Hacking Mortal Kombat Armageddon Problems.

krissynz

Well-Known Member
OP
Newcomer
Joined
Jan 2, 2009
Messages
85
Trophies
0
XP
56
Country
United States
So I made a disc using an ISO of Mortal Kombat Armageddon and the first load screen that tells you that you can use any controller for the game, then the game just goes to a black screen, anyone know a solution? This is a NTSC game, and I have a NTSC system, and all the other 6 games I tried have worked, so just curious.
 

ether2802

we have the techno...!!
Former Staff
Joined
Oct 14, 2007
Messages
4,349
Trophies
0
Age
41
Location
Pto. Vallarta
XP
312
Country
Mexico
wait.....didn't read well the first post, so it launches but then you get a black screen..??? then you must have a ModChip, in that case do not patch to IOS249, instead patch to IOS33 or 36
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    But it DOES mean that you can order it through the mail in all 50 states without (much) concern about it being intercepted
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    I'd rather see regulated shops VS getting laced shit from the guy in a trench coat
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    100% agree
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    I had to travel to NY a TON during 2021-2023 for my last job, and NY's public consumption laws got me through that absolute nightmare of a project I was stuck on
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Most drugs are only "bad" if you buy them from the bad people
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    Basically in NY it's legal to smoke weed anywhere it's legal to smoke cigarettes (unless otherwise posted, I imagine)
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    So every night I was in that hotel, I'd grab a vape or two, go out and sit on the tailgate of my truck, and just get absolutely blazed before eating dinner and going to sleep lol
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    That was a rough period of my life. Work took a lot out of me and I'm -still- recovering.
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    Got my years confused. 2020-2022
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    2020 was bad for the majority of us
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    The "bad" wasn't even covid related for me. It was that I spent over a quarter of the calendar year in a hotel for work, away from home
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Yeah lot of drama and shitty situations for all of us besides the vid
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Damn my shark tent! How'd it get all the way from Ohio to KC?
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Where will you stay now when your wife kicks you out?
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Guess with the dog in his house. If he lets me.
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    He does attack when I say attack
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Shit, he's like Buck from Married with Children, just lays around doing nothing, he's getting old, 15 this year.
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Did it ever get that sex operation
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Lol, no
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    Wut
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    A Mutt Wut
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    A matt what
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    I accidentally made a soft boild hard egg and I wasn't mad about it
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    I downloaded metal gear solid 1 in my tv stick but no file managers i could find can open 7z files
    Xdqwerty @ Xdqwerty: I downloaded metal gear solid 1 in my tv stick but no file managers i could find can open 7z files