GCN mplayer-ce

FerociousGC

New Member
OP
Newbie
Joined
May 8, 2012
Messages
2
Trophies
0
XP
11
Country
United States
Hello all,

Been looking for information on the mplayer-ce and GC. I have a Wiikey SD Card Adapter, XenoCG and GameCube. Is there a bootable disc with mplayer-ce that can be used to play video file from an SD card?

Thanks

MPlayerCE0.3.jpg
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @SylverReZ, cuz of lag?
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    @Xdqwerty, No. Whenever you use the internet on Windows, Microsoft collects personal data and installs bloatware that isn't necessarily needed, such as Edge.
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    Speaking of which
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @SylverReZ,
    I recall @impeeza mentioned some trick about not having bloatware when installing windows where you set up your country to "world" or smh like that
    +1
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    Yes, you can debloat the operating system, but in some cases for me it just reinstalls them.
    +1
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @SylverReZ,
    I also recall my brother downloded a "non bloated" version of windows 11 on his pc
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    "Why debloat? Why not embrace and enjoy my bloat?" - Gates
    +3
  • impeeza @ impeeza:
    @Xdqwerty yes, when you are installing Windows on the first steps you are asked for your current location, you MUST to select «international» so no bloatware is installed, because the bloatware is location based. if this night I have some time I will setup a VM and take screenshots.
    +2
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    User Gates "Disliked" your answer.
    +3
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Damn cleaned up 348GB's of crap I wasn't using with that lol
    +2
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    But can it completely remove RealPlayer? Lol jk
    +3
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    I remember at one point it being pretty much labeled as malware lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    I think my favorite one was that dancing purple gorilla... I uninstalled that thing from sooo many machine people would be like "Why is my computer so slow?" lol because this thing is using like 30% of your system resources.....
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    This one lady... her son kept installing Kazaa... OK no problem the issue is he would download DBZ movies and they where amazing usually like 2-8KB in size lol can't remember how many times I had to format and reinstall windows over his stupidity. I even explained to him about file sizes multiple times...
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    yeah Bonzi buddy was malware sort of... It was borderline lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    At minimum it was nothing anyone should have ever installed lol
    +1
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    @BigOnYa, RealPlayer is spyware too.
    +1
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    @Psionic Roshambo, Yeah, BonziBuddy was both spyware and ad-ware. It collected children's personal information without consent as well as display fake Windows popups.
    +1
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    @SylverReZ, atleast bonzi got discontinued
    Xdqwerty @ Xdqwerty: @SylverReZ, atleast bonzi got discontinued