Wii #1140 - Story Hour: Fairy Tales (USA)

Jax

Pip Pip Cheerioink!
Member
Joined
Jul 31, 2006
Messages
4,132
Trophies
0
Age
36
Location
L.A.V.
XP
1,123
Country
Portugal
Oh come on! Don't tell me movies like Bedtime Stories and Inkheart are influencing this kind of shovelware!
 

leonheart_a

Well-Known Member
Member
Joined
Dec 10, 2006
Messages
374
Trophies
0
Location
London
XP
294
Country
Jax said:
Oh come on! Don't tell me movies like Bedtime Stories and Inkheart are influencing this kind of shovelware!

I just noticed that
tongue.gif
 

Lazycus

Rotten
Member
Joined
Jul 22, 2006
Messages
871
Trophies
0
Website
Visit site
XP
169
Country
United States
All you have to see is the "ZOO" on the case and you know what to do with it. How many games have they made for the Wii now? Every one is awful - please prove me wrong.
 

Lazycus

Rotten
Member
Joined
Jul 22, 2006
Messages
871
Trophies
0
Website
Visit site
XP
169
Country
United States
Raylene2K7 said:
Lazycus said:
.. "ZOO" ..
How many games have they made for the Wii now?
http://www.gamefaqs.com/features/company/79826.html



Don't forget that this game is made for KIDS!
Like Freddi Fish, SpongeBob and Pyjama Sam this game is very good for small kids.

That's a very small list. ZOO games has produced way more crap for the Wii than is on that gamefaqs list.

There are good kid games and bad kid games, like any other category of games. ZOO has a reputation for producing junk. Have you played either of these 'Story Hour' games?
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • Veho @ Veho:
    Oh God no :ohnoes:
    +2
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Pineapple is the safe word?
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    But you said pine apple...
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Ughh gonna be bored today, class for new job has a lot of networking material and I'm certified in that already...
  • Veho @ Veho:
    Peen apple.
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    "pine unf apple" doesn't count! Lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Employee code of conduct videos are awesome!!! Did you know eating the other employees is bad? I didn't know... Lol
    +1
  • AncientBoi @ AncientBoi:
    Anymore males there? :blush:
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    All of us lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    I got free every channel so that's awesome lol
    +1
  • AncientBoi @ AncientBoi:
    Give me ALL the gay pron channels, since you won't be watching them :blush::D
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Lol they exist?
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Hmmm so Mario Does Luigi's plumbing is a bad movie? Lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    These videos are soooo dry
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Please click all suspicious links sent your email
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    What to do today? Cut grass for 3-4 hours, or just get drunk and play video games... Hmm
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I need a remote controlled mower, so I can sit on the couch and do both.
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Sounds good to me, video games and booze it is then.
    +1
  • denpafan @ denpafan:
    Good choice
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Now what to play, Starfield or Fallout4. And what to drink, beer or Whiskey and Coke. Such tough decisions.
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Looks like its whiskey & coke, only 4 beers left. And think ill start with Falllout. :grog:
    BigOnYa @ BigOnYa: Looks like its whiskey & coke, only 4 beers left. And think ill start with Falllout. :grog: