Wii #2882 - Pandora's Tower (Europe)

Discussion in 'GBAtemp & Scene News' started by Tempbot, Apr 11, 2012.

  1. Tempbot
    OP

    Tempbot Tunnel Snakes rule

    pip Contributor
    0
    188
    Nov 21, 2007
    ^^wiirelease-5776^^
     
    1 person likes this.
  2. impizkit

    impizkit Lazy Lurker

    Member
    943
    37
    Apr 6, 2010
    This looks good. And hadrian, your avatar creaps me out.
     
  3. BrunoAlvesMontei

    BrunoAlvesMontei GBAtemp Regular

    Member
    149
    29
    Nov 3, 2011
    Brazil
    Finally :)
     
  4. Hadrian

    Hadrian Better than Craigslist

    Former Staff
    16,979
    3,098
    Oct 12, 2004
    How dare you speak ill of Sir Plutonij!

    As for the game, its ok, nothing special.

    I like the plot and the cover is great though.
     
  5. Cyan

    Cyan GBATemp's lurking knight

    Global Moderator
    18,558
    8,909
    Oct 27, 2002
    France
    Engine room, learning
    Already ? I forgot it was due for April.
    I didn't wait eagerly then, that's a pleasant surprise :P
    I hope this is as good as the hype is for this game.
     
  6. BrunoAlvesMontei

    BrunoAlvesMontei GBAtemp Regular

    Member
    149
    29
    Nov 3, 2011
    Brazil
    Is it DVD-DL?
     
  7. Hadrian

    Hadrian Better than Craigslist

    Former Staff
    16,979
    3,098
    Oct 12, 2004
    Nope.

     
    1 person likes this.
  8. JonnyPoots

    JonnyPoots GBAtemp Regular

    Member
    162
    32
    May 21, 2011
    United States
    deep inhalation...: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooo
    ok, :: pant, pant :: woo, ooo, oooooooo
    ... yay
     
  9. BrunoAlvesMontei

    BrunoAlvesMontei GBAtemp Regular

    Member
    149
    29
    Nov 3, 2011
    Brazil
    OMG, i just ended Last Story.

    I still have to play Xenoblade and now Pandora's :)

    I'll let to buy Tales of Abyss after :)
     
  10. HunterJ

    HunterJ GBAtemp Regular

    Member
    129
    1
    May 25, 2009
    North Yorkshire
    Omg thats the same as me!
    I hope this works on my usb loader xD Leap of faith about to come.
    Epic looking game tho, Can't wait to play it
     
  11. gamefan5

    gamefan5 Kid Icarus Uprising connoiseur

    Member
    4,947
    2,071
    Aug 29, 2010
    Canada
    Somewhere in this Earth
    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! It's single layer WHOOOO!
     
  12. BORTZ

    BORTZ You get a hat, and YOU get a hat!

    Supervisor
    GBAtemp Patron
    BORTZ is a Patron of GBAtemp and is helping us stay independent!

    Our Patreon
    11,706
    14,708
    Dec 2, 2007
    United States
    Pittsburgh
    I wanna play this so bad!
     
  13. EnigmaBlade

    EnigmaBlade GBAtemp Regular

    Member
    176
    15
    Oct 19, 2010
    Australia
    downloading now.. about 5 hours left.
     
  14. Sudo

    Sudo Advanced Member

    Newcomer
    69
    0
    Feb 5, 2008
    United States
    Any news on whether or not this is dual audio? I'm downloading it as we speak.
     
  15. nando

    nando GBAtemp Addict

    Member
    2,131
    395
    Jan 1, 2008
    United States
    is this coming to the US?
     
  16. Hadrian

    Hadrian Better than Craigslist

    Former Staff
    16,979
    3,098
    Oct 12, 2004
    Not confirmed but I'd doubt Nintendo would publish it what with the more anticipated The Last Blade being published by Xseed instead over there.

    Probably depends on how well Xenoblade Chronicles & The Last Blade do. I know Last Blade didn't to well on its Europe/Aus release compared to Xenoblade.
     
  17. Hielkenator

    Hielkenator GBAtemp Psycho!

    Member
    4,219
    385
    Feb 7, 2010
    Netherlands
    Lastblade? You mean Last story?
     
  18. Hadrian

    Hadrian Better than Craigslist

    Former Staff
    16,979
    3,098
    Oct 12, 2004
    Yeah I've got Neo Geo on my mind today. :P
     
  19. Nah3DS

    Nah3DS Madre de Dios! Es El POLLO DIABLO!!!

    Member
    3,670
    1,948
    Feb 9, 2010
    Argentina
    yay! finally! Im happy :)

    you play too much your Neo-Geo :lol:
     
  20. Sylar1

    Sylar1 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    746
    63
    Jul 18, 2009
    United States
    I hope this runs on cIOS249 or whichever one last story and xenoblade runs on