i have somethin very important to get off my chest

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by modshroom128, Nov 12, 2007.

  1. modshroom128
    OP

    modshroom128 GBAtemp Maniac

    Member
    1,005
    2
    Dec 24, 2006
    United States
    i seriously hate all of the pictures of cats on the internet.
    wether theres a gun pointing at them, or the cat is pointing a gun at something, or there is just internet slang text at the bottom of the cats picture...
    i hate satiracle internet cat pictures.


    [​IMG]

    [​IMG]

    THESE AND ALL OTHER INTERNET CAT PICTURES R GAY!
     


  2. Sinkhead

    Sinkhead yay p1ngpong.

    Former Staff
    3,692
    0
    Nov 22, 2006
    Across the pond
    Nah,

    THESE AND ALL OTHER INTERNET DICKWADS R GAY

    - Sam
     
  3. mthrnite

    mthrnite So it goes.

    Former Staff
    4,527
    938
    Jun 30, 2006
    United States
    th' south
    Gonna have ta go with Sam on this one.
    [​IMG]
     
  4. RiotShooter

    RiotShooter GBAtemp Regular

    Member
    200
    0
    Mar 20, 2007
    United States
    lmfao
     
  5. test84

    test84 GBAtemp's last ninja 2.

    Member
    3,685
    3
    Sep 8, 2006
    Iran
    Iran, Tehran.
    gr8.
     
  6. Veho

    Veho The man who cried "Ni".

    Former Staff
    8,764
    16,166
    Apr 4, 2006
    Croatia
    Zagreb
    [​IMG]
     
  7. Samutz

    Samutz Wet Tissue Sample

    Member
    1,598
    2
    Oct 4, 2004
    United States
    See that hole in your wall?
  8. TLSpartan

    TLSpartan Kills threads

    Member
    2,053
    0
    Oct 20, 2006
     
  9. cory1492

    cory1492 GBAtemp Maniac

    Member
    1,489
    19
    Jun 23, 2005
    Canada
    Home, WhereElse?
    Breasts that don't belong?
     
  10. Veho

    Veho The man who cried "Ni".

    Former Staff
    8,764
    16,166
    Apr 4, 2006
    Croatia
    Zagreb
     
  11. TLSpartan

    TLSpartan Kills threads

    Member
    2,053
    0
    Oct 20, 2006
     
  12. mthrnite

    mthrnite So it goes.

    Former Staff
    4,527
    938
    Jun 30, 2006
    United States
    th' south
  13. Hit

    Hit GBAtemp Advanced Fan

    Member
    813
    1
    Nov 4, 2005
    Netherlands
    Lol Dukenukem Hand!
    *This is best I ever seen lol

    And what is that darkfader background about [​IMG]?
     
  14. j5c077

    j5c077 dood

    Member
    248
    0
    Aug 7, 2003
    United States

    you're gay


    and fucking retarded
     
  15. VVoltz

    VVoltz The Pirate Lord

    Member
    2,727
    109
    Nov 6, 2002
    USA
    Bahj, this is no fun, I really thought he was going to do this:

    [​IMG]
     
  16. science

    science science rules

    Member
    3,697
    114
    Jun 9, 2006
    Canada
    modshroom is one of 3 people here I can't stand

    Oh, and awadofgum = modshroom, fyi
     
  17. Shinji

    Shinji ҉҉ ҉҉

    Member
    2,374
    0
    Nov 6, 2002
    United States
    City of Delusion
    in case you're all wondering what happened to modshroom...
    [​IMG]
     
  18. BoneMonkey

    BoneMonkey The cheese stash is a lie.

    Banned
    3,226
    6
    Dec 9, 2006
    United States
    USA

    im i one of the other two ?
     
  19. shadowboy

    shadowboy :D

    Member
    1,347
    0
    Aug 30, 2006
    United States
    [​IMG]
    So stop with the crap modshroom, or...
    [​IMG]
    You are the bat and the hand is JUSTICE!!!
    Agree w/ seja_8... am I one of the 3? I know I can be an annoying prick a lot of the time....

    (I feel so lazy, just chose the top 3 from icanhascheezburger :'< No time tho.)
     
  20. Veho

    Veho The man who cried "Ni".

    Former Staff
    8,764
    16,166
    Apr 4, 2006
    Croatia
    Zagreb
    That's not a bat, that's a marmoset.

    And this is a lemur:

    [​IMG]

    And this is an aye aye.

    [​IMG]