IRC Fun

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by mercluke, May 22, 2009.

May 22, 2009

IRC Fun by mercluke at 12:27 PM (3,723 Views / 0 Likes) 47 replies

  1. mercluke
    OP

    Member mercluke ‮҉

    Joined:
    Dec 2, 2007
    Messages:
    3,161
    Location:
    Perth
    Country:
    Australia
    sorry hopa but you were just too easy to fool <img src="style_emoticons/<#EMO_DIR#>/frown.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":(" border="0" alt="frown.gif" />

    first encounter:
    <!--c1--><div class='codetop'>CODE</div><div class='codemain'><!--ec1-->[19:18] <hopawarty> Merc.
    [19:18] <hopawarty> Give me some menudo >:(
    [19:20] <Raziel> menudo again huh......
    [19:20] <Raziel> http://www.michaelmurray.ca/blog/menudo.jpg
    [19:20] <Raziel> there you go
    [19:20] <hopawarty> .!.
    [19:24] <hopawarty> Where you live
    [19:24] <hopawarty> Me kill you for menudo >:(
    01[19:25] <+merc|AFK> perth :P
    [19:25] <+elixR> you should kill merc for quite an umber of things
    [19:25] <+elixR> lol
    [19:25] <hopawarty> Oh
    01[19:25] <+merc|AFK> D:
    [19:25] <hopawarty> fuck nsw
    [19:25] <+elixR> a number
    01[19:25] <+merc|AFK> what did i do?
    [19:25] <+elixR> menudo..?
    [19:25] <+elixR> and..... lol
    [19:25] <hopawarty> Not giving menudo out..
    01[19:26] <+merc|AFK> i don't have it
    01[19:26] <+merc|AFK> and only a dick would leak
    [19:26] <hopawarty> Yes you do.
    01[19:26] <+merc|AFK> why trade a freindship for two seconds of fame and heaps of hate?
    [19:26] <hopawarty> And please be a dicl.
    01[19:27] <+merc|AFK> nou!
    [19:27] <hopawarty> GIVE ME MENUDO NOE!!!
    01[19:27] <+merc|AFK> i don't have menudo :/
    [19:27] <Raziel> make that e-fame
    01[19:27] <+merc|AFK> ask soul
    01[19:27] <+merc|AFK> or spinal
    [19:27] <+elixR> merc is a girl
    01[19:27] <+merc|AFK> i has nusink
    [19:27] <hopawarty> how'ed yeh make teh vido then.
    [19:27] <hopawarty> huh
    [19:27] <hopawarty> huh
    [19:27] <hopawarty> yeh
    01[19:28] <+merc|AFK> with an old build of a theme scripter
    [19:28] <hopawarty> <img src="style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sleep.gif" style="vertical-align:middle" emoid="-_-" border="0" alt="sleep.gif" /> thats still menudo
    [19:28] <hopawarty> im going to ask that soul guy
    06[19:28] * @Costello slaps hopawarty around a bit with a large trout
    [19:28] <@@Costello> who the heck are you
    01[19:28] <+merc|AFK> hiya costy :D
    [19:29] <hopawarty> Newbie
    01[19:29] <+merc|AFK> that soul guy?
    01[19:29] <+merc|AFK> you tell me off for not releasing a private app and you don't even know the author's name?!?
    [19:29] <hopawarty> Yeh the soul guy
    01[19:29] <+merc|AFK> :/
    [19:29] <hopawarty> Soulanger.
    [19:30] <hopawarty> ^^
    [19:30] <+elixR> ...
    01[19:31] <+merc|AFK> anywho...
    01[19:31] <+merc|AFK> what you up to john?
    [19:33] <hopawarty> Hes craving menudo scripter
    [19:33] <zeromac> menudo?
    01[19:33] <+merc|AFK> elixir: http://i244.photobucket.com/albums/gg27/mercluke/Untitled-1copy-16.png
    01[19:34] <+merc|AFK> hopaworthy: you'd have no use for it
    01[19:34] <+merc|AFK> it just simulaes animations made for menudo
    01[19:34] <+merc|AFK> *simulates
    01[19:34] <+merc|AFK> you need to already have a theme to use it
    [19:35] <hopawarty> Your point
    [19:35] <hopawarty> I Could make tittys go in then out
    [19:35] <hopawarty> :)
    03[19:52] * Normmatt sets mode: +b *!*@*C-210-10-168-49.syd.connect.net.au
    01[19:53] <+merc|AFK> :P
    02[19:55] * hopawarty (chatzilla@C-210-10-168-49.syd.connect.net.au) Quit (www.gbatemp.net)<!--c2--></div><!--ec2-->

    there were then some PMs sent between us where i linked to a "special" menudo beta made by noitora which deletes save files and displays "FAT ERROR" on the screen (ak2 bad batch anyone?) i had to study some logs of soulanger's to make the readme look legit <img src="style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" />
    <a href="http://sharebee.com/347eea43" target="_blank">http://sharebee.com/347eea43</a>

    use at your own risk!

    then the other day i finally managed to convince soul to play a minor role in helping us finish it off. unfortunately hopa didn't get the "subtle" hints i made that i was trolling him the whole time =.=" (even recited some fresh prince)

