#Chargegate

VinsCool

Persona Secretiva Felineus
Global Moderator
Joined
Jan 7, 2014
Messages
14,600
Trophies
4
Location
Another World
Website
www.gbatemp.net
XP
25,228
Country
Canada
God damn it, no, you have to cry about it just like everyone else :angry:

no, I'm not one of those.
I'm a Nintendo fanboy but not a crying baby.

Yes it actually happens, I'm not whinning for such stupid 3$ accessory.

Surprized, are you?
 

VinsCool

Persona Secretiva Felineus
Global Moderator
Joined
Jan 7, 2014
Messages
14,600
Trophies
4
Location
Another World
Website
www.gbatemp.net
XP
25,228
Country
Canada
#NINTENDOISHITLERMAFIAGATE

#NINTENYEAROLDWHININGISFUNNYTOWATCH

tCp90.gif
 
  • Like
Reactions: Sicklyboy

SinkyChan17

Well-Known Member
Newcomer
Joined
Dec 18, 2014
Messages
88
Trophies
0
Age
33
Location
Montreal, Quebec
XP
153
Country
Canada
i thought the gate thing was in reference to the Watergate scandal which was a sexually based situation. so.. unless one of you decides to sleep with a charger or something, i don't see it catching on.

so to make things easier, i'll sleep with a charger.
 

Sicklyboy

#JOYCONBOYZFOREVER
OP
Global Moderator
Joined
Jul 15, 2009
Messages
6,314
Trophies
2
Location
[̲̅$̲̅(̲̅ ͡° ͜ʖ ͡°̲̅)̲̅$̲̅]
XP
8,184
Country
United States
i thought the gate thing was in reference to the Watergate scandal which was a sexually based situation. so.. unless one of you decides to sleep with a charger or something, i don't see it catching on.

so to make things easier, i'll sleep with a charger.


Gamergate

Bendgate

Bridgegate

Phonegate

hmm

Hello #Chargegate
 
  • Like
Reactions: VinsCool

SinkyChan17

Well-Known Member
Newcomer
Joined
Dec 18, 2014
Messages
88
Trophies
0
Age
33
Location
Montreal, Quebec
XP
153
Country
Canada
no way "bendgate" is a real thing. what the fuck.

gamergate? i'm sure there was some sexytime involved. or sexism. or something. i should really keep up with the news.
 

Sicklyboy

#JOYCONBOYZFOREVER
OP
Global Moderator
Joined
Jul 15, 2009
Messages
6,314
Trophies
2
Location
[̲̅$̲̅(̲̅ ͡° ͜ʖ ͡°̲̅)̲̅$̲̅]
XP
8,184
Country
United States
Oh Bendgate was a real thing. Fucking idiots putting the iPhone 6 Plus in their back pocket, sitting on it, then crying tears of credit debt when it fucking bent around the volume buttons, a part of the frame that naturally would be the structurally weakest area because it's got the most compromised structure... because they needed to put volume buttons somewhere. Then called Apple out for making a product that they claim was designed to fail. No, just try not fucking sitting on your phone, dipshit.

But no, logic evades people, and they ;0; all night long.

Who the fuck puts a phone in their back pocket. One of the most retarded things I've ever seen.
 
  • Like
Reactions: VinsCool

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Ughh gonna be bored today, class for new job has a lot of networking material and I'm certified in that already...
  • Veho @ Veho:
    Peen apple.
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    "pine unf apple" doesn't count! Lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Employee code of conduct videos are awesome!!! Did you know eating the other employees is bad? I didn't know... Lol
    +1
  • AncientBoi @ AncientBoi:
    Anymore males there? :blush:
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    All of us lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    I got free every channel so that's awesome lol
    +1
  • AncientBoi @ AncientBoi:
    Give me ALL the gay pron channels, since you won't be watching them :blush::D
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Lol they exist?
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Hmmm so Mario Does Luigi's plumbing is a bad movie? Lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    These videos are soooo dry
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Please click all suspicious links sent your email
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    What to do today? Cut grass for 3-4 hours, or just get drunk and play video games... Hmm
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I need a remote controlled mower, so I can sit on the couch and do both.
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Sounds good to me, video games and booze it is then.
    +1
  • denpafan @ denpafan:
    Good choice
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Now what to play, Starfield or Fallout4. And what to drink, beer or Whiskey and Coke. Such tough decisions.
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Looks like its whiskey & coke, only 4 beers left. And think ill start with Falllout. :grog:
  • rqkaiju2 @ rqkaiju2:
    THIS IMAGE IS SO SCARY WTF. THAT SURE AS HELL IS NOT A CAT THATS LIKE A FUCKING DEMON

    Untitled2.png
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Bonus points for running things over with the lawn mower?
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Monster truck Lawn Mower extreme
    Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo: Monster truck Lawn Mower extreme