Hacking wii u sd card with homebrew

D

Deleted User

Guest
Yep. You can use SDXC cards up to 256GB in size, not not higher, as that's how high SD Cards can go. :P
 

john h smith

Member
OP
Newcomer
Joined
Jul 18, 2016
Messages
14
Trophies
0
Age
53
XP
76
Country
United States

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • Veho @ Veho:
    Nah, family is like the initial party in an RPG, they're just a suggestion but you can ditch them once you level up.
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I love that analogy
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    People are too closed in over the idea of blood is blood I believe people are people and you can choose the ones you want to be around easily
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Ofcourse you can choose, but Family is bond, no matter, you have to go out of your way for family. Golden rule. "You can choose your friends, but unfortunately, you can cannot choose your family"
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Yeah but no one said you have to talk to them the only difference is sharing a name
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Like how kids are born into a family business that may want to do something different and become a complete disappointment to them
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    True. I have cousins on my dad side I've never spoke to. Only knew of them when going to Grandma's funeral. N still don't speak with them (I tried, left my # with them, have invited them to dinner-nothing) That's life
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Not saying I'd wish any ill will but I don't want their drama
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    My wifey got some stupid sleep abtinovue thingy that makes noise in bedroom and I can't deal with it, Loud AF. She don't care if I'm in bed with her now, so I feel like I'm free again, I can sleep wherever, whenever. I just wondering how long this will last.
  • Veho @ Veho:
    It's like yeah, we have a few genes in common, but then again we have genes in common with a banana.
    +1
  • Veho @ Veho:
    So is your wife single now?
    +2
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Sure, as long as you can deal with a generator sound at night
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    And she ain't already at @K3Nv2 house.
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Pull the plug
  • Veho @ Veho:
    Pull my finger.
  • AncientBoi @ AncientBoi:
    [farrrrrrrrrt]
  • TraderBoom @ TraderBoom:
    Оne more
  • TraderBoom @ TraderBoom:
    :поклон::rofl2:
  • AncientBoi @ AncientBoi:
    [fart]
  • BakerMan @ BakerMan:
    (burps AncientBoi's fart and Xdqwerty's yawn away)
  • fluff663 @ fluff663:
    Good morning everyone!
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Why was Dragon Quest IX only on the DS.... Game is worthy of a remake
  • BakerMan @ BakerMan:
    if being attractive is a crime then my only charges are the war crimes i committed in kyrgyzstan
  • BakerMan @ BakerMan:

    YALL SEEING THIS?
    +1
    BakerMan @ BakerMan: YALL SEEING THIS? +1