^^title-2032^^

Discussion in 'GBAtemp & Scene News' started by djgarf, Jun 21, 2005.

  1. djgarf
    OP

    djgarf I Am A Raver

    Former Staff
    2,955
    32
    Oct 24, 2002
    England U.K.
    ^^release-2032^^
     
  2. skarthebloodchild

    skarthebloodchild Keep It Old School

    Member
    2,215
    64
    Jan 13, 2004
    Greece
    Greece
    go go FRENCH power rangers!!!!go go ...
     
  3. Quantum

    Quantum GBAtemp Regular

    Member
    254
    0
    Jun 12, 2004
    United States
    Ohio
    Whoa, that's a huge "Press Start" message...
     
  4. elifecyber

    elifecyber GBAtemp Fan

    Member
    355
    0
    Aug 6, 2004
    Netherlands
    Neerlandia
    ^rofl, made me laugh.. [​IMG]
     
  5. Henuki

    Henuki Member

    Newcomer
    41
    0
    Jun 12, 2005
    England in the Middle
    Thats like a whole two power rangers ago lol
     
  6. Dirtie

    Dirtie :'D

    Former Staff
    3,705
    5
    Sep 9, 2003
    New Zealand
    Zealer
    I'm wondering why Power Rangers hasn't died out yet. I mean, I used to watch this when I was a kid...
     
  7. Harsky

    Harsky Madmin

    Member
    5,338
    445
    Aug 2, 2004
    La Force Du Temp? More like La Force Du GBATEMP! AMIRITE? I'll die quietly......
     
  8. shadow1w2

    shadow1w2 Still here.

    Member
    1,527
    34
    Mar 16, 2004
    United States
    CA
    Probly cuase disney bought it from bandai (or atleast have some sorta agreement cuase theres cash being given around there o-o) and are gonna keep the show going till every little kid has killed atleast one or two poeple due to violant TV shows.
    Thats their evil twisted plot!

    I used to watch it too, but theres been like 20 differnt versions of the darn thing, plus theres like alot of other kinda power ranger shows in Japan wich are just as weird and follow the same paths.
    I kinda miss the origonals a little, its really kinda silly really. Like that clown that turned everyone into cardboard. Now that was entertainment, real special effects lol.

    Power rangers have always been silly and the games have always been kinda dumb but simple and atleast decent.

    Though I must admit, those silly suits look fun to fight in o-o
    Well atleast the ones from GetRide AMDriver, but thats an anime and a hella lot cooler o-o
     
  9. Dark_Lord Malik

    Dark_Lord Malik Proud Pakistani

    Member
    1,106
    0
    Nov 15, 2003
    Pakistan
    Sindh
    Damn Power Rangers. I loved it as a kid but when i found out that there were more version of it i just quited.
     
  10. The Teej

    The Teej Also known as The Tjalian

    Former Staff
    4,210
    6
    Jun 27, 2004
    England
    I actually caught up with DinoThunder, it was a really good series, it brought back some good childhood memories with MMPR [​IMG]

    SPD Is supposed to be good, but I just haven't been able to catch up with it :/

    But Time Force (Fr), wth? That's just lame. A Translation patch would of come out quicker then this.
     
  11. DarkKiller

    DarkKiller Advanced Member

    Newcomer
    90
    0
    Jun 3, 2005
    When i was a kid i was watching it too...
    But where the hell do they get all the money from? I trough that Power Rangers was dead ages ago!
    But it looks like it suvived [​IMG]
    I think this game will probaly only be fun for kids... [​IMG]

    ~DarkKiller~
     
  12. BFC

    BFC GBAtemp Regular

    Member
    113
    0
    Nov 6, 2002
    United States
    Germany
    Finally someone managed to get this fucking dump! Big thanks to eternity [​IMG] [​IMG]
     
  13. teh_raf3

    teh_raf3 Whatever suits you

    Member
    1,992
    1
    Oct 5, 2004
    Belgium
    Belgium, Bruges
    Lol, power rangers, the good old times. I know there was a show back then that it faked it big time. Vr Troopers or something. It was gay anyway...