tekken 6 PSP WTF

Discussion in 'PSP - Games & Content' started by fkw12, Nov 28, 2009.

Nov 28, 2009

tekken 6 PSP WTF by fkw12 at 8:32 AM (1,473 Views / 0 Likes) 10 replies

  1. fkw12
    OP

    Member fkw12 GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 30, 2009
    Messages:
    120
    Country:
    New Zealand
    Besides the fact that the character portraits @ the selection look shitty, how come there are only 4 selectable stages for the adhoc multiplayer?

    I was vsing my bro and could only select 4, and random would only show those 4.
     
  2. Raika

    Member Raika uguu

    Joined:
    Sep 15, 2008
    Messages:
    4,864
    Location:
    uguu
    Country:
    Antarctica
    I think that's supposed to be the art style, although I agree that 3D portraits would be better. I don't have anyone to play with so I won't know the adhoc stage thing. [​IMG]
     
  3. Ryufushichou

    Member Ryufushichou I'm Not British, I'm Just Gay!

    Joined:
    Mar 29, 2008
    Messages:
    667
    Location:
    Raimon Junior High
    Country:
    Australia
    Personally i think the PSP tekken 6 sucks anyways, its terrible. Just my opinion.

    - VV
     
  4. Raika

    Member Raika uguu

    Joined:
    Sep 15, 2008
    Messages:
    4,864
    Location:
    uguu
    Country:
    Antarctica
    Yeah, IMO I find DR better than this, DR has much more content, even though it doesn't have as many characters as 6...
     
  5. SonicRax

    Member SonicRax Egg-Mayo: The Movie

    Joined:
    Jun 20, 2007
    Messages:
    341
    Location:
    London
    Country:
    United Kingdom
    Tekken 6 PSP seems a bit cut-down... was it just me or was Story Mode for most characters also pretty short? (Alisa's one was FOUR STAGES.)

    The character portrait issue, while minor, is a bit WTF... It's not like it was impossible for them to be higher-res (look at DR). I suppose in terms of it's Fighting System and character roster, Tekken 6 PSP is better than DR, but the game has nowhere near enough depth (in terms of it's modes and whatnot) or polish as DR had. I'm sticking to the PS3 one anyway so uh, yeah. >_>;
     
  6. prowler

    Member prowler Sony

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    9,473
    Location:
    Ragol
    Country:
    United Kingdom
    still need to try this game.
     
  7. fkw12
    OP

    Member fkw12 GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 30, 2009
    Messages:
    120
    Country:
    New Zealand
    Okay here is the deal- Only 4 stages are available during multiplayer to avoid lag (those 4 stages are specifically designed for the psp- nothing much is going on on the background to give frame boost)

    I guess if I had to compare that to 5DR it really sucks balls I mean what is the point in including all the other stages if you can only fight in them vsing the cpu xD
     
  8. iban88

    Member iban88 GBAtemp Regular

    Joined:
    Apr 22, 2009
    Messages:
    230
    Country:
    United States
    yea its kinda crummy about the adhoc =/
     
  9. themuddaload

    Member themuddaload Creepin' hardcore.

    Joined:
    May 4, 2008
    Messages:
    1,099
    Location:
    West of the equator Sex: sure
    Country:
    United States
    mine freezes at the "VS." loading screen, so i wouldnt know about it being crappy =P

    (how to fix?)
     
  10. Evilmaster1985

    Member Evilmaster1985 GBAtemp Fan

    Joined:
    Nov 23, 2008
    Messages:
    456
    Location:
    Middle of nowhere
    Country:
    United States
    Get a proper release for example the one by: pSyPsP. [​IMG]
     
  11. themuddaload

    Member themuddaload Creepin' hardcore.

    Joined:
    May 4, 2008
    Messages:
    1,099
    Location:
    West of the equator Sex: sure
    Country:
    United States
    i believe it is... i expected a nice working one from a certain mr hako...
     

Share This Page