Gaming UK gamers, get DKCR for free...kinda

Blaze163

The White Phoenix's purifying flame.
OP
Member
Joined
Nov 19, 2008
Messages
3,932
Trophies
1
Age
36
Location
Coventry, UK
XP
2,250
Country
Just heard that there's an offer going round in a few Game and Gamestation stores on Friday here in the UK where the first 20 games who show up to get the new Donkey Kong game for Wii with a bunch of bananas in tow can have the game in exchange for said bananas. Just thought I'd mention it. I cannot attend, sadly. The stores participating are miles away from me. Plus I can't afford bananas at the moment. Check out the latest 'Hard News' on the Screwattack website for more details, I'm gonna go sulk about my local store not participating.
 

Omninox

GBATemp's™ Retired Cheats Compiler
Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
440
Trophies
1
Age
30
Location
London, UK
XP
593
Country
United Kingdom
my nearest ones at Oxford Street, but going to such a place with bananas o.O''
might try it just for the fun of it xD

EDIT: dam, there sure were loads of people there at GAME! There was over 60 people in line, which i found odd coz it was FREEZING!
ohmy.gif

They gave out 25 games (which sucked, i was 28th) but after a girl started crying, they decided to give out 25 extra from the shelf. (Woot!)
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    I was decent enough up until Madden 23. Like Madden 22 I had a pretty good w/l record using the Bucs. Madden 23, 24, and 25 beta I just get stomped all the time. Horrible record on all three.
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    although the 25 beta were friendly matches only, my record would have been very bad just the same.
  • S @ salazarcosplay:
    @BigOnYa I think the series S would have been better with disk drive.

    It did not need 2k graphics, They could have sent it out with 1080P or even even 720p
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I play Madden 24 often on gamepass, its ok. Me and few buddies play together on same team sometimes, is fun
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    Id rather play the ncaa game but dont have the $ for it. Imo both should be included with PS+ and Game Pass.
  • S @ salazarcosplay:
    I think they should have doen user upgradable hard drive
    +1
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    i spent my $ on black myth wukong preorder.
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    It will be on gamepass/EA Play eventually they said, planning on 2025
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    yeah, when 26 is about to release or very shortly after
    +1
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    22 was on gamepass and had tons of players. but they removed it Feb 29th and pretty hard to find a match now.
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Get 24 then, it on gamepass now, plenty of peeps play that
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    i had 24 since before it went on game pass.
    +1
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    I dont play because it's no fun to lose all the time. lol. Like I said, madden 22 and early I was pretty decent at. Not sure all what mechanics changed since 23 but I win like 1 of every 10 games. Then when I do win, they try to pause glitch me or leave with a few seconds left in the 4th. lol
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Yea I hate players like that, sore losers. You could always just start a season against computer, but I know not as fun.
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    if im getting completely stomped at halftime, like 28-0, ill just concede and let them have the win. No fun to keep playing the 2nd half. Haha. And not fair to not just give them the win.
    +1
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    But when other people quit without conceeding, I often enough get a loss for it even though I was winning.
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    Year after year after year they dont fix that. Or the pause glitch people keep doing, or trying to do.
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I read online people have changed they're timezone on Xbox system to play games few hours early, I wonder if that is a bannable offense. Oh well not gonna risk it, I can wait till midnight.
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    Another thing I cant stand, glitch players. They use a glitch play they know your defense will fail at. And they know if you dont know how to adjust for it. They will just do the same play after play after play after play. lol. But they're not so crafty on defense and usually only win by spamming.
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Alright gotta head to liquor store and stock up, have a feeling I won't be leaving my house for a few days. Lol. Take care y'all
    +1
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    never tried adjusting the clock
  • RedColoredStars @ RedColoredStars:
    lol. have fun
    +1
  • S @ salazarcosplay:
    @BigOnYa thats awesome you are going to the liquor store
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    Deadpoolussy
    SylverReZ @ SylverReZ: Deadpoolussy