If you could meet anyone from GBAtemp...

JPH

Banned!
OP
Banned
Joined
Jul 11, 2006
Messages
6,881
Trophies
0
Website
jphtemp.net
XP
1,138
Country
United States
So, yeah, if you could meet anyone from GBAtemp (Any Temper), who would it be? Why would you want to meet him or her?


Personally, I'd like to meet ScuberSteve.
I hear he makes a mean cookie
biggrin.gif
 
S

ScuberSteve

Guest
wtf.gif

I say tinymonkeyt, cause she called me cute, and I like to creep people out.
 

Salamantis

Well-Known Member
Member
Joined
Feb 20, 2007
Messages
1,942
Trophies
0
XP
367
Country
Canada
Probably hankchill.
He's a pretty cool guy, he is fun and eh doesn't afraid of anything.

And Mewgia and Linkiboy too... they seem like teh funneh bunch.

Sinkhead too.
 

[M]artin

.
Member
Joined
Nov 7, 2006
Messages
3,658
Trophies
0
Age
32
XP
959
Country
United States
Hmm...

Prolly Shinji. Epic lulz would be had if we were to cross paths, I bet.
rofl2.gif


Also, Samutz, cuz he rocks everyone's balls off.
wub.gif


EDIT: (OSHIT, almost forgot the mthr...
laugh.gif
AND Hadrian so we can get drunk off our asses... UK-STYLE!)
 

Little

I r Little
Member
Joined
Nov 20, 2006
Messages
1,226
Trophies
0
Age
34
Location
England
XP
217
Country
United Kingdom
everyone ^.^

nah but seriously..........

mthr because he likes coffee
costello because he thinks hes a dj
spikey so he can see im not mean
shaun to call him a chav
scuber so i can give him a motherly hug
JPH because he's awesome
Dice because he's alot taller than me
mikki because apparently she makes nice cookies

thats all i got for now =p
 

Issac

Iᔕᔕᗩᑕ
Supervisor
Joined
Apr 10, 2004
Messages
6,911
Trophies
1
Location
Sweden
XP
6,308
Country
Sweden
okay.. I wanna meet Little as well... just because!
and that swedish dude living in Norrköping (NoOne I think his name is) cause that's where i study!
biggrin.gif
 

Akoji

+5 internets to psyfira for avatar.
Member
Joined
Nov 8, 2002
Messages
1,774
Trophies
0
Age
32
Location
lachine qc. canada
Website
Visit site
XP
334
Country
Canada
Hmm... Little because well... I want to be sure she's not a trap.

Seriously mthrnite, because he seems to be someone who lived a lot of things, and im sure he would make an interesting conversation.
 

mthrnite

So it goes.
Former Staff
Joined
Jun 30, 2006
Messages
4,563
Trophies
2
Age
57
Location
th' south
Website
www.facebook.com
XP
2,139
Country
United States
I wish Little lived beside me so we could drink coffee and gossip every morning.

Apart from that.. there's quite a list, so I'll pick the one that is both very tantalizing and very unlikely.

I wanna meet Orc. I wanna drink with Orc. I wanna talk with Orc all night about life, the universe and everything.

Again, one of many, but one of my most beloved humans that lives so very far away.

I think I will meet Lagman, and JPH, and Ace Gunman within the next few years, in fact I'm quite certain of it.

Also I'm really glad I got to meet Costello and ShaunJ and VVoltz and M|kk| and SpikeyNDS. It was so cool to find out that people I like on the internet will almost certainly be people I genuinely like in real life. People warned me that that wouldn't be the case, that people on the internet all had masks on, but I'm happy to report that they were wrong. A finer group of folks I've never met.

I very much look forward to the next TEMPER CLUSTER! Maybe next year I'll make it over to Europe..
 

Costello

Headmaster
Administrator
Joined
Oct 24, 2002
Messages
14,034
Trophies
2
XP
17,311
If we had the "gbatemp (bi-)yearly award" things again, I think scubersteve would be a fine choice for "member of the year"
tongue.gif

I'd like to meet pretty much anyone.

QUOTE said:
I wish Little lived beside me so we could drink coffee and gossip every morning.
I wish Little lived beside me too. Like, just right next to me...
rofl2.gif
nah, she would harrass me to get that tetris game I owe her
tongue.gif


I've already met these members IRL (besides my RL friends who are members on the forums):
- shaunj66
- thug4l1f3
- djgarf
- djnaff
- thieves like us
- mthrnite
- spikeyNDS
- mikki
- VVoltz
- Urza
- IxthusTiger (his girlfriend has an account here too! hi 2 u if you read this
biggrin.gif
)

I might be forgetting some, but that's quite a list already!
 
General chit-chat
Help Users
    Ophelia_Later @ Ophelia_Later: cuz they hit like pellets