DealExtreme now has CycloDS

Discussion in 'NDS - Flashcarts and Accessories' started by Bishang, Jul 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bishang
    OP

    Bishang GBAtemp Regular

    Member
    105
    0
    May 31, 2008
    United States
    Kent, WA


  2. Tanas

    Tanas GBAtemp Addict

    Member
    2,258
    25
    Aug 19, 2006
    That's cheap, now there is no excuse for people not to buy one because they say they're to expensive.
     
  3. Unchi-san

    Unchi-san Unchi on a stick! yay~

    Member
    526
    0
    Jan 3, 2008
    United States
  4. Shuny

    Shuny I'm in yr forum, reading yr postz

    Member
    1,019
    54
    Nov 15, 2006
    France
    Somewhere in the world
    BEST
    NEWS
    EVER

    WOOOOOOTTT [​IMG]

    Gonna replace this piece of shit (I'm talking about my crappy DS-Xtreme) !!!
     
  5. CorruptJon

    CorruptJon :)

    Member
    781
    2
    May 14, 2006
    United States
    California
    Holy shit that is CHEAP! XD
     
  6. Tanas

    Tanas GBAtemp Addict

    Member
    2,258
    25
    Aug 19, 2006
    That makes me one to buy another one.
     
  7. Swip

    Swip GBAtemp Advanced Fan

    Member
    557
    0
    Jan 29, 2008
    DX isn't listed as an official retailer (yet??)
     
  8. wilddenim

    wilddenim Candy!

    Member
    972
    0
    Sep 4, 2007
    UK
    Holy shit!!

    Awesome news, since my fiance want to buy one! I'll show this!

    Great find! I paid £30 for my Cyclods ($60)
     
  9. Holaitsme

    Holaitsme 10/10 would be loyal again

    Member
    846
    3
    May 14, 2008
    United States
    damn thats really cheap damn my parents i cant buy nothing online
     
  10. Sephi

    Sephi fool

    Member
    1,850
    4
    Jan 21, 2008
    United States
    Rhode Island
    I need to get this before it's sold out [​IMG]
     
  11. JDMEVOIXMR

    JDMEVOIXMR GBAtemp Regular

    Member
    229
    0
    Jan 13, 2008
    United States
    Ordered mine! =D I cancelled my EDGE card order for this! =D
     
  12. Vater Unser

    Vater Unser GBAtemp Addict

    Member
    2,184
    0
    Oct 28, 2004
    Gambia, The
    Pen Island
    Who cares? DX is a legit shop with a good reputation (I think), why would they want to ruin that by screwing everyone?
     
  13. Ferrariman

    Ferrariman Hip-Flop and cRap

    Member
    3,357
    1
    Dec 9, 2007
    Canada
    Canader.
    I paid $55 plus $15 shipping... [​IMG]
     
  14. ojsinnerz.

    ojsinnerz. Damned

    Member
    3,152
    7
    Oct 27, 2007
    Canada
    Canada
    Best price I've ever seen around.

    DX has now become my favorite place to buy flashkarts from.

    I may get the Cyclo if my SCDS1 ever breaks...
     
  15. distorted.freque

    distorted.freque I'm getting mixed signals here!

    Member
    776
    0
    Jan 31, 2008
    Canada
    Right about...here.
    Damn. Now to find someone in the family to trick into buying--I mean, to buy a CycloDS for me. D:
     
  16. tinymonkeyt

    tinymonkeyt GBAtemp brat

    Member
    3,221
    34
    Feb 27, 2008
    United States
    omg. but its not fair to all the other retailers
    dealextreme is gonna put all the other stores outta business >.<
    dammit. now i wish i bought it here. a whole 20 $ cheaper
     
  17. Saylient_Dreams

    Saylient_Dreams GBAtemp Fan

    Member
    347
    0
    Jul 11, 2007
    United States
    Dang, that's pretty cheap, what like half price compared to a lot of others? I wish I held out on getting an Edge
     
  18. Pizzaroo

    Pizzaroo douchebag

    Member
    1,161
    0
    Feb 2, 2008
    United States
    i hate myself [​IMG]
     
  19. Tanas

    Tanas GBAtemp Addict

    Member
    2,258
    25
    Aug 19, 2006
    They're not available until the 13th.
     
  20. Ferrariman

    Ferrariman Hip-Flop and cRap

    Member
    3,357
    1
    Dec 9, 2007
    Canada
    Canader.
    No one has an excuse to buy a R4 anymore.

    All the flashcarts are the same price or cheaper than the R4 now.
     
Thread Status:
Not open for further replies.