nintendo dsi??

Discussion in 'NDS - Console and Game Discussions' started by RAIDEN!, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RAIDEN!
    OP

    RAIDEN! GBAtemp Regular

    Member
    105
    0
    Feb 18, 2009
    United States
    some were in the world
    the new dsi??!!

    Nintendo dsi blue

    blue huh............ i bet you didint see that coming [​IMG]

    Nintendo dsi black


    im surprised that the didint release a white version and they put two cameras on it lol [​IMG]
     
  2. LD560

    LD560 GBAtemp Regular

    Member
    124
    5
    Jan 14, 2009
    The EU is getting standard White and Black, no fancy colours for us [​IMG]
     
  3. wilddenim

    wilddenim Candy!

    Member
    972
    0
    Sep 4, 2007
    UK
    I'm very sure every DSi have two cameras.

    Yeah, we're getting white and black DSi but I still have no plans of buying one.

    DS Lite for the win!
     
  4. LD560

    LD560 GBAtemp Regular

    Member
    124
    5
    Jan 14, 2009
    I still got my Original VIP pre-release EU DS , and I'm only getting a DSi for an upgrade, I intend to use my real games with it and DSi firmware, but I intend to test everythin else out I want on my Original a.k.a "Phat" DS. [​IMG]
     
  5. blanco613

    blanco613 GBAtemp Regular

    Member
    150
    0
    Sep 28, 2008
    United States
    usa
    whatever i wanted the black anyway
     
  6. RAIDEN!
    OP

    RAIDEN! GBAtemp Regular

    Member
    105
    0
    Feb 18, 2009
    United States
    some were in the world
    ok lol
     
  7. AtomicBlue

    AtomicBlue GBAtemp Regular

    Member
    121
    1
    Dec 25, 2008
    United States
    The blue DSi looks nice, but I'm gonna wait for Nintendo to release a a darker blue before I buy one.
     
  8. LD560

    LD560 GBAtemp Regular

    Member
    124
    5
    Jan 14, 2009
    Hard to decide as I still have the original mine was GREY..lol.

    Now I have to choose, I preferred one option, like the Original Gameboy..[​IMG]
     
  9. jaywilson

    jaywilson GBAtemp Fan

    Member
    322
    0
    May 29, 2008
    Western Australia
    i want blue, but no blue for australia, and can import one because of region lock, frack!
     
  10. Uruha

    Uruha GBAtemp Regular

    Member
    157
    0
    Aug 9, 2008
    United States
    Pennsylvania
    I hate deciding too haha
    but if we were just given one color we would complain there too if only they released a color like ESP's reindeer color /_\
     
  11. Skyline969

    Skyline969 MENUdo Afficionado

    Member
    2,207
    8
    Nov 18, 2008
    Canada
    Saskatchewan
    I think I'm gonna trade in my PSP3000 with Star Ocean, Ratchet and Clank: Size Matters, and National Treasure and a 4 gig Memory Stick for a DSi and an AceKard 2i or whichever flashcard menuDO comes out for.
     
  12. zogenie

    zogenie Member

    Newcomer
    14
    0
    Oct 22, 2008
    United States
    i want one when they release better color or prove to me that i must have a DSi instead of my DS lite. imo the 2nd persuasion is harder lol.
     
  13. RhiGhost

    RhiGhost GBAtemp Regular

    Member
    169
    0
    Jun 4, 2008
    Australia
    Hopefully they bring out some more colours. I really think they should have done that to begin with, all new colours that haven't been used yet.
     
  14. RAIDEN!
    OP

    RAIDEN! GBAtemp Regular

    Member
    105
    0
    Feb 18, 2009
    United States
    some were in the world
    they have new colors in japan
     
  15. JPH

    JPH Banned

    Banned
    6,892
    11
    Jul 11, 2006
    United States
    [​IMG]

    lol, seriously, though we've all seen the news about the dsi [​IMG]
     
  16. Uruha

    Uruha GBAtemp Regular

    Member
    157
    0
    Aug 9, 2008
    United States
    Pennsylvania
    yea japan has a nice shade of blue [​IMG]
     
  17. BORTZ

    BORTZ You get a hat, and YOU get a hat!

    Supervisor
    GBAtemp Patron
    BORTZ is a Patron of GBAtemp and is helping us stay independent!

    Our Patreon
    11,754
    14,905
    Dec 2, 2007
    United States
    Pittsburgh
    I like black, id rather keep mine with a low profile.
     
  18. blanco613

    blanco613 GBAtemp Regular

    Member
    150
    0
    Sep 28, 2008
    United States
    usa
    im getting a black one in june . . . i need money
     
  19. CreX

    CreX GBAtemp Regular

    Member
    220
    1
    Jun 19, 2007
    Sweden
    That's only good imo. Black and white are the best looking. [​IMG]

    I'm going for the white asap.
     
  20. Toni Plutonij

    Toni Plutonij *has TrolleyDave & tiny p1ngy on moderating shelf!

    Former Staff
    8,153
    315
    Dec 22, 2007
    Croatia
    Depths of Nuclear powerplant
    I'm really surprised that thread with old news and in wrong section managed to get to the page two! [​IMG]

    We already have many DSi threads, and all this has been said, and NDS - Games section is a place to discuss.....GAMES! [​IMG]
     
Thread Status:
Not open for further replies.