    <!--c1--><div class='codetop'>CODE</div><div class='codemain'><!--ec1-->03[18:12] * Hopawarty (chatzilla@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au) has joined #merc
    [18:12] <Hopawarty> Okay
    [18:12] <@@fgghjjkll> hi
    01[18:12] <@@merc> herro
    [18:12] <Hopawarty> Fgg
    01[18:13] <@@merc> fgg: how'd you fix menudo fat error on your card?
    [18:13] <@@fgghjjkll> what?
    [18:13] <Hopawarty> The menudo FAT ERROR
    01[18:13] <@@merc> when you got it working on your r4
    [18:13] <@@fgghjjkll> oohhh
    [18:13] <@@fgghjjkll> that
    [18:14] <Hopawarty> Yeahs
    [18:14] <@@fgghjjkll> you have to hex edit so shit
    [18:14] <Hopawarty> Do you has me a hexedited build?
    [18:14] <@@fgghjjkll> put extra data in
    [18:14] <@@fgghjjkll> so enough space to dldi patch
    [18:14] <@@fgghjjkll> nope
    [18:14] <@@fgghjjkll> soulanger forced me to delete it
    [18:14] <@@fgghjjkll>;_;
    01[18:14] <@@merc> do you know your r4's specific cache number?
    [18:14] <@@fgghjjkll> sure
    [18:14] <Hopawarty> >:(
    [18:15] <@@fgghjjkll> 0x02587353
    01[18:15] <@@merc> (the number the main chip in the r4 reads from)
    [18:15] <@@fgghjjkll> :P
    01[18:15] <@@merc> hopa: find out your r4's one and give it to fgg
    [18:15] <Hopawarty> English
    [18:15] <Hopawarty> expliad
    01[18:15] <@@merc> and he'll hex edit his copy
    [18:15] <Hopawarty> explain
    [18:15] <Hopawarty> How do i find that......
    01[18:16] <@@merc> you have a universal IC programmer?
    [18:16] <@@fgghjjkll> merc coded a homebrew to find out
    [18:16] <@@fgghjjkll> but i dont have it anymore
    01[18:16] <@@merc> read the contents of your r4's bootloader with that
    [18:16] <@@fgghjjkll> and merc deleted the source
    [18:16] <@@fgghjjkll> i think
    01[18:16] <@@merc> not deleted
    [18:16] <Hopawarty> Your all pulling my leg
    [18:16] <@@fgghjjkll> no were not
    01[18:17] <@@merc> have you got a universal ic programmer?
    [18:17] <@@fgghjjkll> i was an early beta tester
    [18:17] <@@fgghjjkll> but i leaked menudo
    01[18:17] <@@merc> there's a reason soul's beta are private >.>
    [18:17] <@@fgghjjkll> lucky no one found out
    [18:17] <@@fgghjjkll> but i was "fired"
    [18:17] <Hopawarty> Well everything coinsidently is disapearing
    [18:17] <@@fgghjjkll> :P
    01[18:17] <@@merc> untill he finishes coding the menudo auto compiler
    [18:17] <@@fgghjjkll> so..
    01[18:17] <@@merc> this will happen
    [18:17] <@@fgghjjkll> i dont know much about new builds of menudo
    [18:17] <@@fgghjjkll> ask merc
    [18:18] <Hopawarty> Merc has a new build
    [18:18] <@@fgghjjkll> he knows soulanger well
    [18:18] <Hopawarty> :(
    [18:18] <@@fgghjjkll> lol
    [18:18] <@@fgghjjkll> hes a beta tester
    [18:18] <@@fgghjjkll> i wished i wasnt "fired"
    [18:18] <Hopawarty> He has a good working build too.
    [18:18] <@@fgghjjkll> temptation forced me to leak it
    [18:18] <@@fgghjjkll>;_;
    01[18:18] <@@merc> the reason beta's are so buggy s because the beta testers currently need to manuall do this
    [18:18] <Hopawarty> I Know the rom loading cart though
    [18:18] <Hopawarty> out of all this
    01[18:18] <@@merc> soul will make a .nds installer for release date
    [18:18] <@@fgghjjkll> lol
    [18:19] <Hopawarty> Lol.
    [18:19] <Hopawarty> And my windows 7 beta gives me a FAT ERROR
    01[18:19] <@@merc> soul doesn't hang around #acekard for rom loading help
    01[18:19] <@@merc> he talks to norm
    01[18:19] <@@merc> gets coding advice
    [18:19] <@@fgghjjkll> hopawarty: *pss* itll be the shitty ak2
    [18:19] <@@fgghjjkll> but dont leak it
    01[18:19] <@@merc> don't lead him on fgg
    [18:19] <Hopawarty> *Mimic* Soulanger will make a crappy installer
    [18:20] <Hopawarty> If it helps.
    [18:20] <@@fgghjjkll> lol
    [18:20] <Hopawarty> My birhtdays on the 26 of may
    [18:20] <Hopawarty> like 5 days away or something
    01[18:20] <@@merc> mine's 9th december
    [18:20] <@@fgghjjkll> you know i went to the philipines with merc
    01[18:20] <@@merc> soul's is 26 of december
    [18:20] <@@fgghjjkll> were in the same school
    [18:20] <@@fgghjjkll> we met soulanger
    01[18:20] <@@merc> always gets christams pressie combined ith birthday :(
    [18:21] <@@fgghjjkll> but that was last year
    [18:21] <Hopawarty> Fgg your aussie
    01[18:21] <@@merc> so am i
    [18:21] <@@fgghjjkll> thats how both of us got to be beta testers
    [18:21] <Hopawarty> i Know
    [18:21] <Hopawarty> like me
    01[18:21] <@@merc> we live in brissie :D
    01[18:21] <@@merc> go brissie!
    [18:21] <Hopawarty> Fgg is in sydeny
    [18:21] <@@fgghjjkll> yup
    [18:21] <@@fgghjjkll> brisbane is awesome
    [18:21] <Hopawarty> with a computer
    01[18:21] <@@merc> i think i'd know
    [18:21] <Hopawarty> that has
    01[18:21] <@@merc> we go to same school
    [18:21] <Hopawarty> a
    [18:22] <@@fgghjjkll> oh yeah
    [18:22] <@@fgghjjkll> i moved
    [18:22] <@@fgghjjkll> :|
    01[18:22] <@@merc> bullshit
    [18:22] <@@fgghjjkll> but we still call each other
    [18:22] <Hopawarty> ubuntu vista xp and user os?
    01[18:22] <@@merc> you're like 3 streets away
    [18:22] <@@fgghjjkll> lol
