when do you play those crazy video games?

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by Sop, Dec 24, 2013.

  1. Sop
    OP

    Sop groovy dude lmao

    Banned
    1,244
    207
    Nov 14, 2010
    qld
    i only play when i gotta
     
  2. GameWinner

    GameWinner Take your heart

    Member
    4,190
    1,689
    Jun 14, 2009
    United States
    Gotta what? Stupid cliffhangers!
     
  3. Narayan

    Narayan desu~

    Member
    2,921
    825
    Sep 29, 2010
    gotta fap.
     
  4. Taleweaver

    Taleweaver Storywriter

    Member
    5,606
    1,644
    Dec 23, 2009
    Belgium
    Belgium
    To be fair, "when i gotta" sounds like an addiction to video games. I really hope you're just attempting to sound hip, Sop...but it kind of fails on me because it can be a serious issue. :unsure:


    Anyway...on my end, I play when I've got time for it and feel like relaxing.
     
  5. Sop
    OP

    Sop groovy dude lmao

    Banned
    1,244
    207
    Nov 14, 2010
    qld
    when i gotta was a ref but anyway i only play video game, well, usually when im bored
     
  6. Celice

    Celice GBAtemp Advanced Maniac

    Member
    1,916
    354
    Jan 1, 2008
    United States
    When I want to do something entertaining.
     
  7. Tom Bombadildo

    Tom Bombadildo Honk!

    pip Contributor
    GBAtemp Patron
    Tom Bombadildo is a Patron of GBAtemp and is helping us stay independent!

    Our Patreon
    10,696
    10,724
    Jul 11, 2009
    United States
    I forgot
    After I fap.


    Depends on the mood I'm in. Most days I'll play after work or after I finish watching my daily videos and shit.
     
    [GBATemp]~IceStorm likes this.
  8. ShadowSoldier

    ShadowSoldier GBAtemp Guru

    Member
    9,383
    3,300
    Oct 8, 2009
    Canada
    Wait, crazy games? As in like Killer 7, or Bayonetta, or anything by Hideki Kamiya?

    Or just games in general? Because if it's the latter, this thread is shit.
     
  9. [GBATemp]~IceStorm

    [GBATemp]~IceStorm Banned

    Banned
    71
    5
    Oct 29, 2013
    United States
    yo mama's house
    After I stuff my face full of hamburgers and fries, go slap a donkey's arse and shove a gerbil in my mouth through a tube. This is the best time for me
     
  10. ShadowSoldier

    ShadowSoldier GBAtemp Guru

    Member
    9,383
    3,300
    Oct 8, 2009
    Canada
    Why do you need a tube to shove a gerbil in your mouth? Wouldn't that... you know, make less room in your mouth? If it was in your butthole, sure that's understandable..

     
  11. [GBATemp]~IceStorm

    [GBATemp]~IceStorm Banned

    Banned
    71
    5
    Oct 29, 2013
    United States
    yo mama's house
    Yeah no I meant "ass"
     
  12. ZAFDeltaForce

    ZAFDeltaForce Specialist

    Member
    2,786
    208
    Sep 9, 2006
    Senegal
    Usually at night.

    After teh fap
     
    BortzANATOR likes this.
  13. BORTZ

    BORTZ Don't pretend you aren't impressed

    Supervisor
    11,643
    14,515
    Dec 2, 2007
    United States
    Pittsburgh
    Huh. So you play after you fap... I usually play, get tired, fap, and then go to bed lol
     
    ZAFDeltaForce likes this.
  14. Sop
    OP

    Sop groovy dude lmao

    Banned
    1,244
    207
    Nov 14, 2010
    qld
    me too
     
  15. bowser

    bowser Mwa ha ha ha!

    Member
    2,267
    766
    Sep 1, 2008
    India
    GBAtemp ↑↑↓↓← → ← →BA
    Why fap when you have a girlfriend? :P
     
  16. ZAFDeltaForce

    ZAFDeltaForce Specialist

    Member
    2,786
    208
    Sep 9, 2006
    Senegal
    I some times fap after gaming too, depending on the game :creep:
     
    BortzANATOR likes this.
  17. Gahars

    Gahars Bakayaro Banzai

    Member
    10,254
    17,403
    Aug 5, 2011
    United States
    New Jersey
    As someone who considers himself a "gamer," never, because video games are dumb and I hate them.