Online Activation DRM... For Mice.

Discussion in 'Computer Software and Operating Systems' started by Rydian, Nov 6, 2012.

  1. Rydian
    OP

    Rydian Resident Furvertâ„¢

    Member
    27,883
    8,108
    Feb 4, 2010
    United States
    Cave Entrance, Watching Cyan Write Letters
  2. Sop

    Sop groovy dude lmao

    Banned
    1,244
    207
    Nov 14, 2010
    qld
    I've never liked you either, Razer.
     
  3. Gahars

    Gahars Bakayaro Banzai

    Member
    10,254
    17,403
    Aug 5, 2011
    United States
    New Jersey
    Looks like they've got their customers mouse trapped.
     
    Rydian likes this.
  4. Fear Zoa

    Fear Zoa This... This is the world we live in

    Member
    1,437
    422
    Jun 18, 2009
    United States
    Maryland
    God damnit Razer why'd you have to go and screw like this? I actually somewhat liked their stuff but doing stupid crap like this makes me bitter.
     
  5. clegion

    clegion GBAtemp Advanced Maniac

    Member
    1,612
    3
    May 5, 2009
    United States
    kthanksforallthisyearrazerwearenotmeanttobetogether

    this is an extremely shitty design choice imo
     
  6. Guild McCommunist

    Guild McCommunist (not on boat)

    Member
    18,151
    10,466
    May 6, 2009
    United States
    The Danger Zone
    Now that's what I call a mouse trap.
     
  7. Hells Malice

    Hells Malice Are you a bully?

    Member
    GBAtemp Patron
    Hells Malice is a Patron of GBAtemp and is helping us stay independent!

    Our Patreon
    6,090
    4,812
    Apr 9, 2009
    Canada
    LOL Razer.

    People still use their overpriced sub-par horseshit products?
    This is just one more reason not to, and they really didn't need any more reasons.
     
  8. Minox

    Minox Spytech Employee

    Supervisor
    6,023
    2,603
    Aug 27, 2007
    I once bought a Razer. I ended up getting 5 consecutive replacements before getting one which did not suffer from the left mouse button failing in less than 1-2 months.

    Never again.
     
  9. Rydian
    OP

    Rydian Resident Furvertâ„¢

    Member
    27,883
    8,108
    Feb 4, 2010
    United States
    Cave Entrance, Watching Cyan Write Letters
    I picked up a logitech wireless mouse a day ago (needed a new mouse for a while), and I didn't need to install anything, the dongle takes care of the translation for me (shows up as HID-compliant). The side buttons automatically work as back/forward too.
     
  10. Guild McCommunist

    Guild McCommunist (not on boat)

    Member
    18,151
    10,466
    May 6, 2009
    United States
    The Danger Zone
    Would you say that you got cut by your Razer?

    Are you gonna shave your money for a better device in the future?
     
  11. Hells Malice

    Hells Malice Are you a bully?

    Member
    GBAtemp Patron
    Hells Malice is a Patron of GBAtemp and is helping us stay independent!

    Our Patreon
    6,090
    4,812
    Apr 9, 2009
    Canada
    *gets shotgun*
    Sorry Guildy, gotta put down Werehars.
    The temp just...can't get anymore punny.
     
    Guild McCommunist likes this.