is the m3i zero good

Discussion in 'M3 Adapter' started by iFish, Aug 27, 2009.

  1. iFish
    OP

    iFish Slower than a 90s modem

    Member
    4,223
    159
    Jul 11, 2009
    Canada
    Montreal, QC
    hey which flish cart it good i wanted m3i but then i see its slow to updates and have bugs should i go for ak2i or go for m3i
     
  2. anaxs

    anaxs got milk, got candy

    Member
    2,208
    1
    Mar 23, 2009
    Canada
    your moms jeans pocket
    please dont make another thread about this
    use the saerch bottun please
    there is alot of info about both ak and m3 and if u dont want those then there are other cards u can get
    jus use the search bottun
    .
    thread closed plz
     
  3. iFish
    OP

    iFish Slower than a 90s modem

    Member
    4,223
    159
    Jul 11, 2009
    Canada
    Montreal, QC
    what? nobody comparec them
     
  4. anaxs

    anaxs got milk, got candy

    Member
    2,208
    1
    Mar 23, 2009
    Canada
    your moms jeans pocket
    il make this quick
    i think th ak is better cuz of akaio
    m3 is good too but i think ak is better
     
  5. Zantom07

    Zantom07 Advanced Member

    Newcomer
    84
    0
    Jul 30, 2009
    England
    What, your telling me Sakura is worse than AKAIO? Other than copy and paste, they are the same.

    ifish, I recommend getting an M3i, as you won't need another ds to update if you accidentally update your dsi.
     
  6. anaxs

    anaxs got milk, got candy

    Member
    2,208
    1
    Mar 23, 2009
    Canada
    your moms jeans pocket
    im not saying akaio is better than sakura
    sakura is awesome
    im just ssaying i like it better
     
  7. iFish
    OP

    iFish Slower than a 90s modem

    Member
    4,223
    159
    Jul 11, 2009
    Canada
    Montreal, QC
    ok but i ment bug wise like are they both updated often becsue like some old flash carts i want an often updated one im leaning towards m3i seeing it has a good team on it not using it for music and interface i just wanna load games
     
  8. anaxs

    anaxs got milk, got candy

    Member
    2,208
    1
    Mar 23, 2009
    Canada
    your moms jeans pocket
    if u wanna load games then y not get ak..
    its cheaper and it performs just as good as m3

    Posts merged

    if u wanna load games then y not get ak..
    its cheaper and it performs just as good as m3
     
  9. nicky041192

    nicky041192 GBAtemp Maniac

    Member
    1,433
    0
    Mar 9, 2008
    UK
    just search m3i bugs or something. simple or what?

    people dont know how to use search nowadays eh?

    wat iz dis guugle? XD
     
  10. iFish
    OP

    iFish Slower than a 90s modem

    Member
    4,223
    159
    Jul 11, 2009
    Canada
    Montreal, QC
    becasue i kinda want RTS save lol but alos want the option to not use moonshell becasuse its a pain in the ass but ak2i has better skins and the m3i get skined becaue im currently on my EDGE ds on ds lite and i cant fine any good skins but found one but i wanna skin the m3i with really nice skins but the ak21 has online updating from the ds which is use but i prefer flashing it so i can delete it and not screw my self up
     
  11. rooker

    rooker Member

    Newcomer
    36
    0
    May 22, 2009
    Canada
    Or stop being a cheapass and get both?
     
  12. iFish
    OP

    iFish Slower than a 90s modem

    Member
    4,223
    159
    Jul 11, 2009
    Canada
    Montreal, QC
    thats not being a cheapass that not wasting money i dont need 2 flashcarts
     
  13. GamerOnHere

    GamerOnHere Member

    Newcomer
    30
    0
    Aug 10, 2009
    United States
    EDGE stinks. At least get a CycloDS evo. I have a friend with an EDGE card, and when we compared EDGE ds and CycloDS, and it was obvious - CycloDS won. I have 2 M3i Zeros, a cyclods, an r4ds sdhc, and a dstti. You don't need all that, but if you got them both from a seller who allows 30-day re-funds, then you can try them both out, and make your choice.
     
  14. iFish
    OP

    iFish Slower than a 90s modem

    Member
    4,223
    159
    Jul 11, 2009
    Canada
    Montreal, QC
    thats a good idea but i like the edge because it was free from a friend who sld the ds lite and got a dsi lol so im happy with it and its sdhc but i think im going for the m3i but where will it tell us about the updates becasue the m3i site hasnt updated
     
  15. Zantom07

    Zantom07 Advanced Member

    Newcomer
    84
    0
    Jul 30, 2009
    England
    You can get the updates on this site, just check the M3 Sakura FAQ to see if the firmware changed every now and then.
     
  16. iFish
    OP

    iFish Slower than a 90s modem

    Member
    4,223
    159
    Jul 11, 2009
    Canada
    Montreal, QC
    yay im getitng the m3i once i get the dsi