^^title-2112^^

Discussion in 'GBAtemp & Scene News' started by djgarf, Aug 31, 2005.

Aug 31, 2005

^^title-2112^^ by djgarf at 10:14 PM (1,986 Views / 0 Likes) 12 replies

  1. djgarf
    OP

    Former Staff djgarf I Am A Raver

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    2,955
    Location:
    England U.K.
    Country:
    United Kingdom
    ^^release-2112^^
     
  2. Bryce

    Member Bryce GBAtemp Fan

    Joined:
    Sep 5, 2004
    Messages:
    342
    Country:
    This game seriously makes me almost want to cry.
     
  3. Dirtie

    Former Staff Dirtie :'D

    Joined:
    Sep 9, 2003
    Messages:
    3,705
    Location:
    Zealer
    Country:
    New Zealand
    The dogs on the title screen look incredibly vicious...
     
  4. Harsky

    Member Harsky Madmin

    Joined:
    Aug 2, 2004
    Messages:
    5,262
    Country:
    United Kingdom
    So, does it play like a very watered downed Nintendogs?
     
  5. jeffkong

    Member jeffkong GBAtemp Fan

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    393
    Country:
    United States
    Why is c missing in Pocket in the GBAtemp name, when the games title spells pocket competely?
     
  6. StingX

    Member StingX Hates Technology

    Joined:
    Nov 12, 2002
    Messages:
    655
    Location:
    Camden, NJ
    Country:
    United States
    this reminds me of nintendogs
     
  7. Ender15

    Member Ender15 GBAtemp Fan

    Joined:
    Sep 16, 2004
    Messages:
    377
    Location:
    Atlanta, GA. Second Earth.
    Country:
    United States
    I got one version of nintendogs for free and another version for five bucks. I feel happy.
     
  8. gigagreato

    Member gigagreato Advanced Member

    Joined:
    Jul 15, 2004
    Messages:
    95
    Country:
    Jamaica
    Yay! Nintendogs for gba!
     
  9. VVoltz

    Member VVoltz The Pirate Lord

    Joined:
    Nov 6, 2002
    Messages:
    2,727
    Location:
    USA
    Country:
    Bolivia
    Yay 2!!!
     
  10. kefka

    kefka Newbie

    lol I feel funny playing nintendogs in public. Some ppl think im crazy for talking to my ds. I just say shut up my dogs trying to poop ok.
     
  11. shadow1w2

    Member shadow1w2 Still here.

    Joined:
    Mar 16, 2004
    Messages:
    1,518
    Location:
    CA
    Country:
    United States
    lucky bugger, Im still trying to ge a copy for 30 bucks >.>;
    Though Im starting to think I shouldnt bother, Im not that much of a dog person anyway, though it is a fun little game [​IMG]

    I wonder if the sprites all pictures of real dogs like other GBA dog pet games.

    Oh and if the animation is smooth. Cuaes its kinda annoying seening a little dog shake and move about like its going in a whole nothing direction :wtf:;

    But still, I think I'll wait till someone makes a wild animal breeder game [​IMG] With prey hunts and mateing! WOO! And lots of bloody prey hunts >.>

    I think I might try making one of those myself though, cuase it would be so mcuh cooler than taking care of a virtual pet, that you could take care of IRL and have a much better experence. And dont tell me "but they dont poo" cuase if your gonna have a pet, cleaning up after them or training them to use the toilet is life so its much better [​IMG]

    Id rather have a virtual pet of an animal I most definitly cant take care of unless I have lisences and degrees needed to even get the chance to take care of and stuff.

    Besides, it would be cool to have a virtual pet tiger and then start petting it like a cat and watching it purr and stuff, then sticking the game in someones face and going, "MY CATS GONNA EAT YOU!" cuase uh, aparently its fun >.>

    Ya I think Ive been reading too many virtual pet reviews or something >.>
     
  12. xflash

    Member xflash Local Ninja

    Joined:
    Oct 21, 2004
    Messages:
    1,102
    Country:
    Norway
    [​IMG] pocket dogs eh? if ya want em to fit in yar pocket they gotta be of the chicuvava (zat might have been a typo) breed lol
     
  13. amptor

    Banned amptor Banned

    Joined:
    May 2, 2003
    Messages:
    2,554
    Country:
    United States
    lofl nintendogs owns, I'm going to grub another copy of madden after work so I can save more puppies if I need to. Gotta do a couple tests on my warez cards [​IMG]

    hmm I wonder if this is coming out in english, shouldn't be too hard for a company to put effort into duplicating nintendogs on the GBA system.. though you won't get all the funfactor of the stylus
     

Share This Page