprits
     
  6. JPH

    JPH Banned

    Banned
    6,892
    10
    Jul 11, 2006
    United States
    Dern BoneMonkey!
    I'm sorry to hear that [​IMG]
    Maybe you can sell some old stuff to raise back some of that money...or does car insurance cover it, maybe?

    Some rednecks scratched the side of my grandmother's car today...the bastards >:(
     
  7. BoneMonkey
    OP

    BoneMonkey The cheese stash is a lie.

    Banned
    3,226
    6
    Dec 9, 2006
    United States
    USA
    the car door doesnt lock no more so i had to take out all my stuff

    i didnt even call the cops what are they going to do ?


    naww my insurance wont cover it and i dont have anything to sell ........ except my body

    but i cant charge for what i cant give away for free lol
     
  8. VVoltz

    VVoltz The Pirate Lord

    Member
    2,727
    109
    Nov 6, 2002
    USA
    god damn dude, thats bad luck.
    good thing you still have your car

    sorry to hear that BoneMonkey
     
  9. sonic209

    sonic209 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    658
    0
    Sep 9, 2007
    United States
    their going to come like a day after you call them,thats what happen too me [​IMG]