    [18:22] <@@fgghjjkll> ok hopawarty
    [18:22] <@@fgghjjkll> ill tell you the truth
    [18:22] <Hopawarty> Okay?
    [18:22] <@@fgghjjkll> i reall live in brisbane
    [18:22] <@@fgghjjkll> i just spoofed my ip
    01[18:23] <@@merc> fgg is a bit of a trickster
    [18:23] <Hopawarty> You lied on DSO >:(
    [18:23] <Hopawarty> ILL KILL YOU
    [18:23] <@@fgghjjkll> so itll mislead everyone who tries to go !locate
    01[18:23] <@@merc> he made noitora think menudo was a dual screen dpg player XD
    [18:23] <@@fgghjjkll> :|
    [18:23] <Hopawarty> Can i have a working fucking build and ill be om my way
    [18:23] <Hopawarty> on
    01[18:24] <@@merc> gimme your r4's specific cache number
    [18:24] <Hopawarty> How......
    [18:24] <Hopawarty> HE Hasnt fixed it in a later build.
    [18:24] <Hopawarty> How crap.
    01[18:25] <@@merc> do you have a universal IC programmer/reader?
    01[18:25] <@@merc> you know, goes in serial port
    01[18:25] <@@merc> atach to the main ic on the r4's circut board
    [18:25] <Hopawarty> No.
    01[18:25] <@@merc> =.='
    [18:25] <Hopawarty> No......
    [18:25] <Hopawarty> No.......
    [18:25] <Hopawarty> Im a ipod touch programmer.
    01[18:25] <@@merc> then how would you get the specific cache number
    [18:26] <Hopawarty> Not a ds
    01[18:26] <@@merc> until soul makes the auto installer .nds file you're out of luck
    [18:26] <@@fgghjjkll> i just said i live in sydeny so i could get popular
    [18:26] <Hopawarty> I just do homebrew for the ds
    02[18:26] * @fgghjjkll (fgghjjkll@120.16.177.131) Quit (www.gbatemp.net)
    06[18:26] * @merc still thinks sydney is lame :/
    [18:26] <Hopawarty> :(
    [18:26] <Hopawarty> Sigh
    [18:26] <Hopawarty> Fuck this
    01[18:27] <@@merc> nvm
    [18:27] <Hopawarty> I've got another 45000 lines of code to write.
    01[18:27] <@@merc> menudo's almost 100% anyway
    01[18:27] <@@merc> he's in final stages now :D
    [18:27] <Hopawarty> Rarther then wait for this pissy psp knock off >:|
    [18:27] <Hopawarty> Whens this kids release date
    01[18:27] <@@merc> :o
    [18:27] <Hopawarty> Cant give
    [18:28] <Hopawarty> it
    01[18:28] <@@merc> that's not nice
    [18:28] <Hopawarty> as usual
    [18:28] <Hopawarty> I Know
    01[18:28] <@@merc> i'm telling soul on you
    01[18:28] <@@merc> then he
    01[18:28] <@@merc> will move in with his auntie and uncle
    01[18:28] <@@merc> in bel-aire
    01[18:28] <@@merc> XD
    [18:28] <Hopawarty> I Thought he would cry and not release it
    [18:29] <Hopawarty> Bathurst FTW
    01[18:29] <@@merc> he'll whistle for a cab
    01[18:29] <@@merc> and when it comes near
    01[18:29] <@@merc> the liscence plate will say fresh
    01[18:29] <@@merc> there'll be dice in the mirror
    03[18:29] * fgghjjkll (fgghjjkll@120.16.66.52) has joined #merc
    03[18:30] * BotMonkey sets mode: +o fgghjjkll
    [18:30] <Hopawarty> This is why im not bothered to ass around with the "Beta tester"
    [18:30] <@@fgghjjkll> sorry
    [18:30] <@@fgghjjkll> internet problems
    01[18:30] <@@merc> still not catching on...?
    [18:30] <@@fgghjjkll> anyways
    01[18:30] <@@merc> http://www.azlyrics.com/lyrics/willsmith/freshprinceofbelairthemesong.html
    [18:30] <@@fgghjjkll> merc: im gonna come to your place now
    [18:30] <Hopawarty> Because i have to wait for captn Filipino to make an installer
    [18:30] <@@fgghjjkll> mum says i can
    [18:30] <@@fgghjjkll> brb
    02[18:30] * @fgghjjkll (fgghjjkll@120.16.66.52) Quit (www.gbatemp.net)
    [18:31] <Hopawarty> ?
    03[18:31] * mBOT sets mode: +v Hopawarty
    [18:31] <+Hopawarty> Lol
    [18:31] <+Hopawarty> WTF
    [18:31] <+Hopawarty> wait
    [18:31] <+Hopawarty> wtf
    [18:31] <+Hopawarty> what u do?
    01[18:31] <@@merc> he ate your pie
    [18:32] <+Hopawarty> FAT ASS
    [18:32] <+Hopawarty> So you dont ave a build for me
    01[18:32] <@@merc> no wonder you get fat error
    03[18:32] * fgghjjkll (fgghjjkll@120.16.66.52) has joined #merc
    03[18:32] * BotMonkey sets mode: +o fgghjjkll
    [18:32] <@@fgghjjkll> hey
    [18:32] <@@fgghjjkll> merc
    [18:32] <@@fgghjjkll> im knocking on your door
    01[18:33] <@@merc> lol
    [18:33] <+Hopawarty> Rubish.....
    01[18:33] <@@merc> that's freaky
    [18:33] <+Hopawarty> With what
    [18:33] <@@fgghjjkll> im like connecting to your wifi
    [18:33] <@@fgghjjkll> with my UMPC
    01[18:33] <@@merc> get off bitch
    [18:33] <@@fgghjjkll> let me in?
    01[18:33] <@@merc> that's my bandwidth!
    [18:33] <+Hopawarty> L33CH!
    [18:33] <@@fgghjjkll>;_;
    01[18:33] <@@merc> you stay outside >:O
    [18:33] <@@fgghjjkll> its raining out here
    01[18:33] <@@merc> :/
    [18:33] <@@fgghjjkll>;_;
    01[18:33] <@@merc> fine get the key
    [18:33] <+Hopawarty> hHey
    01[18:33] <@@merc> under the red rock
    [18:33] <+Hopawarty> wait
    [18:34] <@@fgghjjkll> k
    [18:34] <@@fgghjjkll> yay
    03[18:34] * Talaria (Talaria@Tally-ho.net) has joined #merc
    [18:34] <+Hopawarty> wait
    03[18:34] * BotMonkey sets mode: +o Talaria
    [18:34] <@@fgghjjkll> im in
    [18:34] <@@fgghjjkll> thx
    [18:34] <+Hopawarty> Qld got flooded >:(
    [18:34] <+Hopawarty> LIES!
