Gaming OKAMI REMAKE FOR Wii?!

Hadrian

Literally as TIGHT as a gnats chuff.
Former Staff
Joined
Oct 12, 2004
Messages
16,991
Trophies
3
Age
42
XP
5,033
Country
United States
Yes there was a post here a while back and its been on many of the sites I visit. Oh its basically a port, might be prettier and has Wiimote controls but essential the same levels and that.
 

Samutz

Well-Known Member
Member
Joined
Oct 4, 2004
Messages
1,598
Trophies
1
Website
samutz.com
XP
373
Country
United States
OMG YES WE DID!!!

And I can't wait. Been craving to play it again but have been waiting for the Wii release instead of playing the PS2 version again. I've also got an artist friend that admires the artwork in some games and I'm hoping she'll like Okami.
 

test84

GBAtemp's last ninja 2.
OP
Member
Joined
Sep 8, 2006
Messages
3,698
Trophies
1
Website
gbatemp.net
XP
1,246
Country
Iran
yeah, sad thing is, no one will download it here and we'll not be able to play it, shit.

edit:
sorry if it was late, but since i'm less around thought you may missed it.
 

Sc4rFac3d

Well-Known Member
Member
Joined
Jul 30, 2005
Messages
1,629
Trophies
0
Age
36
Website
Visit site
XP
274
Country
Netherlands
How could we miss something like this?
tongue.gif


btw, I just played Luigi's Mansion for the first time. Nintendo needs to get that shit on the Wii like right now! The controls are PERFECT!
biggrin.gif
 

TaMs

Randomizer
Member
Joined
Nov 15, 2006
Messages
1,129
Trophies
0
Age
34
XP
360
Country
Finland
wasn't this confirmed like almost half year ago?
biggrin.gif
ok maybe jsut few months ago dunno. But i can't wait for tekken 3.
 

Redsquirrel

Well-Known Member
Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
622
Trophies
0
XP
307
Country
its been known for a while. Infact I borrowed the ps2 one about 8 months ago, played it a couple of hours and thought - this game is gonna come out on the wii - it was just obvious because of the drawing elements. That plus the fact i hate the dual sticks to draw with.
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
    Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo: https://m.youtube.com/watch?v=UyxeZ7JYwZs&pp=ygUJVnIgaXMgZ2F5 +1