Your Imagine games!

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by ackers, Jul 24, 2008.

Jul 24, 2008

Your Imagine games! by ackers at 4:23 PM (4,901 Views / 0 Likes) 18 replies

  1. ackers
    OP

    Member ackers GBAtemp Advanced Fan

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    990
    Country:
    United Kingdom
    After some inspiration from the crappy Imagine games by Ubisoft I decided to make my own boxart...

    Let's see what you can come up with!

    [​IMG]

    FYI this is the second time I've used photoshop so it's not gonna be amazing exactly!
     
  2. Gore

    Member Gore GBAtemp Advanced Maniac

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    1,559
    Country:
    United States
    There was already a thread like this before, and I think the first make your own imagine game was Hadrian's Imagine Scabiez.
    They did a lot of it on the fake tempcast ep. too..
    Oh yeah, it'd be Imagine Boobiez.
     
  3. Ferrariman

    Member Ferrariman Hip-Flop and cRap

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    3,357
    Location:
    Canader.
    Country:
    Canada
    Petz:Wild Animalz: Hoez
     
  4. Gore

    Member Gore GBAtemp Advanced Maniac

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    1,559
    Country:
    United States
  5. WildWon

    Former Staff WildWon EXTERMINATE!

    Joined:
    Apr 4, 2008
    Messages:
    2,814
    Location:
    8-Bit Heaven
    Country:
    United States
  6. Jax

    Member Jax Pip Pip Cheerioink!

    Joined:
    Jul 31, 2006
    Messages:
    4,092
    Location:
    L.A.V.
    Country:
    Portugal
    [​IMG]

    I did this one some time ago...
     
  7. ackers
    OP

    Member ackers GBAtemp Advanced Fan

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    990
    Country:
    United Kingdom
    lol that master chief one was great!
     
  8. shaunj66

    Administrator shaunj66 Administrator

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    9,830
    Location:
    South England
    Country:
    United Kingdom
  9. Twiffles

    Member Twiffles танковые победы

    Joined:
    Sep 6, 2007
    Messages:
    1,925
    Country:
    Germany
    I can post again, omg!

    [​IMG]
    2min shop
     
  10. Gore

    Member Gore GBAtemp Advanced Maniac

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    1,559
    Country:
    United States
    post Today, 10:23 AM
     
  11. nephdj

    Member nephdj GBAtemp Fan

    Joined:
    Apr 13, 2007
    Messages:
    442
    Country:
    Australia
  12. SkyintheSea

    Member SkyintheSea GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 15, 2008
    Messages:
    199
    Location:
    America
    Country:
    United States
  13. juggernaut911

    Member juggernaut911 GBAtemp Slut!

    Joined:
    Jul 13, 2006
    Messages:
    4,153
    Country:
    United States
    win
     
  14. Miltank

    Newcomer Miltank Member

    Joined:
    Sep 29, 2008
    Messages:
    42
    Country:
    United States
    [​IMG]

    Miltank!!! [​IMG]
     
  15. GreenBanana

    Member GreenBanana GBAtemp Fan

    Joined:
    Dec 18, 2007
    Messages:
    401
    Country:
    Antarctica
    Done to death already. Photoshop just isn't funny anymore.
     
  16. Hadrian

    Former Staff Hadrian Better than Craigslist

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    16,978
    Country:
    United Kingdom
    I swore I posted Imagine Scabiez here.
     
  17. Miltank

    Newcomer Miltank Member

    Joined:
    Sep 29, 2008
    Messages:
    42
    Country:
    United States
    Lol wtf? As long as you want photoshop can be funny. (I did my boxart with paint [​IMG])
     
  18. DBMONK

    Member DBMONK GBAtemp Regular

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    141
    Location:
    uk
    Country:
    United Kingdom
    i dunno, i had a laugh!!!!!

    [​IMG]
     
  19. CockroachMan

    Member CockroachMan Scribbling around GBATemp's kitchen.

    Joined:
    Jan 14, 2006
    Messages:
    3,889
    Location:
    Brazil
    Country:
    Brazil

Share This Page