    01[18:34] <@@merc> hiya tal
    01[18:34] <@@merc> why do you think it's raining
    [18:34] <@@fgghjjkll> its not flooded here
    01[18:34] <@@merc> genius. :/
    [18:34] <@@fgghjjkll> we live in brisbane
    [18:34] <@@fgghjjkll> so
    [18:34] <@@fgghjjkll> its not on the lower LOWER qld
    [18:35] <+Hopawarty> You live in brisban with a build of MENUDO!
    01[18:35] <@@merc> me thinks hopa is a little slow tonight
    [18:35] <@@fgghjjkll> but yeah
    [18:35] <@@fgghjjkll> its raining
    [18:35] <+Hopawarty> I is
    [18:35] <@@fgghjjkll> merc
    [18:35] <+Hopawarty> I Havent started programin
    [18:35] <@@fgghjjkll> ill vs you in a bit of mkds?
    [18:35] <+Hopawarty> Mabey at 12.
    [18:35] <@@fgghjjkll> i dont know why im talking to you on irc
    [18:35] <@@fgghjjkll> when im talking to you right now
    [18:35] <@@fgghjjkll> XD
    [18:35] <+Hopawarty> Because
    01[18:36] <@@merc> go on clirc too
    [18:36] <+Hopawarty> Me need a build
    [18:36] <@@Talaria> And i arrive
    01[18:36] <@@merc> talk three times at once :P
    [18:36] <+Hopawarty> Noe!
    [18:36] <@@Talaria> fashionably late
    [18:36] <+Hopawarty> NOE!!!!!!!!!!!!!!!
    [18:36] <@@Talaria> woop
    [18:36] <@@Talaria> wooop
    [18:36] <+Hopawarty> BUILD ,E
    [18:36] <@@Talaria> woop
    [18:36] <+Hopawarty> NOE
    [18:36] <+Hopawarty> NOE
    [18:36] <+Hopawarty> NOE
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ
    01[18:36] <@@merc> sexily late >:)
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ
    [18:36] <@@fgghjjkll> Hopawarty: i dont have a build. i was fired
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ O PLZ
    [18:36] <@@fgghjjkll> so stfu
    [18:36] <+Hopawarty> MERC GIMMI BUILD
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ
    01[18:36] <@@merc> fgg: get my ds
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ
    [18:36] <+Hopawarty> PLZ
    01[18:36] <@@merc> i have the beta on my cyclo
    [18:36] <@@fgghjjkll> k
    [18:37] <+Hopawarty> PLZ O PLZ
    01[18:37] <@@merc> don't copy it >:O
    [18:37] <+Hopawarty> Arg
    [18:37] <@@fgghjjkll> where is it?
    [18:37] <@@fgghjjkll> found you ds
    [18:37] <@@fgghjjkll> but not your flashcart
    01[18:37] <@@merc> :/
    [18:37] <@@fgghjjkll> check your pockets
    01[18:37] <@@merc> bottom draw
    01[18:37] <@@merc> under the porn
    [18:37] <@@fgghjjkll> lol
    [18:37] <+Hopawarty> If you dont give me a build
    [18:38] <@@fgghjjkll> im like in your room'
    [18:38] <@@fgghjjkll> you dont need to tell me on irc
    [18:38] <@@fgghjjkll> XD
    [18:38] <+Hopawarty> ill turn into an abomination
    [18:38] <@@fgghjjkll> merc
    [18:38] <@@fgghjjkll> get on msn
    [18:38] <+Hopawarty> Ill SWARE I WILL
    [18:38] <+Hopawarty> IM CHANGING
    [18:38] <+Hopawarty> OH
    [18:38] <+Hopawarty> NO
    [18:38] <+Hopawarty> NO
    [18:38] <+Hopawarty> NO
    03[18:38] * Hopawarty is now known as Beve_time
    01[18:38] <@@merc> lies
    [18:38] <+Beve_time> ^^
    01[18:38] <@@merc> not beve
    [18:38] <+Beve_time> Im an abonination
    [18:38] <@@fgghjjkll> merc: omg. you got the new playboy magazine
    [18:39] <@@fgghjjkll> can i borrow it?
    01[18:39] <@@merc> no sticky
    01[18:39] <@@merc> i want pages openable :P
    [18:39] <+Beve_time> Liers.
    [18:39] <@@fgghjjkll> ill give you two bucks at school
    [18:39] <@@fgghjjkll>;_;
    [18:39] <+Beve_time> !locate fgghjjkll
    [18:40] <@@Talaria> I love you beve_time
    [18:40] <+Beve_time> !merc
    [18:40] <@@Talaria> you put the "me" in chocolate rain
    [18:40] <@@fgghjjkll> i spoofed my ip
    01[18:40] <@@merc> you don't get the whole ip mask thing do you?
    01[18:40] <@@merc> i have two
    [18:40] <+Beve_time> !locate merc
    01[18:40] <@@merc> one saying perth
    01[18:40] <@@merc> one saying mongolia :D
    [18:40] <@@fgghjjkll> lol
    03[18:40] * @Talaria (Talaria@Tally-ho.net) has left #merc
    03[18:40] * Talaria (Talaria@Tally-ho.net) has joined #merc
    03[18:41] * BotMonkey sets mode: +o Talaria
    01[18:41] <@@merc> soul's on msn :D
    [18:41] <@@fgghjjkll> lol
    [18:41] <@@fgghjjkll> yay
    [18:41] <+Beve_time> Can i hace his msn
    01[18:41] <@@merc> trying to convince him to get his ass on irc
    [18:41] <+Beve_time> have
    [18:41] <@@fgghjjkll> no
    [18:41] <+Beve_time> Please
    [18:41] <@@fgghjjkll> lol
    [18:41] <@@fgghjjkll> i have his "msn"
    01[18:41] <@@merc> fgg doesn't even have his msn
    [18:42] <+Beve_time> I Need to talk to him
    01[18:42] <@@merc> i had to ask spinal for it
    [18:42] <+Beve_time> Mate.
    [18:42] <@@fgghjjkll> beve: soulanger@hotmail.com
    01[18:42] <@@merc> that's the fake one
    [18:42] <@@fgghjjkll> its kinda obvious
    01[18:42] <@@merc> not new one
    [18:42] <@@fgghjjkll> :|
    [18:42] <@@fgghjjkll> lol
    [18:42] <@@fgghjjkll> i have his new one
    [18:42] <@@fgghjjkll> its
    01[18:42] <@@merc> bad monkey
    06[18:43] * @merc hits fgg with porn
    [18:43] <@@fgghjjkll> menudo_is_awesome_12343@hotmail.com
    01[18:43] <@@merc> XD
    [18:43] <+Beve_time> Stuff you
    [18:43] <@@fgghjjkll> WHAT?
    [18:43] <@@fgghjjkll> im just looking at your PC screen
    [18:43] <@@fgghjjkll> >=[
