I've been living by myself for a while now

bnwchbammer

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
461
Trophies
0
Age
30
Location
Illinois
Website
Visit site
XP
279
Country
United States
Damn, it just kinda dawned on me that I've been living away from home for a while now.
I quite like it, too.
Kinda like a kid who ran away from home.
(Not that I wanted to run away from home, but I do get a sense of freedom)
I mean, I can do whatever I want.
Not that there's much I wouldn't have done at home that I'm doing here, but it's just different.
Iunno, it's a weird feeling.
If you've got the choice to go away to college I'd say take it, cuz it's quite an interesting experience.
Not having parents bugging you to do stuff you would have done without them asking anyway is pretty pleasurable.
So yup.
Does it Offend You, Yeah? has been on my mind a lot over this month it would seem.
Here's another one.

Cool video.
Yeah, not much else to say now.
Looking forward to the weekend!
Woo!
 

Sterling

GBAtemp's Silver Hero
Member
Joined
Jan 22, 2009
Messages
4,023
Trophies
0
Age
31
Location
Texas
XP
1,079
Country
United States
When you're ready to move out, you're ready. Once you get used to it, try to make it a point to NEVER go back. Very hard to get used to again. Nah, none of your blogs ever offend me.
 

antwill

Better Than You
Member
Joined
Dec 24, 2006
Messages
1,023
Trophies
0
Age
32
Location
Australia
Website
Visit site
XP
146
Country
Sterl500 said:
When you're ready to move out, you're ready. Once you get used to it, try to make it a point to NEVER go back. Very hard to get used to again. Nah, none of your blogs ever offend me.
What we have here is a failure to communicate. "Does It Offend You, Yeah?" is a band name, he wasn't actually asking a question.
 

bnwchbammer

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
461
Trophies
0
Age
30
Location
Illinois
Website
Visit site
XP
279
Country
United States
antwill said:
Sterl500 said:
When you're ready to move out, you're ready. Once you get used to it, try to make it a point to NEVER go back. Very hard to get used to again. Nah, none of your blogs ever offend me.
What we have here is a failure to communicate. "Does It Offend You, Yeah?" is a band name, he wasn't actually asking a question.
Heh, way to pick it up.
Certainly hope my blogs don't offend you
tongue.gif
 

Sterling

GBAtemp's Silver Hero
Member
Joined
Jan 22, 2009
Messages
4,023
Trophies
0
Age
31
Location
Texas
XP
1,079
Country
United States
antwill said:
Sterl500 said:
When you're ready to move out, you're ready. Once you get used to it, try to make it a point to NEVER go back. Very hard to get used to again. Nah, none of your blogs ever offend me.
What we have here is a failure to communicate. "Does It Offend You, Yeah?" is a band name, he wasn't actually asking a question.
Lol @ the Cool Hand Luke reference.
smile.gif


xD I didn't know it was a brand band.
tongue.gif


EDIT: I must not be able to read very well even with my glasses off.
 

You may also like...

General chit-chat
Help Users
    Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo: I have the entire north American set of PS1 converted into them since they take up less space...