The World Ends With You Font?

Discussion in 'NDS - Console and Game Discussions' started by watex5, Aug 5, 2009.

  1. watex5
    OP

    watex5 dvd

    Member
    132
    0
    Jul 23, 2009
    Ireland
    Hey, sorry if this is spam or anything but does anybody know the font they use for the title? if somebody knows I'd really appreciate it [​IMG]
     
  2. Burnedmagix

    Burnedmagix GBAtemp Regular

    Member
    213
    0
    Apr 18, 2009
    United States
    You mean the box art? I think the font on the box art is custom, but one of the font TWEWY uses is called "Vandalism"
     
  3. Whooosh

    Whooosh GBAtemp Regular

    Member
    277
    0
    Jul 31, 2009
    IRELAND
    I dont know but it is a cool font.
     
  4. Zane

    Zane Ace Wizard

    Member
    650
    2
    Mar 22, 2008
    Sweden, Falkenberg
    Happen to know where to get it? Vandalism.. were in the game is that one used?
     
  5. Private|Par

    Private|Par GBAtemp Advanced Fan

    Member
    541
    0
    Mar 17, 2008
    Melbourne
    Here's your link to dafont.com, that's the website I use to find my fonts. I just googled "Vandalism font." [​IMG]
    Vandalism Font
     
  6. YayMii

    YayMii hi

    Member
    4,916
    424
    Jun 24, 2009
    Canada
    that place
    Yay, Private Parts found a font!
     
  7. ShadowSol

    ShadowSol GBAtemp Regular

    Member
    247
    0
    Jul 28, 2009
    Canada
    Lurking
    so why do u need this anyway?
     
  8. Terenigma

    Terenigma Terenigma everywhere

    Member
    1,624
    451
    Nov 10, 2008
    Earth
    Maybe he secretly works for a games company and they need it for TWEWY 2...
     
  9. Joe88

    Joe88 [λ]

    Member
    11,675
    2,955
    Jan 6, 2008
    United States
    NYC
    probably gonna make a crappy sig with it or something...
     
  10. Terenigma

    Terenigma Terenigma everywhere

    Member
    1,624
    451
    Nov 10, 2008
    Earth

    ...altho thats far more likely lol
     
  11. xshinox

    xshinox GBAtemp Advanced Fan

    Member
    965
    9
    Mar 6, 2007
    United States
    what about the font when you go into battle? it says Noise 01 and so on. i like that font but no one really wants it or wants to find it
     
  12. watex5
    OP

    watex5 dvd

    Member
    132
    0
    Jul 23, 2009
    Ireland
    oh im not gonna use it for a sig lol, maybe a youtube background [​IMG]
     
  13. overslept

    overslept WALLY WALLY WALLY WALLY WALLY WALLY WALLY WORLD

    Member
    706
    4
    Mar 22, 2009
    United States
    California
    C-c-c-c-combo breaker...?
     
  14. iPikachu

    iPikachu C3's personal flamebot and fail artist

    Member
    2,062
    1
    Oct 27, 2008
    Senegal
    irrelevant post much?...
     
  15. Joe88

    Joe88 [λ]

    Member
    11,675
    2,955
    Jan 6, 2008
    United States
    NYC
    lrn2c-c-c-combo break
     
  16. ShigeruTR

    ShigeruTR GBAtemp Regular

    Member
    151
    0
    Feb 10, 2007
    Turkey
  17. overslept

    overslept WALLY WALLY WALLY WALLY WALLY WALLY WALLY WORLD

    Member
    706
    4
    Mar 22, 2009
    United States
    California
    Combo breaking = breaking a series of irrelevant posts. Talking about making crap siggys and how the TWEWY font is "so cool" is irrelevant to the question asked.
     
  18. Sanderino

    Sanderino I guess you only know what you got 'till it's gone

    Member
    773
    0
    Sep 10, 2008
    Netherlands
    the Netherlands
    Doesn't the thread needs to be closed right now? He knows the answer to his question. There is ony TWEWY font and that's Vandalism. He knows where to find the font, It's confirmed that there are no other TWEWY fonts so, I think the thread needs to be closed. But hey, I'm not an admin.
     
  19. watex5
    OP

    watex5 dvd

    Member
    132
    0
    Jul 23, 2009
    Ireland
    yeah, somebody close it lol...i feel responsible for the random posts >.