    [18:43] <+Beve_time> Well tell him can i be beta testor
    03[18:44] * soultesticles (filipinoem@124.107.180.75) has joined #merc
    01[18:44] <@@merc> :D
    [18:44] <@@fgghjjkll> hi soul
    [18:44] <@@fgghjjkll> i got news you wouldnt like
    [18:44] <soultesticles> :wtf:
    [18:44] <@@fgghjjkll> are you ready?
    03[18:45] * soultesticles is now known as soulanger
    [18:45] <soulanger> yeah?
    [18:45] <@@fgghjjkll> you . are . gay
    [18:45] <@@fgghjjkll> just jk
    [18:45] <@@fgghjjkll> XD
    [18:45] <soulanger> :(
    [18:45] <soulanger> seriously?
    [18:45] <soulanger> i didnt know i was
    [18:45] <@@fgghjjkll> yeah
    [18:45] <soulanger> :'(
    [18:45] <@@fgghjjkll> seriously jk
    03[18:45] * merc sets mode: +o soulanger
    [18:45] <@@fgghjjkll> i was jk XD
    [18:45] <@@soulanger> can i have a vagina
    [18:45] <+Beve_time> SOUL!
    [18:45] <@@soulanger> ?
    [18:45] <@@soulanger> beve?
    [18:45] <+Beve_time> :wub:
    [18:45] <@@soulanger> :wtf:
    [18:46] <@@soulanger> hey merc
    [18:46] <+Beve_time> CAN IÂÂHAZ MENUDO
    [18:46] <@@fgghjjkll> omg
    [18:46] <@@soulanger> you sure you didnt leak menudo?
    [18:46] <@@fgghjjkll> remember bev who used to spam your thread?
    [18:46] <@@soulanger> yeah
    [18:46] <@@soulanger> ^^"
    01[18:46] <@@merc> is fake beve
    [18:46] <+Beve_time> Lol
    01[18:46] <@@merc> it's hopawarty
    [18:46] <@@fgghjjkll> lol
    [18:46] <+Beve_time> Yous think im beve
    [18:46] <+Beve_time> Hahahaha
    03[18:46] * Beve_time is now known as Hopawarty
    [18:46] <@@soulanger> beve is hopawarty?
    01[18:47] <@@merc> no
    [18:47] <+Hopawarty> No
    [18:47] <@@fgghjjkll> no
    06[18:47] * @soulanger throws pokeball to Hopawarty
    01[18:47] <@@merc> [18:38] <+Hopawarty> ill turn into an abomination
    01[18:47] <@@merc> [18:38] * Hopawarty is now known as Beve_time
    01[18:47] <@@merc> i named my pikachu soulanger :D
    06[18:47] * @soulanger throws food to Hopawarty
    01[18:47] <@@merc> pika1
    01[18:47] <@@merc> pika2
    [18:47] <@@soulanger> ...
    01[18:47] <@@merc> pika3
    [18:47] <@@soulanger> :'(
    [18:47] <@@soulanger> i was supposed to do that
    06[18:47] * @soulanger throws pokeball to Hopawarty
    [18:47] <@@soulanger> :(
    [18:47] <+Hopawarty> SOul thinks im beve
    [18:47] <+Hopawarty> Lol!
    [18:47] <@@fgghjjkll> im actually talking to soulanger for the first time :'D
    01[18:47] <@@merc> don't have yellow anymore tho :(
    [18:48] <@@fgghjjkll> i mean..
    01[18:48] <@@merc> got silver now
    [18:48] <@@soulanger> fgghjjkll:
    [18:48] <@@soulanger> naah
    01[18:48] <@@merc> only $5AU
    [18:48] <@@fgghjjkll> i got other was like IM
    [18:48] <@@soulanger> we talked alot
    [18:48] <+Hopawarty> Soul
    [18:48] <+Hopawarty> can i be a beta tester
    [18:48] <@@soulanger> yeah Hopawarty?
    [18:48] <@@fgghjjkll> ways*
    [18:48] <@@soulanger> no prob
    [18:48] <@@fgghjjkll> lol
    [18:48] <@@soulanger> ^^"
    [18:48] <+Hopawarty> o.O
    [18:48] <@@fgghjjkll> you dont ask
    [18:48] <+Hopawarty> Why not :(
    [18:48] <@@soulanger> if only i could fix out this damned bugs
    [18:48] <@@soulanger> :\
    [18:48] <+Hopawarty> I Wated on IRC For you
    [18:48] <+Hopawarty> waited
    [18:48] <@@soulanger> yeah
    [18:49] <+Hopawarty> for w fair bit
    [18:49] <+Hopawarty> a
    01[18:49] <@@merc> he doesn't go on irc anymore
    [18:49] <+Hopawarty> My keyboard is sucking
    01[18:49] <@@merc> had to force him to come on now :(
    [18:49] <@@soulanger> sucking?
    [18:49] <@@soulanger> quickly place your dick
    01[18:49] <@@merc> soul: you registered with nickserv?
    [18:49] <@@soulanger> i am not actually soulanger
    [18:50] <@@soulanger> ...
    [18:50] <@@soulanger> ..
    01[18:50] <@@merc> i know your ip :P
    [18:50] <+Hopawarty> Typical
    [18:50] <@@soulanger> :O
    [18:50] <@@fgghjjkll> lol
    01[18:50] <@@merc> soulfail
    [18:50] <+Hopawarty> Sigh
    [18:50] <+Hopawarty> Me wished to be beta teser
    [18:50] <@@fgghjjkll> soulanger: can i beta test? im sorry that i tried to leak a private beta.
    [18:50] <@@soulanger> teaser?
    01[18:50] <@@merc> it is soul =.="
    [18:51] <+Hopawarty> Tester
    [18:51] <+Hopawarty> i said my keyboard is suckinh
    [18:51] <@@soulanger> hmm...
    02[18:51] * +Hopawarty (chatzilla@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au) Quit (www.gbatemp.net)
    [18:51] <@@soulanger> then place your dick
    [18:51] <@@fgghjjkll> i promise i wont leak again
    [18:51] <@@soulanger> :O
    [18:51] <@@soulanger> lol
    [18:51] <@@fgghjjkll> ok
    [18:51] <@@fgghjjkll> hopawartys gone
    [18:51] <@@soulanger> dang
    01[18:51] <@@merc> !locate soulanger
    [18:51] <@@fgghjjkll> what to do now merc?
    01[18:51] <@@merc> iunno
    [18:52] <@@soulanger> merc:
    01[18:52] <@@merc> post irc logs everywhere i can think of XD
    [18:52] <@@soulanger> you still got the internal apps?
    01[18:52] <@@merc> yep
    03[18:52] * Hopawarty (chatzilla@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au) has joined #merc
    [18:52] <@@fgghjjkll> lol
    [18:52] <@@soulanger> you can give it to fgghjjkll
