Wii #0175 - Surf's Up (USA)

Discussion in 'GBAtemp & Scene News' started by shaunj66, May 30, 2007.

  1. shaunj66
    OP

    shaunj66 Administrator

    Administrator
    10,024
    1,637
    Oct 24, 2002
    United Kingdom
    South England
    ^^wiirelease-0214^^
     
  2. wootstar

    wootstar Newbie

    Newcomer
    2
    0
    Apr 19, 2007
    Gambia, The
    does it work on PAL wii with WiiKey ? [​IMG]
     
  3. DiNo29

    DiNo29 GBAtemp Regular

    Member
    292
    13
    Feb 28, 2007
    France
    I hope so, thats the game I have been waiting for the most [​IMG]
     
  4. g.crow

    g.crow beide mittelfinger hoch

    Member
    770
    2
    Feb 26, 2006
    United States
    surfing penguins.from ubisoft.best.game.ever
     
  5. squirt1000

    squirt1000 Would rather have a cup of Tea!

    Banned
    842
    0
    Jul 14, 2003
    Devon, UK
    Lolz, Yet another release from the Ubisoft treasure trove, Or should that be trash! Lol! [​IMG]
     
  6. ndsbob

    ndsbob Advanced Member

    Newcomer
    50
    0
    May 15, 2006
    next trash please :-P

    i'm still waiting for some good games.
     
  7. robi

    robi GBAtemp Regular

    Member
    264
    0
    Nov 29, 2006
    France
    Houston, TX
    Does it run Linux?
     
  8. MC DUI

    MC DUI GBAtemp Advanced Maniac

    Member
    1,916
    0
    Nov 30, 2003
    Newcastle, Australia
    You have been waiting for this.... [​IMG]


    Althought I can't really talk I'll probably end up playing it on 360 for the gamerpoints. [​IMG]
     
  9. squirt1000

    squirt1000 Would rather have a cup of Tea!

    Banned
    842
    0
    Jul 14, 2003
    Devon, UK
    Sooooooo, Anyone gonna spill the beans and divulge if it works on PAL Wii's?
     
  10. dernettemann1983

    dernettemann1983 GBAtemp Regular

    Member
    278
    35
    Mar 7, 2006
    Gambia, The
    It works on pal wiis [​IMG]

    This game is really not bad.
     
  11. imgod22222

    imgod22222 GBAtemp's Original No-faced Member

    Member
    1,555
    0
    Jul 5, 2006
    United States
    Is this worth using to increase my ratio, or do you think there will be few leechers?
     
  12. Tripp

    Tripp GBAtemp Regular

    Member
    288
    0
    Oct 17, 2006
    United States
    South East Florida
    Yeah the videos I saw of it looked like it could be fun, I'm gonna check it out... [​IMG]
     
  13. jaxxster

    jaxxster The Heretic

    Member
    2,423
    0
    Oct 31, 2006
    South East London
    Hasnt this game already been released?


    Oh no....my bad, That was happy feet.
     
  14. moloko23

    moloko23 GBAtemp Regular

    Member
    102
    0
    Jan 18, 2007
    Swaziland
    LOL... it might 'surf' Linux


    I dunno but when I heard about this movie some interest was sparked. Now they release this game I must tell the truth I want to go Tux surfing! I'm glad it works on PAL Wii's [​IMG]
    (I remember playing a surfing game on the NES that rocked)
     
  15. feaks

    feaks Member

    Newcomer
    21
    0
    Nov 17, 2006
    France
    How it is compared to SSX and tony hawks ? (i know it's not really the same, surf vs snowboard and skate...)

    And btw couldn't we add in the iso information if it works on other regions ? (Since it's asked like every time in the top3 replies) like link directly to the status it has on the wiki or something... (http://wiki.gbatemp.net/index.php/Wii_Region_Free_Patcher_Compatibility_List)
     
  16. Louse76

    Louse76 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    640
    0
    Jan 7, 2007
    United States
    Deltona, FL USA
    So what's the real verdict? Does it suck or what?

    I have a friend that is really looking forward to this game! [Doesn't that make it sound like I'm ashamed to say its me? I promise, it's really not].
     
  17. Louse76

    Louse76 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    640
    0
    Jan 7, 2007
    United States
    Deltona, FL USA
    Nobody?
     
  18. aardvarks

    aardvarks GBAtemp Regular

    Member
    245
    0
    Mar 17, 2007
    just though i would let you all know this does work on my pal wii the wiikey. even tho a lot of people say it doesnt. so i dont know why it works for me then [​IMG]