Dissidia Countdown thread!

Discussion in 'PSP - Games & Content' started by dgwillia, Dec 15, 2008.

Dec 15, 2008

Dissidia Countdown thread! by dgwillia at 4:01 AM (26,077 Views / 0 Likes) 492 replies

  1. dgwillia
    OP

    Member dgwillia The Bacon Lover

    Joined:
    Mar 9, 2008
    Messages:
    2,171
    Location:
    Columbia Station, Ohio
    Country:
    United States
    Only 4 days left! (Prays for early dump/leak).
     


  2. DokiDoki98

    Member DokiDoki98 GBAtemp Fan

    Joined:
    Nov 29, 2008
    Messages:
    394
    Location:
    Behind you
    Country:
    United States
    Hasn't it been leaked already????
     
  3. dgwillia
    OP

    Member dgwillia The Bacon Lover

    Joined:
    Mar 9, 2008
    Messages:
    2,171
    Location:
    Columbia Station, Ohio
    Country:
    United States
    Dont get my hopes up please >_>, im 100% sure it hasnt
     
  4. Maybe

    Member Maybe GBAtemp Regular

    Joined:
    Oct 25, 2008
    Messages:
    135
    Location:
    CA
    Country:
    United States
    Haha wow I didn't even realize it was that close. Thanks for thread [​IMG]
     
  5. dgwillia
    OP

    Member dgwillia The Bacon Lover

    Joined:
    Mar 9, 2008
    Messages:
    2,171
    Location:
    Columbia Station, Ohio
    Country:
    United States
    Np >_>, this is the most anticipated i have ever been for a PSP game. Im just hoping for a leak release.
    Not to mention the fact im getting a PS3 next week so i can use Adhoc party xD.
     
  6. Ryoku

    Member Ryoku GBAtemp Regular

    Joined:
    Mar 10, 2007
    Messages:
    225
    Country:
    United States
    My heart dropped real bad when you said this lol.

    Can't wait for dissidia and I'm hoping for an early release too, but I've got finals this week and won't get to play it until the 18th (or 19th) anyway [​IMG].
     
  7. Zagger

    Newcomer Zagger Advanced Member

    Joined:
    Aug 12, 2008
    Messages:
    79
    Country:
    Portugal
    nah i hasnt... afaik a dissidia poped up in the japanese share but it was a fake (obsvly lol). Still there are already pics of ppl with the UMD and the box so its just a matter of time before we get it... anyway epic trailer :
     
  8. ackers

    Member ackers GBAtemp Advanced Fan

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    990
    Country:
    United Kingdom
    Too many games, so little time!!!
     
  9. damole

    Member damole GBAtemp Regular

    Joined:
    Aug 11, 2008
    Messages:
    218
    Country:
    United States
    After reading a couple posts, I realized we were talking about Dissidia. For some reason I thought you guys were talking about Disgaea. Wasn't it already out? That's what I was thinking. Stupid me. >.
     
  10. Ryoku

    Member Ryoku GBAtemp Regular

    Joined:
    Mar 10, 2007
    Messages:
    225
    Country:
    United States
     
  11. Noitora

    Member Noitora ::

    Joined:
    Aug 9, 2007
    Messages:
    3,768
    Location:
    Athens
    Country:
    Greece
    From my warez site, a guy is claiming to have a Japanese friend with the game which he will dump in a few hours, really doubtful though...
     
  12. Ryoku

    Member Ryoku GBAtemp Regular

    Joined:
    Mar 10, 2007
    Messages:
    225
    Country:
    United States

    Yeah I think I know where you're talking about. Just gotta wait and see. There's supposed to be a fake floating around with trojans in it also.
     
  13. Noitora

    Member Noitora ::

    Joined:
    Aug 9, 2007
    Messages:
    3,768
    Location:
    Athens
    Country:
    Greece
    Lol, how small the interwebz are, I have the same username there btw [​IMG]
     
  14. Zagger

    Newcomer Zagger Advanced Member

    Joined:
    Aug 12, 2008
    Messages:
    79
    Country:
    Portugal
    yeah its really a metter of hours i guess... even if we dont get the leak the release date is still on 18th so not that much left [​IMG]
     
  15. dgwillia
    OP

    Member dgwillia The Bacon Lover

    Joined:
    Mar 9, 2008
    Messages:
    2,171
    Location:
    Columbia Station, Ohio
    Country:
    United States
    Any day.....hour....minute....second.....now.....
    *goes crazy from the wait
     
  16. Ryoku

    Member Ryoku GBAtemp Regular

    Joined:
    Mar 10, 2007
    Messages:
    225
    Country:
    United States
    Well maybe it's the same site. Looked for "Noitora" and I only got a topic with bleach lol, but it doesn't matter that much.

    Who will everyone be using when Dissidia comes out? Tidus looks fun IMO and I'll try Bartz out too since I've been playing FFV lately.
     
  17. dgwillia
    OP

    Member dgwillia The Bacon Lover

    Joined:
    Mar 9, 2008
    Messages:
    2,171
    Location:
    Columbia Station, Ohio
    Country:
    United States
    More than likely im gonna use either Tidus, or Onion Knight first, then Terra, then maybe Ganbrath(or however you spell it), if you dont have to unlock him, if you do then ill use Cloud or Bartz.

    Also i think the game might have been leaked :wtf:, the Gamefaqs board for this game just modded a crapload of topics, and posted a sticky about "Talking about leaked games being moddable". Which usually means its been leaked somehow. Now to wait for it to become official!
     
  18. Zagger

    Newcomer Zagger Advanced Member

    Joined:
    Aug 12, 2008
    Messages:
    79
    Country:
    Portugal
    Yeah lol, im maning tidus as well :x either him or zidane ^^"
     
  19. Doomsday Forte

    Member Doomsday Forte GBAtemp Maniac

    Joined:
    Apr 22, 2007
    Messages:
    1,272
    Country:
    United States
    Gabranth's in the game?! *hasn't read the news* Neato.

    That would actually make sense then. Have a hero from XI, and a villain from XII.

    Personally, I'm not looking forward to this like most people. I mean yeah, I'm gonna get it, but...I'm not counting down the days here. =P
     
  20. damole

    Member damole GBAtemp Regular

    Joined:
    Aug 11, 2008
    Messages:
    218
    Country:
    United States
    It is going to be in Japanese right? If so, I don't care much for it.
     

Share This Page