    01[18:52] <@@merc> welcome back
    [18:52] <@@soulanger> ^^"
    [18:52] <Hopawarty> Im back..
    [18:52] <@@soulanger> ...
    [18:52] <@@fgghjjkll> hi hopawarty
    [18:52] <@@soulanger> ..
    [18:52] <@@soulanger> .
    01[18:52] <@@merc> really? :D
    [18:52] <@@soulanger> only fgghjjkll
    [18:52] <@@soulanger> not Hopawarty
    [18:52] <@@soulanger> yap
    01[18:52] <@@merc> :(
    [18:52] <@@fgghjjkll> ?
    01[18:52] <@@merc> so mean soul
    [18:52] <Hopawarty> Why
    [18:52] <Hopawarty> :'(
    [18:52] <@@fgghjjkll> hi hopawarty
    [18:53] <Hopawarty> Fuck you
    [18:53] <Hopawarty> Cunts.
    [18:53] <@@fgghjjkll> ok
    [18:53] <@@fgghjjkll> i think your beve now
    [18:53] <@@soulanger> make sure you explain the stuff merc
    [18:53] <@@soulanger> ^^
    [18:53] <Hopawarty> Why am i not getting the beta
    [18:54] <Hopawarty> after i've tryed to PM You but you ignored
    [18:54] <Hopawarty> and all!
    [18:54] <@@soulanger> :O
    [18:54] <@@soulanger> i dont go to gbatemp
    [18:54] <@@soulanger> nowadays :(
    [18:54] <@@fgghjjkll> Hopawarty: <@soulanger> ok...if you leak again...ill kill you download link: *censored*
    [18:54] <@@soulanger> sorry
    [18:54] <@@soulanger> :(
    [18:54] <@@fgghjjkll> so so happy
    [18:54] <@@soulanger> hey!
    [18:55] <@@soulanger> never be happy
    [18:55] <@@soulanger> be angry
    [18:55] <Hopawarty> :'(
    [18:55] <@@soulanger> soulangry
    [18:55] <Hopawarty> THIS SUCKS
    [18:55] <@@fgghjjkll> and hopawarty, if you ask if i can leak it to you
    [18:55] <@@fgghjjkll> the answer is no
    [18:55] <Hopawarty> i waited for ages............
    [18:55] <@@fgghjjkll> cos
    [18:55] <Hopawarty> Get stuffed
    [18:55] <@@fgghjjkll> soul will get a shotgun
    [18:55] <Hopawarty> Cos
    [18:55] <@@fgghjjkll> and kill me
    [18:55] <Hopawarty> you a wank
    [18:55] <@@soulanger> ..
    [18:55] <@@soulanger> :(
    [18:55] <Hopawarty> You too.
    [18:55] <@@soulanger> i dont want to make people sad
    [18:55] <@@fgghjjkll> lol
    [18:56] <@@soulanger> :(
    [18:56] <Hopawarty> You made me.
    [18:56] <@@soulanger> bye then
    [18:56] <@@soulanger> im really sorry :(
    [18:56] <Hopawarty> Bartards
    [18:56] <Hopawarty> Typical
    [18:56] <Hopawarty> Go then
    [18:56] <@@soulanger> the truth is..
    [18:56] <@@soulanger> fgghjjkll:
    [18:56] <@@soulanger> ..
    [18:56] <@@soulanger> he's my son
    [18:56] <@@soulanger> ..
    [18:56] <Hopawarty> :(
    [18:56] <Hopawarty> Why cant me haz beta?
    [18:56] <Hopawarty> why
    01[18:57] <@@merc> XD
    [18:57] <Hopawarty> :_:
    01[18:57] <@@merc> soul's a papa :o
    [18:57] <Hopawarty> Im devastated
    01[18:57] <@@merc> soul:accept trnsfer
    01[18:57] <@@merc> *fgg: aceept
    [18:58] <Hopawarty> Sigh
    [18:58] <Hopawarty> Please
    [18:58] <Hopawarty> im begging you
    01[18:58] <@@merc> not up to me
    01[18:58] <@@merc> up to soul :(
    03[18:58] * @soulanger (filipinoem@124.107.180.75) has left #merc
    [18:58] <Hopawarty> Im talking to anger
    [18:58] <Hopawarty> FUCK
    01[18:58] <@@merc> he said yes the other day
    [18:58] <Hopawarty> WHAT
    [18:58] <Hopawarty> THE
    [18:58] <Hopawarty> FUCK
    [18:58] <Hopawarty> MOTHER UCKER
    [18:58] <Hopawarty> CUNT
    01[18:58] <@@merc> but now he says no :(
    [18:58] <Hopawarty> DICK
    [18:58] <@@fgghjjkll> ...
    [18:58] <Hopawarty> FUCKIGN DOOOOCJIE
    [18:58] <Hopawarty> FUCK
    [18:58] <Hopawarty> NO
    [18:58] <Hopawarty> NO
    [18:58] <Hopawarty> NO
    01[18:58] <@@merc> !nute
    [18:58] <Hopawarty> NO
    [18:58] <@@fgghjjkll> hopawarty is angry
    [18:58] <Hopawarty> NOOOO
    [18:58] <Hopawarty> BITCH
    01[18:59] <@@merc> !mute
    01[18:59] <@@merc> !moderate
    [18:59] <@@fgghjjkll> lol
    03[18:59] * Retrieving #merc modes...
    [18:59] <Hopawarty> UP YOURRRRRRRRRS
    [18:59] <Hopawarty> NOOOOOO
    [18:59] <Hopawarty> GET STUFFEDDDDDDD
    03[18:59] * merc sets mode: +m
    01[18:59] <@@merc> is he soulangry?
    01[18:59] <@@merc> XD
    03[18:59] * merc sets mode: +v Hopawarty
    [18:59] <+Hopawarty> NUKE THE PHILIENS
    02[19:00] * +Hopawarty (chatzilla@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au) Quit (www.gbatemp.net)
    01[19:00] <@@merc> XD
    [19:00] <@@fgghjjkll> LOL
    01[19:00] <@@merc> best irc fun evar
    [19:00] <@@fgghjjkll> this should go into irc memories thread
    01[19:00] <@@merc> !kb *!*@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au
    05[19:00] -mBOT- *!*@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au Is My Owner!
    01[19:00] <@@merc> ?
    01[19:01] <@@merc> it says hopa is mbot's owner
    [19:01] <@@fgghjjkll> lol
    [19:01] <@@fgghjjkll> huh?
    01[19:01] <@@merc> [19:00] -mBOT- *!*@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au Is My Owner!
    [19:01] <@@fgghjjkll> wtf?
    [19:01] <@@fgghjjkll> another bug?
    [19:01] <@@fgghjjkll> goddam it
    03[19:01] * merc sets mode: +b *!*@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au
    01[19:01] <@@merc> :D
    01[19:01] <@@merc> no more hopa
    [19:01] <@@fgghjjkll> lol
    01[19:01] <@@merc> time to post logs in eof<!--c2--></div><!--ec2-->

