The Dutch Thread

• Thread starter Thread starter juicy_mokro
  • Start date Start date
  • Views Views 10,510
  • Replies Replies 84
Status
Not open for further replies.
Als je van rogue-like games houdt is izuna een aanrader.
Puzzelgames is de homebrew game PuzzleManiak goed.
voor een tactic rpg is Luminous Arc erg goed.
Race spellen? daar heb ik niks mee dus kan ik geen tips geven
tongue.gif

tactisch? Een aardappel schillen heeft meer tactiek nodig dan Luminous Arc.

met hun volledige-herstel-bij-level-up. gtfo.

Als je tactiek wilt, kun je beter Front Mission spelen....

ik word gek ijk wil dat er een ssbb toernooi op gbatemp komt maar ik ben slecht in organisere

Quanno said:
Lol, ok volgende onderwerp. Welke games spelen wij Nederlanders?
I ben nu bezig met Trauma Center 2 en Phoenix Wright 3

Mijn probleem is: ik heb teveel dat ik wil spelen. Ik ben meestal met 25 spellen tegelijk bezig. Ik kan het gewoon niet laten om steeds weer iets anders te spelen, ik vind ook gewoon veel dingen leuk. Ik moet zelfs toegeven dat ik nog niet 1 Wii spel heb uitgespeeld. En ik kan wel zeggen dat ik het zoooo druk heb, maar dat valt ook wel mee.
Echt, als ik al mijn DS, Gamecube en Wii spellen bij elkaar veeg die ik nog uit moet spelen of zelfs nog moet beginnen te spelen wordt ik bijna moedeloos.

En dan te bedenken dat een vriend van me een Xbox, Xbox360, Playstation2, Gamecube, Wii en een DS heeft - en allemaal omgebouwd! Daarbij heeft hij een veel drukkere job heeft dan ik en een gezin en een zooitje vrienden + hij doet aan fitness. En nog speelt hij in de maand meer spellen uit dan ik. Het idee dat ik ook nog een XBOX360 zou hebben zou me accuut depressief maken. Geen tijd. Echt een welvaarts/download-ziekte...helaas.

Op dit moment ben ik helemaal verslaafd aan die KorgDS-10 synthesizer. Ik ben een muziekfreak en ik hou ook van zelf dingen maken, wie had ooit verwacht dat ik met m'n DS gewoon serieuze coole tunes kon fabriceren? IK NIET! (nou ja nu dus wel)
Verder kan ik dus niet zeggen wat ik speel, want ik speel eigenlijk elke dag wat anders, voor elke gril een spil...eh spel, zal ik maar zeggen.

Quanno said:
En, in welke provincie wonen alle Nederlandse mensen hier? Beetje een beeld krijgen waar echte gamers wonen.
Ik in ieder geval in Noord-Brabant!

P.S. We Dutch people don't smoke on christmas. Only the people who always smoke
wink.gif

And no, we don't wear wooden shoes anymore (klompen)

vlaams limburg hier
smile.gif

Ok, bedankt voor de tip! Grensje over... En dan Lim-Vlaanderen? Klinkt gemakkelijk... Niet dus
glare.gif
.
Maar misschien is het wel makkelijk!

doordeweeks Arnhem (HAN student)

's weekends bij m'n ouders in Groningen.

Gratis toegang tot spellen maakt spellen minder waard, en dus heb je meer schijt aan of je het uitspeelt of niet. Je download wat, speelt het. Half uur later is een andere download klaar, en speel je die etc. etc.

De enige DS spellen die ik heb uitgespeeld op DS, waren Final Fantasy III en Magical Starsign (beide gekocht)

Op PSP heb ik alleen Crisis Core uitgespeeld (Dl'd) en tja..Tekken...niet echt uitgespeeld, maar vind het leuker, omdat ik er voor betaald heb, misschien. (gekocht btw..)

Well, that's my theory..Don't even know if I'm ontopic har har.

Weten jullie nog een adresje waar ik m'n D2B Cut legs Wii kan ombouwen met een Wasabi?
yaynds.gif
\
Ik vraag dit omdat alles hier zo ongeveer word opgedoekt
tongue.gif

Status
Not open for further replies.

Site & Scene News

Popular threads in this forum