Gaming Encrypted Black Ops Sound Files

Naydog101

Well-Known Member
OP
Newcomer
Joined
Sep 1, 2010
Messages
64
Trophies
0
XP
53
Country
United States
So I'm one of those people looking to get at those sound files from the Black Ops game and have gotten to the point where I can open the (on the PC version) .iwd files where all the images and sounds are kept. I've also come across and read up that the sound files are compressed and encrypted seeing as how they are .wav files and Windows, VLC or Real player can't play them.

Has anyone anywhere found a way to decrypt/uncompress those files yet? Also is there a way to get at those files from a console based version like the PS3's version of the files which are supposed to be like the .iwd and open with a rar or zip program but don't for me anyway, and not straight from the disc either.
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Yeah iphones are imprisoned to apple poor things
    +1
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    And closed-source OS.
  • LeoTCK @ LeoTCK:
    for what crimes?
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Then you Jail break them out
    +1
  • YukiHomura @ YukiHomura:
    food
  • YukiHomura @ YukiHomura:
    you need food ...ok i do
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Want an apple?
  • YukiHomura @ YukiHomura:
    nah imma play fallout 4 now and go sleep
    +2
  • YukiHomura @ YukiHomura:
    cyall
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    You need a passcode to unlock it. xD
  • LeoTCK @ LeoTCK:
    how about...gyros..or not lets not start that again
  • LeoTCK @ LeoTCK:
    lol
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    @YukiHomura, Okay, good night.
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Do we gotta break the raw ones out
  • LeoTCK @ LeoTCK:
    yea
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I miss football already :cry:
  • LeoTCK @ LeoTCK:
    I'm going to go to sleep too
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    It's OK @BigOnYa mahomes will fart on your favorite team in the playoffs then win again
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Yea you prob right
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Million dollar farts all day
  • LeoTCK @ LeoTCK:
    good night
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Nighty night. I messed up, made a margirita but used vodka by accident, taste like shit, but can't bring myself to dump it
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Alright I'm out too, gonna go shoot some 8-ball with the old lady. Good Night all!
  • HiradeGirl @ HiradeGirl:
    G Night
  • NinStar @ NinStar:
    game night
    NinStar @ NinStar: game night