    and yes i know those "techncal terms" i used are bullshit, that was all part of the fun
     


  2. elixirdream

    Member elixirdream GBAtemp Legend

    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    10,007
    Location:
    6th Dimention
    Country:
    Malaysia
    merc = mean!
    LOL

    poor hopa
     
  3. fgghjjkll

    Member fgghjjkll GBATemp MegaMan

    Joined:
    Jul 7, 2008
    Messages:
    2,038
    Country:
    Australia
    k. i thatn ak2 is an awesome cart [i have one] and, sorry beve. i had fun. but yeah i do live in sydney.
     
  4. elixirdream

    Member elixirdream GBAtemp Legend

    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    10,007
    Location:
    6th Dimention
    Country:
    Malaysia
    yeah we better be nice to hopa [​IMG]
     
  5. fgghjjkll

    Member fgghjjkll GBATemp MegaMan

    Joined:
    Jul 7, 2008
    Messages:
    2,038
    Country:
    Australia
    yeah..beve has suffered alot of flame abuse and bans. we better be nice to beve.
    ..i mean hopawarty
     
  6. DarkRey

    Member DarkRey still transfoooorming.... with sum lags!

    Joined:
    Mar 9, 2007
    Messages:
    983
    Location:
    Rotating around Toni
    Country:
    Croatia
  7. dice

    Former Staff dice pansy-ass ex-staff member

    Joined:
    Oct 26, 2002
    Messages:
    9,542
    Location:
    England
    Country:
    United Kingdom
    wall of text

    :0
     
  8. zeromac

    Member zeromac Finally reached 1000 posts EXACTLY

    Joined:
    Mar 7, 2009
    Messages:
    2,194
    Location:
    Earth
    Country:
    Australia
    LOL thats awesome, [​IMG]
     
  9. B-Blue

    Member B-Blue im a slut

    Joined:
    Sep 18, 2006
    Messages:
    2,444
    Country:
  10. mercluke
    OP

    Member mercluke ‮҉

    Joined:
    Dec 2, 2007
    Messages:
    3,161
    Location:
    Perth
    Country:
    Australia
    yeah, sorry for the length.
    it was just really fun and near the end i tried to tell him i was taking the piss but he didn't pick up on it
     
  11. Raika

    Member Raika uguu

    Joined:
    Sep 15, 2008
    Messages:
    4,864
    Location:
    uguu
    Country:
    Antarctica
  12. fgghjjkll

    Member fgghjjkll GBATemp MegaMan

    Joined:
    Jul 7, 2008
    Messages:
    2,038
    Country:
    Australia
    yeah...it was funny...we all had a great laugh...
     
  13. Noitora

    Member Noitora ::

    Joined:
    Aug 9, 2007
    Messages:
    3,768
    Location:
    Athens
    Country:
    Greece
    save deleter...my masterpiece [​IMG]
    Beve is such a fool xD
     
  14. Frederica Bernkastel

    Member Frederica Bernkastel WebPerf and PWA advocate; @antoligy on Twitter

    Joined:
    Jan 31, 2008
    Messages:
    3,145
    Location:
    Hinamizawa
    Country:
    United Kingdom
    Hopawarty is beve all over again.
    Anyone read his fail thread about him "leaking the iTouch loader"?
     
  15. mrfatso

    Member mrfatso That guy!!

