Gaming Madden PSP Hackable

Windaga

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Sep 12, 2009
Messages
1,194
Trophies
1
Age
35
Location
New England
XP
2,854
Country
United States
Hey, I'd like to know if the following PSP is hackable. (I can't tell by looking at any of those charts, and I don't have the original packaging that came with the PSP)

It's the Blue Madden 09 PSP (2001 Model). This is a picture of the bundle

madden-nfl-09-metallic-blue-psp-entertainment-pack.jpg


It's running System software Version 6.20. I checked the pinned topics, but it led me to another site (DCEMU), and that topic isn't really clear as to the 2001's hackable status.

Thanks ahead of time.
 

Windaga

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Sep 12, 2009
Messages
1,194
Trophies
1
Age
35
Location
New England
XP
2,854
Country
United States
Meaning it can be hacked? I have the Pandora Battery and Magic Memory Stick all ready to go, I just don't want to try and hack it and it ends up bricked because it was unhackable.
 

Windaga

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Sep 12, 2009
Messages
1,194
Trophies
1
Age
35
Location
New England
XP
2,854
Country
United States
Actually, it worked out just fine. Hacked it the same exact way I hacked mine - Pandora Battery + MMS, installed M33, then GEN-D3, then PROME-2. Working beautifully.

Edit
Yep. All good. His PSP was hackable, and it's running the firmware now.
 

Windaga

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Sep 12, 2009
Messages
1,194
Trophies
1
Age
35
Location
New England
XP
2,854
Country
United States
Yeah, that's what I figured after looking at some other threads online. He got his PSP right when the bundle launched though, and after checking the mother board and a few other things, I decided to go for it. It worked perfectly ^ ^.
 

xist

ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ
Member
Joined
Jul 14, 2008
Messages
5,859
Trophies
0
XP
984
Country
If it was unhackable it wouldn't be damaged by you trying to install CFW with a Pandora. It just wouldn't respond to what you were trying to do....you wouldn't even get near modifying the internal flash (thereby causing the brick) and so you can try a Pandora on anything, it just won't always be successful.
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • thrila @ thrila:
    pick one
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    One
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I was born on Mars, but my parents were from Venus, we moved here to Earth when I was 100 million light years old.
  • HUNTERFOX @ HUNTERFOX:
    Wow very interesting
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Ssh, don't tell anyone I told you tho.
  • HUNTERFOX @ HUNTERFOX:
    Uh yeah everyone on here seen lol
    +1
  • HUNTERFOX @ HUNTERFOX:
    But ok
  • HUNTERFOX @ HUNTERFOX:
    Anyone here play fortnite on switch?
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Not I, I mostly play Pubg, Fallout76, Payday3, or GtaV online on SeriesX.
  • HUNTERFOX @ HUNTERFOX:
    Ok cool 😎
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I have Switch but usually only play while on the go, like when visiting my home planet. Its a long trip.
    +1
  • HUNTERFOX @ HUNTERFOX:
    Lmao yea I bet
  • HUNTERFOX @ HUNTERFOX:
    My switch fc is under my profile if you want it or any 1 lol
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Ok cool, thanks.
    +1
  • HUNTERFOX @ HUNTERFOX:
    Oh shoot I gtg cya
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Take care.
  • poughstings @ poughstings:
    come back :(
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Gay
  • S @ salazarcosplay:
    how are yall
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    I am good the dungeon is fully stocked and the midgets are screaming in chorus.
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Mostly the male midgets
    +1
  • Burger4833 @ Burger4833:
    wazzupp
    Burger4833 @ Burger4833: wazzupp