How do i use cIOS Patchmii Installer with Korean Disc Support ?

Discussion in 'Wii - Hacking' started by kp-andy, Dec 6, 2008.

  1. kp-andy
    OP

    Newcomer kp-andy Member

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    10
    Country:
    United States
    ok i am supa nub [​IMG]
    help me [​IMG] and just wanna know if i install this then all my korean wii back up will work!?
    because right now.. non of my korean backup isnt working [​IMG]
    so sorry for noob question but i really need help..
    oh by the way my wii is on 3.2U !!
     
  2. kp-andy
    OP

    Newcomer kp-andy Member

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    10
    Country:
    United States
    Anyone!!? i have no idea about cios...;;; plz help
     
  3. WiiPower

    Member WiiPower GBAtemp Guru

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    8,165
    Country:
    Germany
    Just run the installer from HBC. You need to be connected to the internet for this.
     
  4. kp-andy
    OP

    Newcomer kp-andy Member

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    10
    Country:
    United States
    i do have HBC but when i put files on my sd

    i can not view it from HBC..

    where do i need to put it on? i tried putting in app and root of sd..

    [​IMG] i really want to play korean wii games...

    by the way thank u for reply [​IMG]
     
  5. WiiPower

    Member WiiPower GBAtemp Guru

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    8,165
    Country:
    Germany
    Search for the homepage of the HBC and look how to run .dol files in general.
     
  6. kp-andy
    OP

    Newcomer kp-andy Member

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    10
    Country:
    United States
    hmmm idk.. everything is working exept this..
    i do have gamma, mplayerwii, nes , genesis, backup loader and etc..
    [​IMG] hmmmm thx for reply
     
  7. nicksasa

    Member nicksasa GBAtemp Maniac

    Joined:
    Oct 25, 2008
    Messages:
    1,410
    Country:
    Belgium
    rename the dol to boot.dol
     
  8. kp-andy
    OP

    Newcomer kp-andy Member

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    10
    Country:
    United States
    it is already name as boot.dol...
     

Share This Page