Aloha !

jeztercollins

New Member
OP
Newbie
Joined
May 24, 2012
Messages
0
Trophies
0
XP
0
Country
United States
Howdy !

Would like to introduce myself here. A funny person but not a clown.
Will enjoy my stay here and read some stuffs. Thanks to the GBA admins for
having me here.

Cheers :)
 

The Catboy

GBAtemp Official Catboy™: Savior of the broken
Member
Joined
Sep 13, 2009
Messages
28,051
Trophies
4
Location
Making a non-binary fuss
XP
39,726
Country
Antarctica
I have not been home all week, so I wasn't able to threaten the new users, sorry about that everyone ^_^

Good morning newcomer ^_^
Welcome to our lovely site!
We here on The Temp take pride in our site and members, but we mostly take pride in our rules. So much so, that we have The Angry Bear Cavalry to take care of them :yay:
Enjoy your stay! :mthr:
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    They should've just made it a movie at 50 minutes
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    No from Paramount Plus or whatever it is
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Psi now has access to every streaming and cable channel out
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Eh I'd rather just download and delete is it already up on paramount?
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Yeah it's on now
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @Psionic Roshambo, why are most new south park episodes half hour specials?
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    @Psionic Roshambo, let me get a Netflix account I've always been nice to you
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    I made a honey pepper glazed turkey breast for dinner turned out pretty bomb
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    We can Netflix and chill
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    Nvm not half hour, but hour long
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    Normal south park episodes are already half hour
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Got 2 free Xumo boxes they work pretty good
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    I'm happy to get anything most series don't make it pass 6 seasons
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Except Stars and Encore those are being a bitch lol
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    I may consider that onn pro box finally a media box with type A ;O
    +1
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @K3Nv2, cuz the companies don't want em to
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    No it's revenue and demand south park could argue has a bigger audience than family guy about the same
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Family guy is worth 300mill south parks worth 1Bill according to the interwebs
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @K3Nv2, probably cuz family guy is more disliked compared to south park
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    It just does the same formula south park can press buttons without going overboard
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    And bc most of the family guy budget is spent on the voice actors rather than on the animation
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Southpark could spend 30k on a animated dick and people would laugh at it
    +2
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    lol one prescription to Lizzo
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    who is lizzo?
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    yawn
    Xdqwerty @ Xdqwerty: yawn