cant install super punch out?

Discussion in 'Wii - Hacking' started by buvk, Apr 4, 2009.

  1. buvk
    OP

    buvk Advanced Member

    Newcomer
    2
    Oct 7, 2007
    Canada
    trying to install super punch out and i get a ret -1 error, then if i try to install anything else, they wont install either
    if i restart the wii and then try to install something else, it'll work.... its just punch out that wont work

    im 4.0U btw with cios rev9
     
  2. air2004

    air2004 Air

    Member
    4
    Oct 24, 2008
    United States
    Anytown
    brb will give it try , you know i'm playing lost oddessy right but i'm a nice guy brb
     
  3. air2004

    air2004 Air

    Member
    4
    Oct 24, 2008
    United States
    Anytown
    i got the i will need the classic controller screen ...cant find my remote for it
     
  4. buvk
    OP

    buvk Advanced Member

    Newcomer
    2
    Oct 7, 2007
    Canada
    hmmm, maybe my wad file is broke, i have the OneUp rel
     
  5. air2004

    air2004 Air

    Member
    4
    Oct 24, 2008
    United States
    Anytown
    thats what i just installed , did you use nl to get it ? ....where the hell did i put the remote to use this damn controller
     
  6. buvk
    OP

    buvk Advanced Member

    Newcomer
    2
    Oct 7, 2007
    Canada
    nah got it from blackcats, no one else reported any problems there
    you running 4.0U with cios rev9 as well?
     
  7. air2004

    air2004 Air

    Member
    4
    Oct 24, 2008
    United States
    Anytown
    im' running 4.0 with I belive its rev 8 , I was having problems with wad man and my 8 gig card till someone sent me the fix , so wad counld read fat32
     
  8. air2004

    air2004 Air

    Member
    4
    Oct 24, 2008
    United States
    Anytown
    did you instal cios60?
     
  9. buvk
    OP

    buvk Advanced Member

    Newcomer
    2
    Oct 7, 2007
    Canada
    yeah, installed it and patched it prior to updating via the official nintendo method
    i then ran iosdowngrader to trucha patch my ios'

    the weird thing is that all other wads install and play fine...
     
  10. air2004

    air2004 Air

    Member
    4
    Oct 24, 2008
    United States
    Anytown
    hmmm that might be your problem , I used wani's updater for 4.0 i didnt use the ninty to do it ...not to mention I have never run a downgrader on this wii , all though I have tried any title deleter in the past and could never get it work
     
  11. buvk
    OP

    buvk Advanced Member

    Newcomer
    2
    Oct 7, 2007
    Canada
    figured id followup and let everyone know i got this working and i feel kinda stupid about it heh
    i just deleted the wad from my sd, and copied it back, and it worked... not too sure what could have gone wrong, but yeah
     
Loading...