Hello

shamiko_

~
OP
Member
Joined
Feb 19, 2009
Messages
1,757
Trophies
1
Age
28
Website
gbatemp.net
XP
318
Country
ok, ofter 500 posts (poats maybe
unsure.gif
)
i've decided to introduce myself (reallly should of done this AGES ago but oh well.

i guess you might of seen me around the temp but just in case for those who don't know im Dter ic
smile.gif


bye
yay.gif


not a n00b on ds or wii hacking

neither am i a know it all
dry.gif
 

haflore

aeternaliter fluxa
Member
Joined
Dec 4, 2009
Messages
1,212
Trophies
0
XP
278
Country
United States
Hello, welcome to GBAtemp.net!!
It's good to meet you, I'm haflore.
smile.gif


It doesn't get much more formal than this!
wink.gif



The following is a short, and incomplete, list of members for whom I have a personal fondness.
This is also a place where I list the people I consider to be good role-models for our newer members.
There is a very good reason I'm not on this list.

If there are any non-working links in this list, please PM me.
(tl;dr: Pay it no mind)

All the Moderators/Staff/Former Staff/Administrators!!!
(Especially TrolleyDave, Vulpes Abnocto, Gaydrian, and granville.)

ProtoKun7!
A Gay Little Cat Boy!
Rockstar!
DarkWay!
Davess!
Overlord Nadrian!
Dark Blade!
shinkukage09!
arecus2000!
ifish!
Demonbart!
SoulSnatcher!
KingVamp!
prowler_!
YayMii!
Inunah!
Dark Langin!
Guild McCommunist!
The Pi!
Scott-105!
Goli!

And...
RoboticBuddy!!!
prowler_ said:
Welcome to GBAtemp, Dter ic!
Everyone who joins here should read the rules before posting!
Breaking the rules results in a warning or ban!Read these threads to get you started!
GBAtemp Guide by tj_cool
IRC Guide by Antoligy

Sections

c41.gif
Nintendo DS
c199.gif
Nintendo 3DS
c108.gif
Nintendo Wii
c5.gif
Gameboy Advance

c156.gif
GBAtemp Magazine News
c156.gif
User Submitted News

General Consoles Discussion
Other Consoles
Computer Systems
c44.gif
Playstation Portable

Other Discussions (Off-Topic)[/p]
Last updated: Friday, October 8th, 2010
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

HI

General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    He claims it's a concept album but I don't really get how it all lined up just what you'd expect
  • Veho @ Veho:
    Maybe it's just that, death of Slim Shady, birth of the new adult mature Marshall Mathers Whatever. Very concept, much
    meta.
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Yeah the media stand point we miss his old material but shit on new songs so much it was just pretty mid
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Few good singles kamikaze was still better imo
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    He will wind up like Ice Cube selling depends and rolaids lol
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    "I wear depends because my bladder leaks sending me off the deep end!!!"
  • Veho @ Veho:
    Better than ending up like Kid Rock who should be called Senile Grampa Cuntry now.
    +1
  • Veho @ Veho:
    "I'm still edgy!" Yeah yeah, time for your prune juice and pills.
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Kid rock ft jelly roll I'm not old!
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    My dentures are fake my joints ache my feet are cold I'm not old! Lol
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Hold my budweiser
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Nursing home nursery rhyme, Eminem is running out of time!
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    It's hard to rap when your dentures flap, make sure you use poly grip and don't confuse your preparation H with the gel that grips!
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Owe my hip
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    This is why Eminem got clean and shady didn't
    +1
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    He said mean awful things to me I need a new record
    +1
  • Veho @ Veho:
    Can't he just make a dis track about Drake, that's popular these days.
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Drake Paul?
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    I think Drake took out Hailey so he has his blessing
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    So Intel is gonna be in trouble for a while lol
    +1
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Stock is gonna nose dive, time to buy lol
  • BakerMan @ BakerMan:
    you have lost the game
    Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo: Lol