Acidflare
Reaction score
121

Joined
Last seen

Profile posts Latest activity Postings Downloads Trophies About

  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

Acidflare

HomeBrew Beta Tester
Level 3
XP
268 XP
Level 4
363 XP
Levels up in
95 XP
Level progress
34%
General chit-chat
Help Users
  • Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo:
    Having every channel is fun lol
  • D @ diamondsofmayhem:
    Actually, finally found someone who was looking for the same thing. https://gbatemp.net/threads/lost-hyrule-warriors-legends-v1-6-0-ntr-plugin.628141/ to no avail.
  • D @ diamondsofmayhem:
    well, sorry for bugging yall with this.
  • Xdqwerty @ Xdqwerty:
    good night
  • Sicklyboy @ Sicklyboy:
    sup nerds
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Sup dawg, watching old rap vids so feel like I gotta talk...Real
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Not really just funny. I'm definitely a nerd!
  • ShinyLuxio @ ShinyLuxio:
    Hi there, it's any way to recover original LFCS if I don't have a NAND backup?
  • ShinyLuxio @ ShinyLuxio:
    Bought second hand 3DS, it seems it was "unbanned" but that was before I bought it
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    I got these in today for $20 stink buds they aren't that bad https://a.co/d/fOMSn8g
    +1
  • ShinyLuxio @ ShinyLuxio:
    @BigOnYa thanks but my question isn't there
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    You ask your questions there, create a new thread if its not already answered, then eventually a 3ds genius will respond.
  • ShinyLuxio @ ShinyLuxio:
    I will, thanks
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    No prob and btw, welcome to gbatemp! :grog:
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    @K3Nv2 I got some cheapies at wallys, that are pretty good, already have lost a few expensive ones (one falls out and gone, can't find) while cutting grass so bought some cheap ones, and of course never lose these cheap ones. (Cheap meaning only $35, compared to air buds which I only have 1 of 2 now)
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    They need to add air tags to they airbuds..
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    @BigOnYa the airtags are bigger than the airpods, they won't fit
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Be cool tech tho. Of course they want to lose them anyways. Buy and buy again.
  • K3Nv2 @ K3Nv2:
    Apple could make a find my AirPods thing pretty easily
    +1
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    You would think, esp using bluetooth, not GPS, like a "your getting hot-er" meter on your phone.
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    I think they should tie up diddy, and let all the victims come and abuse him, we'll make a holiday of it every year. (jk, maybe)
  • BigOnYa @ BigOnYa:
    Crazy, the rich get away with this shit, and I can't shit without the poop police checking my asshole every time I shit, or have my toilet seatbelt on.
    BigOnYa @ BigOnYa: Crazy, the rich get away with this shit, and I can't shit without the poop police checking my...