i got my xbox 360..sweet

Discussion in 'Xbox 360 - Games & Content' started by jan777, Oct 25, 2009.

Oct 25, 2009

i got my xbox 360..sweet by jan777 at 10:47 AM (1,095 Views / 0 Likes) 9 replies

  1. jan777
    OP

    Member jan777 motion control..? srsly? so 2008. 3DS is teh bombz

    Joined:
    Jan 4, 2008
    Messages:
    2,829
    Country:
    Philippines
    Hey guys, afte months of waiting, my father finally bought me an x360!

    lols, so are there anything i should know about it? tips and tricks?

    i already got it flashed, at greenhills (where the first ps3 slim was sighted)
     
  2. quepaso

    Member quepaso GBAtemp Fan

    Joined:
    May 4, 2008
    Messages:
    438
    Country:
    United States
    Be prepared for the red rings. Otherwise, enjoy the system. I am on my 5th or 6th 360, i lost count, but since i get free games for it i put up with it.
     
  3. jan777
    OP

    Member jan777 motion control..? srsly? so 2008. 3DS is teh bombz

    Joined:
    Jan 4, 2008
    Messages:
    2,829
    Country:
    Philippines
    lol, yeah i am. but im not going to buy another one if this one gets the rings.
     
  4. Gobnoblin

    Member Gobnoblin GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 13, 2009
    Messages:
    143
    Country:
    Cambodia
    i got two lol one is unmodded and on extended warranty so i play the crap out of it and leave it on 24/7/365 as its absolutely free for a brand new one... the other is my modded beast of doom ... which is sitting in the corner waiting for me to fix the rrod... apparently i just have to tension my bolts correctly as i have already applied the fix( or not so fix in my case).... anyways have fun
     
  5. triassic911

    Member triassic911 Burst Mode

    Joined:
    May 9, 2007
    Messages:
    2,743
    Location:
    NYC, USA
    Country:
    United States
    Every new 360 owner must experience Call of Duty 4!
     
  6. jan777
    OP

    Member jan777 motion control..? srsly? so 2008. 3DS is teh bombz

    Joined:
    Jan 4, 2008
    Messages:
    2,829
    Country:
    Philippines
    yeah, ill try that game.

    thanks
     
  7. Blob

    Newcomer Blob Member

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21
    Location:
    Cyberspace!!!
    Country:
    United States
    Check out Pure! ;-)
     
  8. quepaso

    Member quepaso GBAtemp Fan

    Joined:
    May 4, 2008
    Messages:
    438
    Country:
    United States
    Batman should be at the top of your list to play. Really, really amazing game.
     
  9. wyndcrosser

    Member wyndcrosser GBAtemp Advanced Fan

    Joined:
    May 28, 2009
    Messages:
    720
    Country:
    United States
    Tekken 6 (Wave 4 Game) use activiate.iso

    Gears of War 2
    Borderland
    Batman (yes great game)
    Halo Wars (like starcraft)
    BioShock
    Prototype

    These are on my to play list and are great so far.

    btw 1.61 is supposed to be coming out at the end of the month for Wave 4 games.

    Wynd
     
  10. jan777
    OP

    Member jan777 motion control..? srsly? so 2008. 3DS is teh bombz

    Joined:
    Jan 4, 2008
    Messages:
    2,829
    Country:
    Philippines
    hmm, how can i determine the version number?

    and, when i have to update, do i have to get it flashed again?
     

Share This Page