* trashed

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by pidorasiozzko, Nov 18, 2008.

Nov 18, 2008

* trashed by pidorasiozzko at 4:47 PM (848 Views / 0 Likes) 12 replies

  1. pidorasiozzko
    OP

    Banned pidorasiozzko Banned

    Joined:
    Nov 18, 2008
    Messages:
    2
    Location:
    Ðîññèÿ
    Country:
    United States
  2. da_head

    Member da_head A dying dream..

    Joined:
    Apr 7, 2008
    Messages:
    2,953
    Location:
    Toronto, Canader!
    Country:
    Canada
    reported noob.
     
  3. CockroachMan

    Member CockroachMan Scribbling around GBATemp's kitchen.

    Joined:
    Jan 14, 2006
    Messages:
    3,889
    Location:
    Brazil
    Country:
    Brazil
    Not a noob.. a spam bot. I thought those couldn't enter here.
     
  4. JPdensetsu

    Member JPdensetsu GBAtemp Addict

    Joined:
    Feb 2, 2008
    Messages:
    2,204
    Location:
    Taipei
    Country:
    Taiwan
    OMG, another ? Why?
     
  5. SonicRax

    Member SonicRax Egg-Mayo: The Movie

    Joined:
    Jun 20, 2007
    Messages:
    341
    Location:
    London
    Country:
    United Kingdom
    ...Okay seriously. Why do people even write spambots? ._. That's just freaking ridiculous. If they're so god damn bored, maybe they should take up knitting. -__-
     
  6. B-Blue

    Member B-Blue im a slut

    Joined:
    Sep 18, 2006
    Messages:
    2,444
    Country:
    what the fuck?
     
  7. Noitora

    Member Noitora ::

    Joined:
    Aug 9, 2007
    Messages:
    3,768
    Location:
    Athens
    Country:
    Greece
    What the smurf?
     
  8. zidane_genome

    Member zidane_genome My sword has a +2 bleeding... wanna test it out?

    Joined:
    May 21, 2006
    Messages:
    2,320
    Country:
    United States
    yay! porn links!!
     
  9. Upperleft

    Member Upperleft Namcoholic

    Joined:
    Aug 15, 2007
    Messages:
    1,049
    Country:
    United Arab Emirates
    I can read that [​IMG]
     
  10. cardyology

    Member cardyology GBAtemp Advanced Fan

    Joined:
    May 2, 2007
    Messages:
    566
    Location:
    Chorley Uk
    Country:
    United Kingdom
    There's something asthetically pleasing about that script.... [​IMG]
     
  11. dice

    Former Staff dice pansy-ass ex-staff member

    Joined:
    Oct 26, 2002
    Messages:
    9,542
    Location:
    England
    Country:
    United Kingdom
    we're planning on adding a few things that'll make the number of spambots getting through drop [​IMG]
     
  12. p1ngpong

    Supervisor p1ngpong Legit Boss Harold

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    6,296
    Location:
    DS Scene
    Country:
    Croatia
    The way the mods handled this was just magnificent! [​IMG]

    BRAVO!!!

    *applauds*
     
  13. BORTZ

    Global Moderator BORTZ wtf, nintendo

    Joined:
    Dec 2, 2007
    Messages:
    10,647
    Country:
    United States
    good job mods! nice work! pack it up and go home....
     

Share This Page