    Joined:
    Apr 17, 2008
    Messages:
    4,932
    Location:
    @Your Home,behind the sofa
    Country:
    Singapore
    who is beve anyway? and haha, i wonder if Hopawarty will pop in and see these? [​IMG]
     
  16. BoxShot

    Member BoxShot Chiyo-chan :3

    Joined:
    Dec 18, 2008
    Messages:
    3,447
    Location:
    Middle of the ocean.
    Country:
    United States
    >.> Wall of text and now my eyes hurt though that was funny.
     
  17. JPdensetsu

    Member JPdensetsu GBAtemp Addict

    Joined:
    Feb 2, 2008
    Messages:
    2,204
    Location:
    Taipei
    Country:
    Taiwan
    I'm not gonna use that masterpiece of you, noity. Too tricky [​IMG]
     
  18. Hopawarty

    Banned Hopawarty Banned

    Joined:
    Apr 28, 2009
    Messages:
    111
    Location:
    Oz
    Country:
    Australia
    Thats where my GTA Save went [​IMG]

    I Nearly finished that! dammit
     
  19. Frederica Bernkastel

    Member Frederica Bernkastel WebPerf and PWA advocate; @antoligy on Twitter

    Joined:
    Jan 31, 2008
    Messages:
    3,145
    Location:
    Hinamizawa
    Country:
    United Kingdom
    CODE03[00:08] * Hopawarty (chatzilla@C-61-68-28-238.hay.connect.net.au) has joined #gbatemp.net
    01[00:08] :o
    [00:08] not even that
    02[00:08] * @Shinji (absoluteze@without.me.youre.just.aweso) Quit (www.gbatemp.net)
    [00:08] :(
    01[00:08] OH SHI--
    01[00:08] he's here
    01[00:08] RUN
    01[00:08] RUN
    01[00:08] RUN
    [00:08] RUN
    [00:08] RUN
    [00:08] name me what it does thats so amazingly special
    [00:08] FAP
    [00:08] omg run away
    01[00:08] We banned him from our exclusive channels for begging for menuDO
    01[00:08] Hopawarty: it got leaked, we have it
    [00:08] i dunno if you could call anything about it 'special'
    [00:09] other than it's a valve game
    [00:09] lots of valve love
    01[00:09] l4d is better
    [00:09] l4d is also meh
    [00:09] valve is like the nintendo of the pc world, in terms of fanboyism
    [00:09] Like i'd fall for you bleeps again
    [00:09] I saw that awsome
    01[00:09] Hopawarty: read the last 2 pages of the thread
    [00:09] Okay
    01[00:09] toni locked it and removed most of the links
    [00:10] Im a lilph fanboy
    [00:10] :o
    [00:10] FUCK
    [00:10] I MISSSSEDD IT
    01[00:10] read it
    [00:10] lol
    01[00:10] not all links disappeared
    [00:10] of what thread?
    [00:10] lol :P
    03[00:11] * Edgeworth (absoluteze@ip68-110-125-249.ph.ph.cox.net) has joined #gbatemp.net
    03[00:11] * TempBot sets mode: +oa Edgeworth Edgeworth
    [00:11] eh
    [00:11] Soooo bored
    [00:11] :D
    [00:11] FUCK
    [00:12] GRRRRRRRRRRR
    [00:12] NO
    [00:12] NO
    [00:12] NOOOOOOOOOOOOOOO
    [00:12] what?
    [00:12] ffs
    01[00:12] what?
    [00:12] Are we talking about menuDO?
    [00:12] lotro is addicting
    [00:12] and we are off
    [00:12] TF2 is an awesome idea, but there are so many people who play it 24/7 so it sucks. Temp Fortress is the best server
    [00:12] lol
    [00:12] not the wow kind of addicting where you play just to get your moneys worth
    [00:12] thats code for 'i suck at the game'
    [00:12] but the good kind of addicting where you play cuz its fun
    01[00:12] Temp Fortress is the only one with people I can actually kill
    [00:12] but omg omg
    01[00:12] on other servers, practicly every one, people spawn camp.
    [00:13] spy update omg
    [00:13] I Missed menudo leak
    [00:13] tf2 omg
    [00:13] i HATE SLEEEEEEEEEEEEEEEEEPING
    01[00:13] no you didn't, theres still a link there
    [00:13] i didnt
    [00:13] im never sleeping again
    01[00:13] look harder like 3 pages in
    [00:13] still?
    [00:13] WITH A TONI ROLL
    [00:13] lol
    01[00:14] so?
    [00:14] its there
    01[00:14] oh shi-- he got to it...
    [00:14] Can i haz menudoo?
    [00:14] No i didnt :(
    01[00:14] sorry, can't. SoulAnger said that we can spread it
    [00:14] omg
    01[00:14] no, I mean Toni got to it...
    01[00:14] *can't
    [00:14] dang
    [00:14] IM GOOGLEING LIKE AN IDOIT
    [00:14] [19:14:29] sorry, can't. SoulAnger said that we can spread it
    01[00:15] Josh
    [00:15] half right
    [00:15] idoit
    01[00:15] *can't
    [00:15] I would like to buy some AIDs
    01[00:15] ^ same
    [00:15] I shall offer 5 bison dollars
    [00:15] HE SAID YOU CAN
    06[00:15] * +Antoligy gives Josh AIDs for free
    [00:15] NOE GIVEE
    [00:15] plz
    01[00:15] HE SAID WE CAN'T
    [00:15] pretty plz
    01[00:15] TYPO
    [00:15] I Bet this is a joke.......
    [00:15] NO
    06[00:15] * +Antoligy decides to do something really fun
    [00:15] Josh I would pay to give you aids :3
    Session Close: Sun May 24 00:15:53 2009
    5 mins later (I wasn't there) he got banned! Seems that he's annoying more people than us.
     
  20. Noitora

    Member Noitora ::

    Joined:
    Aug 9, 2007
    Messages:
    3,768
    Location:
    Athens
    Country:
    Greece
    I'm terribly sorry, you got a FAT error? You didn't see the fancy gui?
     

Share This Page