Nederlandse vertaling Pokemon HeartGold

Discussion in 'NDS - ROM Hacking and Translations' started by lauruns, Jul 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
Jul 3, 2011
  1. lauruns
    OP

Newcomer lauruns Advanced Member

Country:
    Netherlands
    Ik ben van plan een Nederlandse vertaling te maken van Pokemon HeartGold. Ik weet dat er al iemand mee bezig was, maar die zijn er volgens mij mee gestopt, of gepauzeerd ofzo.
    Ik zou graag wat hulp krijgen met het vertalen, dus dat vraag ik dan maar hier. Je hoeft geen expert te zijn ofzo, je hoeft alleen de bestanden te vertalen(open ze met kladblok ofzo)en die dan te uploaden. Ik zal ze patchen en af en toe een patch aan jullie geven, zodat jullie ook een vertaling krijgen.
    Zorg er wel voor dat bestand niet 2 of 3 of 4 keer vertaald worden, want dat is behoorlijk nutteloos.
    Ik zal het ook even aangeven als ik een bestand heb vertaald.
    Hier is een link naar de bestanden :
    http://www.mediafire.com/?111k32hjdr0ozt2

Nog even wat extra informatie :

- Laat alles wat tussen staat, staan. Dat mag niet worden verandert!
    - Verander niets wat voor staat! Dat is het belangrijkst van het hele bestand!(False mag wel naar True worden veranderd)
    - Bij het vertalen, zet dan een Tab aan het begin van een regel
    - Het stuk tekst dat na een file id staat en voor een andere(Bv. tussen File Id="1" en File Id="2"), mag maar uit 1 regel bestaan
    - Ik zal, als ik een bestand krijg, nog even controleren of ik iets mis is
    - Als je in het spel naar de volgende regel wilt, gebruik je \n. Als je naar de volgende tekstblok wil in het spel, gebruik je \r.

In het bestand zitten bestand nummer 6-20. Ik heb de eerste 5 al. Als de 20 vertaald zijn, zal ik de volgende uploaden.
    En ga niet steeds vragen hoelang het nog duurt voor we klaar zijn, dat duurt lang. HEEL LANG.

2. AlanJohn

Member AlanJohn くたばれ

Country:
    Ukraine
    adsytchasbdniuwjqkb
    Ijkaiskdhnaujwdgbaiwgygvb

?

-skadjfhasoikd
    -asofudijasbhfu-
    ???
    PORFIT?!

3. TheDreamLord

Member TheDreamLord GBAtemp Advanced Fan

Country:
    Ireland
    Translation:
    Warning: Spoilers inside!

4. hankchill

Member hankchill I Pwn n00bs.

Country:
    Canada
    We are an English speaking community. Please post in legible English ONLY.

Forum Rules. Read 'em.

5. lauruns
    OP

Newcomer lauruns Advanced Member

Country:
    Netherlands
    Oh. I'm sorry. It just that this is meant for Dutch people.
    Well... I'm planning to translate Pokemon HeartGold to Dutch. I would like some help with it. You don't have to be an expert hacker or something, I'll do that.
    Here you can download the files witch need to be translated : http://www.mediafire.com/?111k32hjdr0ozt2
    When you've translated a file, please upload 'em here. I'll patch it for you guys.
    Thanks.
    Bye the way, are we really not allowed to speak Dutch here? 'Cause I guess only Dutch people, or most of them, will be Dutch(I guess you undertand why). But I don't have a problem with it, I just think it's a little strange to speak English to Dutch people, well I can speak Dutch fine myself.

6. GeekyGuy

Global Moderator GeekyGuy Professional loafer

Country:
    United States
    Well, please re-read the site rules once again.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page