?

Have you tested RegionHax ?

Poll closed Nov 16, 2016.
  1. Nope, no care about that

    13 vote(s)
    9.6%
  2. No, but i will do it one day

    58 vote(s)
    42.6%
  3. Yes, on rednand and it works !

    15 vote(s)
    11.0%
  4. Yes, on sysnand and it works !

    34 vote(s)
    25.0%
  5. Yes, on sysnand AND rednand and it works !

    10 vote(s)
    7.4%
  6. Nope, i bricked my rednand

    1 vote(s)
    0.7%
  7. Nope, i bricked my Wii U

    5 vote(s)
    3.7%
  1. xXDungeon_CrawlerXx

    xXDungeon_CrawlerXx GBAtemp Addict
    Member

    Joined:
    Jul 29, 2015
    Messages:
    2,033
    Country:


    yes, it should work if they are Legit and if you have modified your sys_prod.xml to make your WiiU Regionfree
     
  2. Sumea

    Sumea Disco Ninja Frog
    Member

    Joined:
    Aug 16, 2008
    Messages:
    1,558
    Country:
    Finland
    Yeah, this is exactly what I want.
    I take my Wii U around, and made some people appreciate Puyo Puyo tetris and other such games on Wii U. The only douchepickle is always booting them through loadiine through browser... - It would make life easier to finally just home menu those bad boy bases.
     
  3. hunter1999

    hunter1999 Member
    Newcomer

    Joined:
    Nov 8, 2016
    Messages:
    25
    Country:
  4. fatsquirrel

    fatsquirrel GBAtemp Addict
    Member

    Joined:
    Nov 11, 2013
    Messages:
    2,564
    Country:
    I am wondering..How much easier would it be for nintendo to ban people using regionfree hack compared to simply going vanilla brazilian?
    I mean, they should be able to easily detect the all mighty region code right?
    Thats the only thing that worries me. :(
     
  5. GodlikeStatus

    GodlikeStatus Member
    Newcomer

    Joined:
    Nov 12, 2016
    Messages:
    38
    Country:
    anxious over a game wtf lmao
     
  6. fatsquirrel

    fatsquirrel GBAtemp Addict
    Member

    Joined:
    Nov 11, 2013
    Messages:
    2,564
    Country:
    This is Temp my boi. We take shit seriously here
     
    Pachee likes this.
  7. GodlikeStatus

    GodlikeStatus Member
    Newcomer

    Joined:
    Nov 12, 2016
    Messages:
    38
    Country:
    lmao

    go to a real war and then tell me what anxious is...
     
  8. Itachi2099

    Itachi2099 Member
    Newcomer

    Joined:
    Sep 25, 2010
    Messages:
    11
    Country:
    Serbia, Republic of
    NES Remix or NES Remix Pack? Cuz we were talking about the pack and that is not on Nintendos servers. Also, how did you install Regular Nes Remix? There's no title.tik for it as far as i know.
     
  9. GodlikeStatus
    This message by GodlikeStatus has been removed from public view by Veho, Nov 14, 2016, Reason: Stop it..
    Nov 14, 2016 Show
  10. fatsquirrel

    fatsquirrel GBAtemp Addict
    Member

    Joined:
    Nov 11, 2013
    Messages:
    2,564
    Country:
    Nes Remix has a US ticket. But I cannot get it to work no matter what. Also theres no update for me happening it seems, it straight boots. And crashes
     
  11. Ne2buntu

    OP Ne2buntu Advanced Member
    Newcomer

    Joined:
    Feb 6, 2016
    Messages:
    83
    Country:
    France
    Ah yes, my bad, it was the regular version.

    Tickets are available for both version, EU & US

    I will test with the pack version when i'll got some time (probably tonight)
     
    Last edited: Nov 14, 2016
  12. GodlikeStatus
    This message by GodlikeStatus has been removed from public view by Veho, Nov 14, 2016, Reason: Stop it..
    Nov 14, 2016 Show
  13. fatsquirrel
    This message by fatsquirrel has been removed from public view by Veho, Nov 14, 2016, Reason: Stop it..
    Nov 14, 2016 Show
  14. Dekirai

    Dekirai GBAtemp Advanced Fan
    Member

    Joined:
    Jun 21, 2016
    Messages:
    995
    Country:
    Germany
    Can somebody help me? -_-

    [​IMG]
     
  15. Ne2buntu

    OP Ne2buntu Advanced Member
    Newcomer

    Joined:
    Feb 6, 2016
    Messages:
    83
    Country:
    France
    Yes, sry i forgot to mention in the post to edit wupclient.py to insert WiiU IP address !

    i will add this info soon
     
    Antonio Ricardo and Dekirai like this.
  16. Dekirai

    Dekirai GBAtemp Advanced Fan
    Member

    Joined:
    Jun 21, 2016
    Messages:
    995
    Country:
    Germany
    Thank you, worked. :)
     
  17. Ne2buntu

    OP Ne2buntu Advanced Member
    Newcomer

    Joined:
    Feb 6, 2016
    Messages:
    83
    Country:
    France
    POST edited too ! ;)
     
  18. GodlikeStatus
    This message by GodlikeStatus has been removed from public view by Veho, Nov 14, 2016, Reason: Stop it..
    Nov 14, 2016 Show
  19. Dekirai

    Dekirai GBAtemp Advanced Fan
    Member

    Joined:
    Jun 21, 2016
    Messages:
    995
    Country:
    Germany
    I can confirm that I'm regionfree on SysNAND now. Thank you very much! :)
    Just playing Phantom Hourglass VC (USA) on EUR/PAL Console.
     
  20. AmandaRose

    AmandaRose Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan
    Member

    Joined:
    Aug 19, 2015
    Messages:
    6,053
    Country:
    United Kingdom
    Snap exactly what I was just about to post lol region free and I am also playing Phantom Hourglass. Great minds think alike @Shinzuya
     
    Dekirai likes this.
  21. Dekirai

    Dekirai GBAtemp Advanced Fan
    Member

    Joined:
    Jun 21, 2016
    Messages:
    995
    Country:
    Germany
    Hahaha wtf. :D
     
  22. GodlikeStatus

    GodlikeStatus Member
    Newcomer

    Joined:
    Nov 12, 2016
    Messages:
    38
    Country:
    will this let me use a ntsc gamepad on pal wii u
     
  23. hunter1999

    hunter1999 Member
    Newcomer

    Joined:
    Nov 8, 2016
    Messages:
    25
    Country:
    i did
     
  24. GodlikeStatus

    GodlikeStatus Member
    Newcomer

    Joined:
    Nov 12, 2016
    Messages:
    38
    Country:
    was anyone playing
    ?
     
Draft saved Draft deleted
Loading...

Hide similar threads Similar threads with keywords - RegionFree, RegionHax,