Ehh 19 today

Discussion in 'General Off-Topic Chat' started by XXLANCEXX, Oct 9, 2010.

  1. XXLANCEXX
    OP

    XXLANCEXX GBAtemp Maniac

    Member
    4
    Nov 13, 2009
    United States
    In my house
    Yay Birthday today [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    idk im bored but it is now my B-Day lol
     
  2. CrimzonEyed

    CrimzonEyed GBAtemp Addict

    Member
    5
    Sep 3, 2007
    Happy birthday [​IMG] [​IMG]
     
  3. _Chaz_

    _Chaz_ GBAtemp's Official Mook™

    Member
    5
    Sep 12, 2009
    United States
    Happy obscure age day!
     
  4. XXLANCEXX
    OP

    XXLANCEXX GBAtemp Maniac

    Member
    4
    Nov 13, 2009
    United States
    In my house
    thanks
     
  5. Edgedancer

    Edgedancer Director of Moon based operations

    Member
    3
    Oct 2, 2006
    Canberra
    Happy Birthday. Have a great day! Nineteen is a pretty good number. Yours truly is in that year right now. [​IMG]
     
  6. XXLANCEXX
    OP

    XXLANCEXX GBAtemp Maniac

    Member
    4
    Nov 13, 2009
    United States
    In my house
    Yeah thanks [​IMG]
     
  7. gifi4

    gifi4 How am I a 'New Member'?

    Member
    4
    Apr 21, 2010
    Melbourne
    Happy Birthday [​IMG]
     
  8. Stephapanda

    Stephapanda Clover's Wife

    Member
    2
    Sep 24, 2010
    United States
    Happy birthday. :]
     
  9. Blood Fetish

    Blood Fetish Quis custodiet ipsos custodes?

    Member
    6
    Nov 3, 2002
    United States
    I am glad to see your hard work staying alive paying off for you.
     
  10. XXLANCEXX
    OP

    XXLANCEXX GBAtemp Maniac

    Member
    4
    Nov 13, 2009
    United States
    In my house
    Ha i try lol
     
  11. RoMee

    RoMee ??

    Member
    2
    Sep 3, 2010
    United States
    ??
    happy birthday [​IMG]
    2 more years and you can finally drink [​IMG] legally
     
  12. Scott-105

    Scott-105 Bow to me. Please?

    Member
    4
    Aug 23, 2009
    Canada
    Ontario, Canada
    He should visit Canada. He can already drink legally here lol

    Happy birthday, btw!
     
  13. MMX

    MMX Advanced Member

    Newcomer
    3
    Oct 15, 2005
    Gambia, The
    my birthday today as well. [​IMG] [​IMG]
    but I'm 25 now - so happy birthday to you also

    the birthday presents/money decreased over the years, but at least I bought me Yakuza 3 [​IMG]
     
  14. Infinite Zero

    Infinite Zero Almost!

    Member
    2
    Apr 25, 2010
    United States
    California
    happy birthday mate
     
  15. 0ddity

    0ddity GBAtemp Fan

    Member
    2
    Aug 7, 2010
    Canada
    Ontario
    Happy bday, couple more years and you'll start forgetting how old you are.
     
  16. mad567

    mad567 D. Gregar

    Member
    3
    Aug 30, 2007
    Greece
    London, UK
    happy birthday dude [​IMG][​IMG]
     
  17. Nobunaga

    Nobunaga Empty

    Member
    5
    Apr 19, 2010
    Greece
    Happy B-Day [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
Loading...