Hello, pleasure to meet you.

BannedEpisode

Active Member
OP
Newcomer
Joined
Dec 13, 2007
Messages
42
Trophies
0
XP
75
Country
United States
How is everyone? Good I hope.

I just recently got into homebrew and the likes on my DS and I have found tons of help from the very helpful people on this forum. I finally made an account the other day and have made a few posts. I think I'll stay.

Heres to some good times on these forums, hopefully I can be just as helpful as some of the people already here.

yaynds.gif
Cheers!
 

science

science rules
Member
Joined
Jun 9, 2006
Messages
3,697
Trophies
1
Age
33
XP
1,249
Country
Canada
Welcome! Just a little tip though, your sig is breaking a lot of rules so make sure to get it optimized to the rules, Ace will be here soon enough to remove it if you don't!

Enjoy GBAtemp!
 

VVoltz

The Pirate Lord
Member
Joined
Nov 6, 2002
Messages
2,727
Trophies
0
Location
USA
XP
1,208
Country

BannedEpisode

Active Member
OP
Newcomer
Joined
Dec 13, 2007
Messages
42
Trophies
0
XP
75
Country
United States
YOU KNOW WHERE YOU ARE??!! YOU IN THE JUNGLE BABY, AND YOU'RE GONNA DIE!!!!!! enjoy your stay
biggrin.gif



Lol I'll try.

Anyhoo I made myself a much better sig (IMO) that is entirely legal and decently clever.

Visit here to make sure. That cat looks pretty naughty all naked like that.

I was going to make a pun about the DS covering the Pussycat, but I took the highroad.

blink.gif
 

Hiratai

I'm like *tick* *tick*
Banned
Joined
Aug 17, 2007
Messages
1,029
Trophies
0
Website
Visit site
XP
22
Country
United States
D

Deleted User

Guest
A tad lat, but I just came home from work.

Welcome to GBAtemp BannedEpisode. Nice nick btw.
smile.gif
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • light27 @ light27:
    fun fact
  • light27 @ light27:
    the first time i ever played on a wii u EVER was when I was getting my ear tubes removed
  • light27 @ light27:
    i was playing wii party
  • light27 @ light27:
    u*
  • light27 @ light27:
    but i only got to play for like
  • light27 @ light27:
    3 seconds
  • light27 @ light27:
    younger me would've never thought that I would have a wii u now
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @light27, i wanted a Wii u as a kid when i watched a Mario kart 8 commercial on tv
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    I had a Wii-U it sucked lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Even hacked it sucked lol
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    nah the Wii U wasn't bad
    +1
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    the hardware is good
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    The controller sucked
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    it has good games, just not enough of them
    +2
  • ColdBlitz @ ColdBlitz:
    the indie games on wii u were amazing though
  • ColdBlitz @ ColdBlitz:
    and also some of nintendo's first party games
  • ColdBlitz @ ColdBlitz:
    some of the best selling games on the switch are wii u ports (that are priced way too high
    like come on 60 for a game thats a decade old??)
    +1
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @ColdBlitz, i forgot breath of the wild released for the Wii u
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    $60 for a game that's a decade old might be unheard of on PC but actually is not uncommon on consoles
    +1
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    especially Nintendo because they only ever lower the price of games when they do a greatest hits/platinum hits/players choice re-release
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @The Real Jdbye, and the HD collections released for 7th gen consoles too
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    but they don't seem to have done any of those for the switch yet and maybe never will
  • ColdBlitz @ ColdBlitz:
    I think we all forgot breath of the wild released for the wii u tbh
    +1
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @The Real Jdbye, tbh the HD collections are more justified since they include more than just 1 game per copy
    Xdqwerty @ Xdqwerty: @The Real Jdbye, tbh the HD collections are more justified since they include more than just 1...