^^ndstitle-1325^^

x_comp

Well-Known Member
Member
Joined
Aug 8, 2003
Messages
1,054
Trophies
0
Location
UK
Website
Visit site
XP
139
Country
http://www.nintendo.co.jp/ds/ajuj/index.html?link=txt

Nice and early. Two days before launch
biggrin.gif


I guess everyone will be "jumping" onto Wi-Fi right away
tongue.gif
 

Harsky

Madmin
Member
Joined
Aug 2, 2004
Messages
5,547
Trophies
0
XP
3,445
Country
United Kingdom
I know the first character I'll be playing (assuming he's already playable in the beginning)

ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA

Yare daze
 

x_comp

Well-Known Member
Member
Joined
Aug 8, 2003
Messages
1,054
Trophies
0
Location
UK
Website
Visit site
XP
139
Country
Consider it added to the increasingly large list of games I want to play.

Indeed. First a draught then comes the monsoon
laugh.gif


What kind of game is it? Is it one of those dancing type games?
It's the long awaited (for most people) 2D beat-em-up sequel to Jump Super Stars where you create your own team of fighters using Manga columns. Now it has Wi-Fi support
wink.gif


http://www.nintendo.co.jp/ds/ajsj/index.html?link=txt (JSS Site)
http://xcomp.gamebrink.com/?p=331

block02img01wy4.jpg
block02img02qv2.jpg
block02img03am7.jpg
 

sabinraijin

Well-Known Member
Member
Joined
Oct 16, 2006
Messages
127
Trophies
0
XP
121
Country
United States
Needs more cowbell.

On a further note, hopefully Nintendo is recognizing the popularity of the JSS fighters and are considering releasing a version of SSB for DS, so non-animefiles can have a good fighter, too
smile.gif
 

VascoAlmeida

Banned!
Banned
Joined
Feb 26, 2006
Messages
202
Trophies
0
XP
144
Country
WIFI Mode is soooooooooooooooooooooooooo slow, its the worst lag i ever had in a DS game i think...

Maybe if we have someone from the states or europe added to our friends maybe it doesnt lag so much ?
 

monkeymachine

Well-Known Member
Member
Joined
Sep 10, 2006
Messages
131
Trophies
0
Website
Visit site
XP
121
Country
damn, 300 characters?! need to get my hands on this soon!! w00t!

with all things equal, couldn't Light from Death Note kill all his human opponents effortlessly and instantly..?

need to see how they balance all the characters
 

GexX2

Lurker
Member
Joined
Oct 23, 2006
Messages
517
Trophies
0
Age
32
Location
Tennesee, US
Website
Visit site
XP
294
Country
United States
QUOTE said:
Anyone else having extreme issues finding said game?
Not pretty much. If you can't, just wait a couple of hours for it to be released everywhere...
Found it about 5 minutes after I posted that lol.

Didn't work with DoFAT & Force R/W + Trim
Works with Safe Mode + Trim on G6 Lite
 
General chit-chat
Help Users
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    #BringBackMexicanPizza
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    we sell mediterranean food at my joint but all the cooks are mexican
    Gift
  • Dark_Phoras @ Dark_Phoras:
    Maybe I haven't eaten proper spanish food yet, but I tried paella and tortilla and never again
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    and awesome, masters of the culinary arts, they can make good stuff outta next to nothing, it's amazing
    Gift
  • Dark_Phoras @ Dark_Phoras:
    Crema catalana is a very tasty dessert, I dare say
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    well i think southern desserts are very special, quite fond of banana puddin
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    and chocolate eclair pie, and anniversary cake, shit makes you fat in minutes tho
    Gift
  • Dark_Phoras @ Dark_Phoras:
    Banana pudding looks good, it reminds me of tiramisu and bolo de bolacha
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    tiramisu rocks
    Gift
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    I'm out of ranch D:
    Gift
  • Gift
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    Lol $300 for the win600 get fucked anbernic
    Gift
  • Veho @ Veho:
    That's not that bad.
    Gift
  • Veho @ Veho:
    Initial reviews of the prototype model say it's a decent gaming thingy.
    Gift
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    Yeah but we all know what people will say
    Gift
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    Spend the extra $100 for GabesDick
    Gift
  • Veho @ Veho:
    Extra $100 and then an extra $200 for shipping and then wait a year to get it? Nah.
    Gift
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    It's a decent price for over seaers I guess 250 woulda been better
    Gift
  • Veho @ Veho:
    I don't know how much shipping costs these days, $200 seemed outragoues enough as it is.
    Gift
  • Veho @ Veho:
    But it's not unlikely that it's more nowadays.
    Gift
  • Veho @ Veho:
    Anyway, fuck all that, I'll wait for a cheap Qualcomm phone and then stick Windows 11 on it.
    Gift
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    My s22+ should be here Wednesday 8 gen 1 looks like a beast
    Gift
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    8+gen1 is already thing lol
    Gift
  • Skelletonike @ Skelletonike:
    I'm still happy with my BS3
    Gift
  • KenniesNewName @ KenniesNewName:
    Lol google still has my nexus 4 order way back from 2013
    Gift
    KenniesNewName @ KenniesNewName: Lol google still has my nexus 4 order way back from 2013