dsi to the face!!!!!!

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by Davess, Jun 10, 2009.

  1. Davess
    OP

    Davess On the list :D (Thanks Haflore)

    Member
    693
    4
    Mar 15, 2009
    Canada
    __________________ Posts: 9326
    has any one thrown a dsi to your face?
     


  2. Ferrariman

    Ferrariman Hip-Flop and cRap

    Member
    3,357
    1
    Dec 9, 2007
    Canada
    Canader.
    Dude I like cabbage.
     
  3. NeSchn

    NeSchn GBAPimpdaddy.

    Member
    3,535
    27
    Oct 4, 2007
    United States
    Troy,New York PimpStatus: King
    About 5 times a day.
     
  4. Trolly

    Trolly GBAtemp Advanced Maniac

    Member
    1,720
    0
    Sep 14, 2007
    Behind you! I know you looked!
    Yeah, and my face tried to catch it, but it couldn't [​IMG] .
     
  5. Brian117

    Brian117 GBAtemp Psycho!

    Member
    3,250
    712
    Oct 1, 2007
    United States
    Cleveland, OH
    Dude, I like fleshlites.
     
  6. Ferrariman

    Ferrariman Hip-Flop and cRap

    Member
    3,357
    1
    Dec 9, 2007
    Canada
    Canader.
    Duuuude
     
  7. Brian117

    Brian117 GBAtemp Psycho!

    Member
    3,250
    712
    Oct 1, 2007
    United States
    Cleveland, OH
    Dude, where's my car?
     
  8. Keeley

    Keeley GBAtemp Fan

    Member
    421
    0
    Nov 15, 2008
    Canada
    Saskachewan
    I like pie if that answer your question
     
  9. vergilite

    vergilite GBATemps Regular Clown

    Member
    737
    0
    Apr 14, 2009
    Liv-Liv-Liverpool YEAH!
    LOL fleshlight haha DUUUUUUDE

    Posts merged

    i like to make love to APPLE PIE then i never call it the next day MUHA HA HA [​IMG]
     
  10. Brian117

    Brian117 GBAtemp Psycho!

    Member
    3,250
    712
    Oct 1, 2007
    United States
    Cleveland, OH
    Dude, what's my tattoo say? Duuude!, What's mine say? Sweet!, dude, what's mine say? Duuude.
     
  11. PettingZoo

    PettingZoo yesss

    Member
    1,711
    1
    Oct 5, 2008
    in the trap
    Anyway back on topic, yes I have. It was last month when my friend threw it at my face saying "GUESS WHAT I GOT". It didn't break though, he had a good hard case for it.
     
  12. jan777

    jan777 motion control..? srsly? so 2008. 3DS is teh bombz

    Member
    2,829
    36
    Jan 4, 2008
    wish someone did

    then i'll run away with it
     
  13. vergilite

    vergilite GBATemps Regular Clown

    Member
    737
    0
    Apr 14, 2009
    Liv-Liv-Liverpool YEAH!
    yeah LEG IT LADS [​IMG]
     
  14. dice

    dice pansy-ass ex-staff member

    Former Staff
    9,554
    114
    Oct 26, 2002
    England
    This really isn't blog material...
     
  15. Brian117

    Brian117 GBAtemp Psycho!

    Member
    3,250
    712
    Oct 1, 2007
    United States
    Cleveland, OH
    YAY. NO MOAR ON TOPIC CRAP.

    DUUUUUUUUDE.
     
  16. Davess
    OP

    Davess On the list :D (Thanks Haflore)

    Member
    693
    4
    Mar 15, 2009
    Canada
    __________________ Posts: 9326
    me to!!!!!
     
  17. ZenZero

    ZenZero GBATEMP's regular arse.

    Member
    1,271
    20
    Mar 12, 2008
    I LIKE PORK
    and sheep porn
     
  18. Brian117

    Brian117 GBAtemp Psycho!

    Member
    3,250
    712
    Oct 1, 2007
    United States
    Cleveland, OH
    Duuuuuude.
     
  19. ZenZero

    ZenZero GBATEMP's regular arse.

    Member
    1,271
    20
    Mar 12, 2008
    ^ Which is kinda gross ^

    Posts merged

    ^ but it was a joke ^

    MULTI - POST GOODNESS
     
  20. Maz7006

    Maz7006 iSEXu

    Member
    3,635
    35
    Aug 2, 2008
    ^^ No wonder we have the Edge of the Forum