GBAvent

Discussion in 'General Off-Topic Chat' started by Sinkhead, Jan 11, 2009.

Jan 11, 2009

GBAvent by Sinkhead at 3:30 PM (7,510 Views / 0 Likes) 84 replies

  1. Sinkhead
    OP

    Former Staff Sinkhead yay p1ngpong.

    Joined:
    Nov 22, 2006
    Messages:
    3,692
    Location:
    Across the pond
    Country:
    United Kingdom
    Current Vent Status

    Ventrilo is like IRC, but instead of keyboards and typing, it's microphones and speaking! It's a fun way to communicate with other GBAtemp members and it's really easy to join.

    All you have to do is download Ventrilo from Ventrilo.com then add a user and the GBAtemp server. It's even easier than setting up IRC! Just check my five-step guide right here.

    See Hear you there!
     


  2. Law

    Member Law rip ninjacat that zarcon made me

    Joined:
    Aug 14, 2007
    Messages:
    4,132
    Location:
    ‭jerkland
    Country:
    United Kingdom
    Sounds fun, but people would probably just make fun of my voice [​IMG]

    Maybe I'll join one day, though.. one day...
     
  3. Sinkhead
    OP

    Former Staff Sinkhead yay p1ngpong.

    Joined:
    Nov 22, 2006
    Messages:
    3,692
    Location:
    Across the pond
    Country:
    United Kingdom
    We won't make fun of you. I also have a British accent, if that's what you're worried about.
     
  4. Law

    Member Law rip ninjacat that zarcon made me

    Joined:
    Aug 14, 2007
    Messages:
    4,132
    Location:
    ‭jerkland
    Country:
    United Kingdom
    Lol I was kidding. In the middle of setting it up now.

    Edit: Weird, can't seem to hear anything.
     
  5. Extreme Coder

    Member Extreme Coder GBAtemp Advanced Fan

    Joined:
    Nov 25, 2005
    Messages:
    938
    Location:
    Cairo, Egypt
    Country:
    Egypt
    I was on Sephi's server yesterday, was a lot of fun, I will definitely join again, even though my accent's a bit wierd :/
     
  6. Hadrian

    Former Staff Hadrian Better than Craigslist

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    16,978
    Country:
    United Kingdom
    Well it can't be any worse than mine.
     
  7. Sonicslasher

    Member Sonicslasher In Law we trust.

    Joined:
    Dec 5, 2005
    Messages:
    2,230
    Location:
    Richmond, VA
    Country:
    United States
    oh Hadrian, joooooooooooooooooooooin us!
     
  8. Sinkhead
    OP

    Former Staff Sinkhead yay p1ngpong.

    Joined:
    Nov 22, 2006
    Messages:
    3,692
    Location:
    Across the pond
    Country:
    United Kingdom
    Join us Hadrian!
     
  9. Noitora

    Member Noitora ::

    Joined:
    Aug 9, 2007
    Messages:
    3,768
    Location:
    Athens
    Country:
    Greece
    My accent is really horrible [​IMG]
     
  10. p1ngpong

    Supervisor p1ngpong Legit Boss Harold

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    6,296
    Location:
    DS Scene
    Country:
    Croatia
    I refuse to let anyone here hear my Hugh Grant, Oxbridge educated accent! [​IMG]

    CROATIA!!!!!
     
  11. Cablephish

    Member Cablephish Show me...

    Joined:
    Apr 23, 2008
    Messages:
    917
    Location:
    Canada
    Country:
    Canada
    This turned out pretty great. Three cheers to real voices!
     
  12. tinymonkeyt

    Member tinymonkeyt GBAtemp brat

    Joined:
    Feb 27, 2008
    Messages:
    3,221
    Country:
    United States
  13. Hadrian

    Former Staff Hadrian Better than Craigslist

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    16,978
    Country:
    United Kingdom
    I'm busy baking pies and cakes and after that I gotta bath the kid and give the Mrs a massage, Tuesday night perhaps.

    Would be fun to listen to you all interupt each other.
     
  14. Sinkhead
    OP

    Former Staff Sinkhead yay p1ngpong.

    Joined:
    Nov 22, 2006
    Messages:
    3,692
    Location:
    Across the pond
    Country:
    United Kingdom
    p1ngpong, join!
     
  15. Salamantis

    Member Salamantis GBAtemp Advanced Maniac

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    1,945
    Country:
    Canada
    I was there yesterday lol, but I had to leave cause my internet effed up. I'll be back tho!
     
  16. Prime

    Member Prime GBAtemp Psycho!

    Joined:
    Nov 7, 2007
    Messages:
    3,664
    Location:
    Under your bed
    Country:
    United Kingdom
    Hm, Maybe it is time to invest in a Microphone for my pc.
     
  17. Pizzaroo

    Member Pizzaroo douchebag

    Joined:
    Feb 2, 2008
    Messages:
    1,161
    Country:
    United States
    Oh, and I sound like TinyT.
     
  18. Gore

    Member Gore GBAtemp Advanced Maniac

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    1,559
    Country:
    United States
    This is a gaming forum. There will always be someone with a higher pitched, nerdier voice.
    You never have to worry.
     
  19. Vulpes Abnocto

    Former Staff Vulpes Abnocto Drinks, Knows Things

    Joined:
    Jun 24, 2008
    Messages:
    6,601
    Country:
    United States
    Looks like it's time to locate my mic.
     
  20. Shichibukai

    Member Shichibukai GBAtemp Regular

    Joined:
    Aug 7, 2008
    Messages:
    184
    Location:
    Teeworlds!
    Country:
    Spain
    Lol i almost sugested that yesterday
     

Share This Page