こんにちは!日本からです。
Hello from Japan!
日本在住のレトロゲーム・改造好きです。特にWiiやPS2時代の日本語ゲームを英語化して、海外のプレイヤーにも遊んでもらえるようにすることに興味があります。
I'm a retro gaming and romhacking enthusiast based in Japan. Mostly interested in getting Wii and PS2 era Japanese games playable in English for the international community.
今はコナミのパワプロシリーズの解析ツールを作ってます。よろしくお願いします!
Currently working on reverse engineering tools for Konami's Power Pro baseball series. Looking forward to connecting with everyone here!
Hello from Japan!
日本在住のレトロゲーム・改造好きです。特にWiiやPS2時代の日本語ゲームを英語化して、海外のプレイヤーにも遊んでもらえるようにすることに興味があります。
I'm a retro gaming and romhacking enthusiast based in Japan. Mostly interested in getting Wii and PS2 era Japanese games playable in English for the international community.
今はコナミのパワプロシリーズの解析ツールを作ってます。よろしくお願いします!
Currently working on reverse engineering tools for Konami's Power Pro baseball series. Looking forward to connecting with everyone here!
Last edited by biasedkid,










