Let's get Bortzy-Wortzy to join the disgusting furry master race :^)

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by Bubsy Bobcat, Feb 2, 2016.

  1. Bubsy Bobcat
    OP

    Bubsy Bobcat halloween peener

    Member
    1,472
    5,700
    Jul 8, 2015
    Zimbabwe
    :creep: Join us @Bortz and we will make you the greatest Temper of Koridai! :creep:
    bortzy3d.jpg
     
    VinsCool and BORTZ like this.
  2. BurningDesire

    BurningDesire GBAtemp Psycho!

    Member
    4,962
    5,811
    Jan 27, 2015
    United States
    Behind a screen reading news
    don't get banned plz
     
    Bubsy Bobcat likes this.
  3. Tomato Hentai

    Tomato Hentai baja boner blast

    Member
    3,751
    6,113
    Oct 30, 2014
    Canada
    actually north korea. please send help
    BORTZ WILL NEVER BECOME A FURRY
     
    VinsCool and Bubsy Bobcat like this.
  4. DeslotlCL

    DeslotlCL GBAtemp's official dragon look-alike axolotl

    Member
    1,933
    2,134
    Oct 28, 2015
    Chile
    under your bed
    is this even legit?
     
  5. Bubsy Bobcat
    OP

    Bubsy Bobcat halloween peener

    Member
    1,472
    5,700
    Jul 8, 2015
    Zimbabwe
    Yeah it's a 100% legit .CIA, no more Custom Firmware or flipping and flopping. :^)
     
    DeslotlCL likes this.
  6. DeslotlCL

    DeslotlCL GBAtemp's official dragon look-alike axolotl

    Member
    1,933
    2,134
    Oct 28, 2015
    Chile
    under your bed
    let me install it on my n64
     
    Bubsy Bobcat likes this.
  7. SomeGamer

    SomeGamer GBAtemp Guru

    Member
    5,758
    2,712
    Dec 19, 2014
    Hungary
    THX. Is it region free?
     
    Bubsy Bobcat likes this.
  8. Bubsy Bobcat
    OP

    Bubsy Bobcat halloween peener

    Member
    1,472
    5,700
    Jul 8, 2015
    Zimbabwe
    yeah
     
  9. SomeGamer

    SomeGamer GBAtemp Guru

    Member
    5,758
    2,712
    Dec 19, 2014
    Hungary
    Pic of the bundle it came with? :P
     
  10. Bubsy Bobcat
    OP

    Bubsy Bobcat halloween peener

    Member
    1,472
    5,700
    Jul 8, 2015
    Zimbabwe
    Yay, noticed by senpai.
    noticed.PNG
     
    Tomato Hentai and SomeGamer like this.
  11. Bubsy Bobcat
    OP

    Bubsy Bobcat halloween peener

    Member
    1,472
    5,700
    Jul 8, 2015
    Zimbabwe
    Oh no! I think I accidentally killed Bortzypoo with cringe. :cry:
    rip bortz.PNG
     
  12. BurningDesire

    BurningDesire GBAtemp Psycho!

    Member
    4,962
    5,811
    Jan 27, 2015
    United States
    Behind a screen reading news
    There, there. I'll comfort you.
     
    Bubsy Bobcat likes this.
  13. BORTZ

    BORTZ Don't pretend you aren't impressed

    Supervisor
    11,641
    14,514
    Dec 2, 2007
    United States
    Pittsburgh
    Undertale is a good game

    Warning: Spoilers inside!
     
    Bubsy Bobcat, VinsCool and DeslotlCL like this.
  14. VinsCool

    VinsCool Comfortably Numb

    Member
    GBAtemp Patron
    VinsCool is a Patron of GBAtemp and is helping us stay independent!

    Our Patreon
    11,861
    28,380
    Jan 7, 2014
    Canada
    Another World
    This thread made me laught.
     
    Bubsy Bobcat likes this.