M
Reaction score
0

Joined
Last seen

Profile posts Latest activity Postings Trophies About

  • There are no messages on majorpdd's profile yet.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

majorpdd

Member
Level 2
XP
115 XP
Level 3
220 XP
Levels up in
105 XP
Level progress
13%
General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    That sums it up right.
  • Megadriver94 @ Megadriver94:
    I am not it the loop on this, why take it so personally, though? Its just a video game and a work of fiction, at the end of the day.
  • K3N1 @ K3N1:
    I'm sure the devs don't mind refunding my .torrent for it
  • K3N1 @ K3N1:
    @Megadriver94, because these devs take child hood movies and make them look like shit expecting to profit off it
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    @K3N1, That's what happens to every movie franchise.
  • Megadriver94 @ Megadriver94:
    Oh alright then, I can see what you are getting at.
  • Sonic Angel Knight @ Sonic Angel Knight:
    Sunday.... sunday dessert night :ninja:
  • K3N1 @ K3N1:
    With unreal engine their should be no excuse to make any animated figure look like complete shit whent hey have rights to it
  • K3N1 @ K3N1:
    The voice actor sounds like he didn't get casted for a tim Burton movie
  • linuxares @ linuxares:
    but you got to pay for the elvish voices
  • linuxares @ linuxares:
    and emotes... in a singleplayer game...
  • K3N1 @ K3N1:
    Damn the rights to LOTR is like all over the place lol
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    Deserved
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    At least we can point and laugh to an indie game that is not worth playing.
  • K3N1 @ K3N1:
    Last I read Amazon owns some rights you'd think a billion dollar company could fork more over for a decent game but their last game bricked GPUs so theirs that
    +1
  • linuxares @ linuxares:
    Be an e-commerce. Build a game that destroy the GPUs. Sell new GPUs. PROFITS!
  • K3N1 @ K3N1:
    Don't forget your 4090 we promise the next LOTR MMO will make it work for more than a year
  • K3N1 @ K3N1:
    Yay for user end replacement parts
  • SylverReZ @ SylverReZ:
    If your graphics card doesn't work with your game then don't blame us for shitty game performance.
  • K3N1 @ K3N1:
    At least @AncientBoi can run games released in his childhood
    +2
  • K3N1 @ K3N1:
    Marbles and pick up sticks 10/10
    SylverReZ @ SylverReZ: @K3N1, DOOM