So i found a ds game on the side walk!

Discussion in 'NDS - Console and Game Discussions' started by jaywilson, Nov 2, 2008.

  1. jaywilson
    OP

    jaywilson GBAtemp Fan

    Member
    2
    May 29, 2008
    Western Australia
    i was riding my bike to a friends
    and i seen what looked like a ds cartridge on the ground
    so i went back
    and it was disney pixar cars!
    it had a little chip at the top like it had been droped and rattles when you shake it,
    but i just tried it in my ds then and it works!

    yay luck.
     
  2. granville

    granville GBAtemp Goat

    Member
    5
    Aug 24, 2007
    United States
    Orlando, Florida
    That ain't luck! Throw it away. That game is bad!!! [​IMG]

    (or you could sell it on Ebay)
     
  3. arctic_flame

    arctic_flame GBAtemp ATMEGA8 Fan

    Member
    2
    Nov 4, 2006
    England land
    Trade it in for money. At least, that's what I'd to if I found that particular game.
     
  4. MirageStrike

    MirageStrike Member

    Newcomer
    1
    Sep 24, 2008
    United States
    your basement
    Lol if i were you, i would throw it away the instant i saw that it was cars.
     
  5. jaywilson
    OP

    jaywilson GBAtemp Fan

    Member
    2
    May 29, 2008
    Western Australia
    your alll talk.

    ill sell it with the this ds im repairing when thats done
     
  6. nin10do

    nin10do GBAtemp Fan

    Member
    1
    Dec 22, 2007
    Taiwan
    UK
    lol i was browsing the net the other day
    and i thought i saw a site
    with games on it.
    so i checked out the ds games
    and they worked!!!

    yoo can down save games uzing the interwebs.
    yay luck.
     
  7. omegableach

    omegableach Banned

    Banned
    0
    Nov 2, 2008
    Canada
    lol true dat,
    luck is on my side today [​IMG] That means Ive "found" a bajillion games [​IMG]
     
  8. MirageStrike

    MirageStrike Member

    Newcomer
    1
    Sep 24, 2008
    United States
    your basement
    No i really would :/. Maybe if it wasn't as damaged as he stated i would probably give it away to my little cousin or something [​IMG] .
     
  9. Twiffles

    Twiffles танковые победы

    Member
    3
    Sep 6, 2007
    Gambia, The
    I found a GBA SP abandoned on the grass once. Also found a DS game on the ground at the mall.
     
  10. MystikEkoez

    MystikEkoez GBAtemp Fan

    Member
    1
    Sep 5, 2006
    United States
    Georgia
    Wait, people still ride bikes? [​IMG]
     
  11. jaywilson
    OP

    jaywilson GBAtemp Fan

    Member
    2
    May 29, 2008
    Western Australia
    im about a week away from getting my drivers lisence, and i bmx
    so yeah i ride bikes!
     
  12. Licardo7

    Licardo7 GBAtemp Fan

    Member
    2
    Jul 29, 2008
    United States
    once I found this PSP in a table were I work. I was so happy, then I found a Wii box on the floor. The guy was stupid cus he didn't put any wate on it so I got it, put some magazines in it and put it outside. lol
     
  13. nin10do

    nin10do GBAtemp Fan

    Member
    1
    Dec 22, 2007
    Taiwan
    UK
    a POINT
    this thread has none

    now where'd i put my console [​IMG]
     
  14. Maybe

    Maybe GBAtemp Regular

    Member
    1
    Oct 25, 2008
    United States
    CA
    Omg I was riding down the street too, and guess what I found on the ground? Guess. Really.
    Okay, I'll tell you. It was a DS SCREEN PROTECTOR OMGOMGOMGOGMGOMG. And when I got home, I put it on my ds AND IT STILL WORKED. YEAH. [​IMG]
     
  15. InuYasha

    InuYasha Professional Coke Fiend

    Member
    3
    Dec 8, 2007
    United States
    Smash the game with a hammer.....
     
  16. War

    War Take it easy~

    Member
    3
    Oct 26, 2007
    California
    I was very surprised to hear that you found a DS game on the sidewalk until I read the title of the game.
     
  17. UltraMagnus

    UltraMagnus hic sunt dracones

    Member
    1
    Aug 2, 2007
    Portsmouth
    hmm... I found a GBO game once.... that's about the extent of my luck [​IMG]
     
  18. xCuteBunnyx

    xCuteBunnyx GBAtemp Regular

    Member
    1
    Mar 14, 2008
    United States
    What game did you find?
     
  19. Hehe Moo

    Hehe Moo Moo?

    Member
    1
    Jul 14, 2008
    Australia
    LOL... no point in telling us Tempers how lucky you are... when we all "find" "bajillion"s of games xD
     
  20. Lelouch

    Lelouch GBAtemp Fan

    Member
    2
    Sep 14, 2008
    United States
    Petersburg, AK
    you didn't go back to run over it? lolfail