Firmware

Discussion in 'Wii - Hacking' started by MCBarkingSpoon, Nov 30, 2008.

Nov 30, 2008

Firmware by MCBarkingSpoon at 6:56 PM (915 Views / 0 Likes) 9 replies

  1. MCBarkingSpoon
    OP

    Member MCBarkingSpoon GBAtemp Regular

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    298
    Country:
    United States
    Where in the system can I tell what firmware is currently installed?
    TIA [​IMG]
     
  2. Luigi728

    Member Luigi728 GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 23, 2008
    Messages:
    253
    Country:
    Netherlands
    Configuration
     
  3. MCBarkingSpoon
    OP

    Member MCBarkingSpoon GBAtemp Regular

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    298
    Country:
    United States
    Thx for helping my n00b behind lol
     
  4. Luigi728

    Member Luigi728 GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 23, 2008
    Messages:
    253
    Country:
    Netherlands
    Yeah, sorry to say, but this was really noob...
    You could have searched in your Wii self, just chek out a few things.
    You learn the most bij finding things out at your own.
     
  5. Quincy

    Member Quincy Your own personal guitarist :3

    Joined:
    Nov 13, 2008
    Messages:
    1,435
    Location:
    Your house, robbing your stuff
    Country:
    Netherlands
    Ehm...luigi,you arent on the netherlands you know?

    You learn the most bij finding things out at your own.
    --------------------------by


    ontopic:

    That was very noob...
    but everyone was like you when they first started hacking so...
     
  6. MCBarkingSpoon
    OP

    Member MCBarkingSpoon GBAtemp Regular

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    298
    Country:
    United States
    Yeah, I have installed most of the mod stuff the fellas have released but I haven't slept and wasn't thinking with common sense. [​IMG]
     
  7. Luigi728

    Member Luigi728 GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 23, 2008
    Messages:
    253
    Country:
    Netherlands
    Yeah I know, it was just a mistake XD
    And this wasn't about hacking actually, he just asked how to find the notification of the Wii's firmware.
    And that's quite easy to find
     
  8. MCBarkingSpoon
    OP

    Member MCBarkingSpoon GBAtemp Regular

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    298
    Country:
    United States
    You guys are never gonna let me live this one down. [​IMG]
    hehe
     
  9. Luigi728

    Member Luigi728 GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 23, 2008
    Messages:
    253
    Country:
    Netherlands
    Damn, I wish my englis was better.
    I don't really understand what you said, MCBarkingspoon
     
  10. DarkLG

    Member DarkLG Wow One Shiny Ribbon!!!!

    Joined:
    Jun 21, 2007
    Messages:
    1,401
    Location:
    Indiana
    Country:
    United States
    This was a noobish thread.lol.
     

Share This Page