Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hadrian

    OP Hadrian Everybofy knows badgers like MASH POTATOES!
    Former Staff

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    16,984
    Country:
    United States
    Hey that rhymes! Also rhymes when you chuck PS3 & PC in there instead (shame there isn't a PSP version to top it off).

    Check ma source

    https://kotaku.com/zootfly-signs-up-mr-t-for-some-video-game-jibber-jabbe-5229810

    [​IMG]

     
  2. raulpica

    raulpica With your drill, thrust to the sky!
    Former Staff

    Joined:
    Oct 23, 2007
    Messages:
    11,066
    Country:
    Italy
    Mr. T AGAINST NAZIS?

    This is gonna be the FREAKING BEST GAME EVER.
     
  3. Joey Ravn

    Joey Ravn F*** you, Nintendo!
    Member

    Joined:
    Aug 29, 2007
    Messages:
    1,337
    Country:
    Who cares if he battles Nazis, dinasaurs or ninjas?

    It's MR T, FOOL!

    Epic [​IMG]
     
  4. [M]artin

    Member

    Joined:
    Nov 7, 2006
    Messages:
    3,661
    Country:
    United States
    This is pretty fucked up.

    [​IMG]
     
  5. berlinka

    berlinka You have sustained a lethal injury.
    Member

    Joined:
    Jul 31, 2003
    Messages:
    3,148
    Country:
    Netherlands
    I HATE nazis SUCKER!
    But I DIG Mr T! YEAH!! GOT THAT???
    I wanna KICK some ASS... FOOL!
    Yeah, I'm gonna SMACK those nazis even harder than I did that SUCKER Murdock!
    Nrggh...and I'm gonna go to GERMANY to KICK those bastards in the NUTS.... BUT I AIN'T FLYING YA HEAR???!!!!
     
  6. MaHe

    MaHe one lazy schmo
    Member

    Joined:
    Aug 4, 2006
    Messages:
    1,101
    Country:
    Slovenia
    Hmm. Mr. T, Nazis, South American, Will Wright and giant machines? It's just crazy enough to work. But I'm skeptical if this thing will ever see the light of day. Most of ZootFly's past projects have been halted indefinitely (including very ambitious Hollow and Ghostbusters) due to funding issues. The same thing might happen here.
     
  7. Master Mo

    Master Mo F.R.E.E.
    Member

    Joined:
    Nov 22, 2005
    Messages:
    2,181
    Country:
    Germany
    The only thing I say about this is: "I pitty the FOOL!"
     
  8. Rock Raiyu

    Rock Raiyu Clock Up
    Member

    Joined:
    Jul 14, 2007
    Messages:
    5,067
    Country:
    United States
    I PITY THIS FOOL SUCKA!

    But yeah, I want this game. Mr. T is one of the best actors ever. Can't wait [​IMG]
     
  9. Trolly

    Trolly GBAtemp Advanced Maniac
    Member

    Joined:
    Sep 14, 2007
    Messages:
    1,716
    Country:
    Weirdest duo EVER?
    And this sounds pretty cool aha, can't wait to see what they'll come out with.
     
  10. Edgedancer

    Edgedancer Director of Moon based operations
    Member

    Joined:
    Oct 2, 2006
    Messages:
    2,642
    Country:
    Wow. Its so crazy it might just work.
     
  11. megawalk

    megawalk The Legendary SRW Addict
    Member

    Joined:
    Jun 14, 2008
    Messages:
    1,065
    Country:
    Netherlands
    This Game is awesome [​IMG]
    atleast that i would say when its out.
     
  12. GeekyGuy

    GeekyGuy Professional loafer
    Former Staff

    Joined:
    Jun 21, 2007
    Messages:
    4,899
    Country:
    United States
    You're about 26 days off...April Fool's is over, ain't it? [​IMG]
     
  13. Advi

    Advi GBAtemp Maniac
    Member

    Joined:
    Jan 26, 2009
    Messages:
    1,143
    Country:
    United States
    I'll be first in line to get it. YOU GOT THAT?
     
  14. Pizzaroo

    Pizzaroo douchebag
    Member

    Joined:
    Feb 2, 2008
    Messages:
    1,161
    Country:
    United States
    Buying a wii, brb

    EDIT: Holy crap it's coming to PC nvm epic win.
     
  15. silent sniper

    silent sniper !dennaB
    Member

    Joined:
    Jan 3, 2008
    Messages:
    1,392
    Country:
    Canada
    i dont know whether to cry in joy or scream in anger.


    i'm hoping its gonna be awesome [​IMG]
     
  16. Ferrariman

    Ferrariman Hip-Flop and cRap
    Member

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    3,356
    Country:
    Canada
    GAME OF THE DECADE.

    Will it be as awesome as Fiddy's Blood on the sand?
     
  17. Frog

    Frog GBAtemp Fan
    Member

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    307
    Country:
    Mr T, Will Wright and Nazis... why didn't anyone think up this earlier!?
     
  18. Ericthegreat
    This message by Ericthegreat has been removed from public view by Veho, May 24, 2019, Reason: 10 year ecrobump.
    May 24, 2019
  19. Oleboy555
    This message by Oleboy555 has been removed from public view by Veho, May 24, 2019, Reason: Necro.
    May 24, 2019
Loading...

Hide similar threads Similar threads with keywords - Battling, Heads, Nazis

Thread Status:
Not open for further replies.